-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

E.Masiulis: Papildomi reikalavimai neprisideda prie saugesnio eismo, o atgraso žmones važinėti dviračiais

Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos seniūnas Eligijus Masiulis pristatė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisų projektą, kuriuo siūloma iki 2015 m. sausio 1 d. nukelti įstatymo nuostatų, susijusių su motorinės transporto priemonės registracijos panaikinimo sąlygomis įsigaliojimą.
Keturių miesto tarybos frakcijų grupė inicijuoja gyventojų apklausą dėl blogėjančios Kauno gatvių, šaligatvių ir įvažų būklės./Nuotr. Igno Gaižausko
Gatvė

Nuo 2014 m. liepos 1 d. įsigalioja Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo 17 straipsnio 2 dalies nauja redakcija, reglamentuojanti, kad dviratininkai visada (bet kuriuo paros metu) privalo dėvėti liemenes arba visada laikyti įjungtus priekinius ir galinius dviračio žibintus važiuojant važiuojamąja kelio dalimi.

„Mūsų įsitikinimu tokie papildomi reikalavimai yra pertekliniai ir tikrai neprisideda prie geresnio saugaus eismo, o priešingai, atgraso žmones važinėtis dviračiais. Siūlome pusei metų nukelti šio įstatymo įsigaliojimą tam, kad būtų galima ramiai sulaukti Vyriausybės išvados, komitete pasvarstyti, ar tikrai tokie siūlymai nėra pertekliniai, papildomai neapkrauna mūsų žmonių ir tada rudens sesijoje apsispręst“, – sakė E. Masiulis.

Siūlome pusei metų nukelti šio įstatymo įsigaliojimą tam, kad būtų galima ramiai sulaukti Vyriausybės išvados, komitete pasvarstyti, ar tikrai tokie siūlymai nėra pertekliniai

Nuo liepos 1 d. įsigalioja ir nuostatos, numatančios, kad draudimo įmonei ar Lietuvos Respublikos transporto priemonių draudikų biuro įgaliotiems asmenims (paskirtiems ekspertams), vadovaujantis Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių metu padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokos mokėjimo taisyklėmis, nustačius, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam asmeniui transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, informacija apie šią transporto priemonę turi būti pateikta Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registrui ir tokios transporto priemonės Vidaus reikalų ministerijos arba jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka registracija panaikinama be teisės sugrįžti į Lietuvos Respublikos viešąjį eismą.

Pasak projekto iniciatoriaus, įstatyme numatomos priemonės nėra tiesiogiai susijusios su eismo saugumo gerinimu, o iš esmės tik didina administracinę naštą transporto priemonių vairuotojams (tiek laiko sąnaudų, tiek ir finansinių išlaidų prasme).

„Kas susiję su privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu ir tai, kad jeigu automobilis nebus apdraustas privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu, per 90 dienų jis bus išregistruotas, mano galva tai yra draudimo kompanijų akivaizdžiai įtakotas įstatymo projektas. Įvesdami Lietuvoje privalomosios civilinės atsakomybės draudimo institutą mes tuo metu tokių priemonių nesiūlėme ir iš tikrųjų yra policijos pareigūnų ir kitų atsakingų institucijų reikalas tokius pažeidėjus, kurie nėra apsidraudę privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu gaudyti, sulaikyti ir skirti jiems baudas“, – teigė Seimo narys.

Projektui po pateikimo pritarė 77, prieš balsavo 3, susilaikė 28 Seimo nariai. Pagrindiniu šio klausimo svarstyme paskirtas Teisės ir teisėtvarkos komitetas, projektą siūloma svarstyti ypatingos skubos tvarka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius