Į parodą šis automobilis buvo atgabentas be variklio, tačiau tikimasi, kad jame bus montuojamas 1,4 l „BioPower" variklis su tubokompresoriumi, išvystantis net 200 AG. Modelyje planuojama įdiegti hibridinę sistemą, kas bei E85 degalų naudojimas į aplinką išmetamo anglies dioksido kiekį sumažins iki vos 105 g/km.
„Saab 9-X BioHybrid" dizainas įkūnija švedų automobilių gamintojo patirtį aeronautikoje, mat automobilio kėbulas primena lėktuvo fuzeliažą, o lengvojo lydinio ratlankiai - reaktyvinių variklių turbinas.
Įdomu tai, jog automobiliui pasiekus 70 km/h greitį, siekiant padidinti jo aerodinaminį efektyvumą, kiek pasikeičia jo kėbulo formos - išleidžiamas galinis spoilieris, o iš užpakalinio bamperio išleidžiamas difuzorius, pagerinantis oro tėkmę mašinos dugnu.
Įspūdingas ir „Saab 9-X BioHybrid" salonas. Vietoje centrinės konsolės, paprastai montuojamos tarp vairuotojo ir keleivio vietų, šiame modelyje visa automobilio valdymo įranga sukoncentruota erdvėje aplink vairuotoją ir jį supa iš visų pusių - kairės, priekio ir dešinės. Interjero dizainas atrodo itin steriliai, o gamintojai pabrėžia ledo efekto ir skandinaviškų bruožų naudojimą.
„Saab 9-X BioHybrid" turėtų tapti pagrindu švedams kuriant mažiausią savo automobilių gamos modelį - konkurentą tokiems automobiliams, kaip „Volvo C30", BMW 1 ar „Audi A3".
2008 03 05
Ženeva 2008: koncepcinis „Saab 9-X BioHybrid“
Ženevoje (Šveicarija) „Saab" pristatė ilgai lauktą futuristinį koncepcinį modelį „9-X BioHybrid", kuriame panaudotos naujausios ekologinės technologijos bei įkūnitos radikalios dizaino tendencijos.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą