Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 10 20

Štai jis, naujasis SAAB 9-4X!

Po praeitų metų dramos „Gyventi ar mirti“ SAAB atsidūrė naujų šeimininkų rankose. Ir iškart pasipylė premjeros – naujasis gamos flagmanas 9-5 jau pradėtas gaminti, o dabar švedai pristatė naujausią savo darbą – krosouverį 9-4X.
SAAB 9-4X
SAAB 9-4X / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 SAAB

Naujausias SAAB modelis 9-4X buvo pradėtas kurti dar gerokai prieš perversmus kompanijoje. Todėl  ir paremtas plačiai kompanijos „General Motors“ naudojama padidinto pravažumo platforma. Taip pat gaminami „Cadillac SRX“, „Chevrolet Equinox“ bei „GMC Terrain“.

Silpniausias šio modelio variklis – taip pat GM konstrukcijos. 3 litrų šešių cilindrų variklis pasiekia 265 AG. Tik priekiniais ratais varomas 9-4X su juo iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,9 sek., o su visų keturių varomųjų ratų sistema kiek lėčiau – per 8,4 sek.

Antrasis krosouverio variklis kiek įdomesnis. Kiek mažesnio 2,8 litro tūrio, bet su turbina, jis pasiekia 300 AG. Ta pati jėgainė montuojama ir į greičiausią SAAB sedaną „9-5 Aero“. 7,7 sek. iki 100 km/val. – šis motoras montuojamas tik su visų keturių ratų sistema.

Naujasis SAAB galės būti komplektuojamas su „SAAB DriveSense“ sistema, kuri pagal vairuotoją nustatys amortizatorių kietumą ir greičio pedalo jautrumą.

9-4X bus gaminamas greta jau minėtų GM automobilių Meksikoje pastatytoje gamykloje. Tikimasi, kad pirmieji modeliai Europą pasieks 2011 metų rugpjūtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius