Koncepcinio „Renault Megane Coupe" aliumininės oro paėmimo angos susilieja su priekiniais žibintais taip sukurdamos judėjimo įspūdį. Automobilio 21 colio ratlankiai su „Michelin Pilot Sport" padangomis bei suderinta sportine pakaba žada patrauklų važiavimą. Siauros žibintų juostelės skirtos posūkiams bei dienos šviesų žibintams, o sparnus primenančios durys tiesiog kviečia į automobilių vidų.
Gamintojai pasistengė kurdami koncepcinio „Renault Megane Coupe" saloną - jaučiama modernių baldų dizaino įtaka. Atskirtos priekinės sėdynės pabrėžia dizainerių išradingumą. Centrinė automobilio konsolė tęsiasi iki galininės salono dalies kur sukuria dvi atskiras vietas keleiviams. Dėmesį patraukia centrinis ekranas, kuris sudarytas iš trijų dalių. Pagrindinėje dalyje matoma navigacinė, radijo bei „Bluetooth" sistema, o tuo tarpu dviejuose šoniniuose ekranuose matomas kamerų, kurios įtaisytos išoriniuose veidrodėliuose, vaizdas. Ant galinių sėdynių įsitaisę keleiviai bus aprūpinti moderniausia įranga - keturių zonų klimato kontrole bei „Samsung P2" Multimedia grotuvu.
Koncepcinis „Renault Megane Coupe" turi 2l benzininį variklį, kuris turbinos pagalba išvysto 200 AG galią bei 280 Nm sukimo momentą. Su 6 laipsnių mechaninės pavarų dėže nuo 0 iki 100 km/h automobilis įsibėgės per 7,2 sek bei naudos 6,5 l kuro 100 km.
2008 03 05
Ženeva 2008: koncepcinio „Renault Megane Coupe“ debiutas
„Renault" pasinaudojo puikia proga ir Ženevos (Šveicarija) automobilių parodoje pristatė koncepcinį „Renault Megane Coupe" modelį. Tikėtina, jog tai gamintojų užuomina kaip ateityje galėtų atrodyti serijinis automobilis. Stilingas dizainas simbolizuoja dinamiškumą bei „Renault" idėją kaip turėtų atrodyti tobulas kompaktinis kupė klasės automobilis.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą