Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kabrioletas „Bentley Continental GT“: automobilis, nuraunantis stogą

Vos prieš metus teko vairuoti „Bentley Continental GT“, todėl daugelis pojūčių, persėdus į „Bentley Continental GT Convertible“ buvo nuspėjami: komfortas, savitas stilius, natūralios medžiagos, aukščiausios klasės „Naim“ garso aparatūra. Žinoma, kėbulo standumas skiriasi, lyginant su „Continental GT“, tai juntama važiuojant Vilniaus gatvėmis, vietomis primenančiomis „tarkas“. Visureigis „Bentayga“ čia tiktų geriau. O visos kitos emocijos – žodžiais sunkiai nusakomos.
Kabrioletas „Bentley Continental GT“ Vabalynėje
Kabrioletas „Bentley Continental GT“ Vabalynėje / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Bentley continental gtc

  • 6 litrų W12 benzininis TSI variklis, leidžiantis įsibėgėti iki 333 km/val. 100 km/val. pasiekia per 3,8 sek.
  • Važiuojant tolygiu greičiu, šeši cilindrai gali būti išjungiami. Sustojus prie sankryžos veikia „Coasting“ režimas, užgesinantis variklį.
  • 20 krypčių reguliuojamos sėdynės su masažo funkcija.
  • Vieno automobilio interjerui sunaudojama apie 10 kvadratinių metrų medienos, o daugybė detalių gaminama rankomis.

Kas gali būti geriau, nei saulėtą vasaros dieną skrieti su vėju atidengus stogą, po variklio gaubtu riaumojant W12 varikliui. 635 AG jėgainė, 900 Nm sukimo momentas, pagreitėjimas iki 100 km/val. per 3,8 sek. Turint omeny automobilio dydį, tai puikus rodiklis.

Andrius Zubkauskas, „Bentley“ popardaviminio aptarnavimo vadovas patvirtino, kad išskirtiniai „Bentley“ automobiliai Lietuvoje gana populiarūs (turint omeny, kad yra 10 kartų brangesni už statistinio lietuvio perkamą automobilį). Šiais metais jau parduota 20 modelių, o iš viso planuojama per metus klientams pasiūlyti daugiau nei 40. Bet čia apie visus modelius.

O šio, GTC modelio kainininkas prasideda nuo 180 tūkst. Eur. Konkretus bandytas „Bentley“ kainuoja 245 tūkst. Bandomojo vairavimo franšizė (besąlyginė išskaita nutikus įvykiui – 10 tūkst. Eur.). Todėl į Nemuno žiedą šiuo GTC ir nevažiavome. Kita vertus, ne sportininkams šis galingas žvėris yra skirtas, o naujų gyvenimo skonių ir spalvų ieškantiems brandiems žmonėms. Ir išmani visų ratų pavara, paskirstanti jėgą tarp ašių priklausomai nuo sukibimo (ankstesniuose modeliuose paskirstymas buvo 40:60) juk ne bekelei skirta. O patikimumui ir komfortui.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Bentley Continental GT Convertible“
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Bentley Continental GT Convertible“

Kelionė į Lietuvos Monaką

Tiesa, nuo asfalto vis dėlto nusukome. Šio bandomojo važiavimo metu, nepaisydami didžiulės CO2 emisijos, siekiančios 317g/km, iš Vilniaus Tūkstantmečio g. pasukome į Lydos plentą, vėliau pasukome į istorinę Paulavos respubliką, kadaise galėjusią tapti lietuviškuoju Monaku.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Kabrioletas „Bentley Continental GT“ Paulavos respublikoje
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Kabrioletas „Bentley Continental GT“ Paulavos respublikoje

Galiausiai jau vieškeliu palei Merkį atvairavome į Vabalynę – unikalią gamtos prieglobstyje esančią etnografinę sodybą (kadaise tai buvo Klimkynė). Šiame kelio ruože išbandėme ir pneumatinę pakabą, leidžiančią važiuoklę paaukštinti 5 cm. Tikrai pravertė.

O važiavimo režimai – tradiciniai, kaip ir daugelyje šio gamintojo modelių: B (Bentley – universalus), Comfort, Sport, Custom (individualus)

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Kabrioletas „Bentley Continental GT“ Vabalynėje
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Kabrioletas „Bentley Continental GT“ Vabalynėje

Suteikia pasitikėjimo, bet lėkti nebūtina

Sakyčiau, automobilis puikiai tinka nebūtinai vyrams, nes yra stabilus, tiksliai valdomas. O W12 jam sukurtas juk nebūtinai tam, kad nuolat spaustum „iki dugno“. Tikrai ne. Dvylika cilindrų suteikia pasitikėjimo kad, jei reikės, visuomet aplenksi.

Kitas svarbus aspektas, garantuojantis nesibaigiantį malonumą – tai nuolatinis aplinkinių dėmesys. Jei norite išsiskirti iš minios ir turite atliekamus 200 tūkst. automobiliui su prabangia apdaila, jei jums nerūpi degalų sąnaudos – šitas žaisliukas kaip tik jums.

Važiuojant juo visai nesijaučia greičio. Gaila, žinoma, kad nėra galimybių išbandyti „Bentley“ Vokietijos greitkeliuose. Taigi pakaba ir važiuoklė dirba taip, kaip turėtų tokios vertės automobilyje. O jei vis dėlto norėtumėte paklausti apie sąnaudas, tai, važiuojant „miego režimu“, jos svyruoja apie 12 l/100 km. O propaguojant spartesnį vairavimo stilių – apie 18 l/100 km.

Vėjas plaukuose

Dar vienas asmeniškas pastebėjimas. Vairuotojui ar keleiviui, kurio ūgis viršija 190 cm, vėjas tikrai suvels šukuoseną, jei važiuosite be stogo. Šis aspektas gana netikėtas, nes, mano galva, „Porsche“ kabrioletų modeliuose, kuriuos teko vairuoti ir žiemą, vėjo gūsiai kiek silpnesni.

Todėl be stogo šiuo modeliu siūlyčiau važinėti mieste ir grožėtis architektūra (atsiprašau, už tokį neekologišką pasiūlymą). O, pasukdami į greitkelį, pirštu paspauskite stogo uždarymo rankenėlę: iš audinio pagamintas kabrioleto stogas atveriamas per 19 sekundžių automobiliui judant iki 50 km/val. greičiu.

Važiuodamas vis galvojau, kas gali pirkti tokį kūrinį. Ne apie pinigus galvojau (200-245 tūkst. – labai įspūdinga suma ne tik man), bet apie poreikį ir interesus. Ko gero, tai – išmanantis automobilius ir žinantis jų istoriją vairuotojas. Norintis būti ne toks, kaip visi. Ir jau pasiekęs gyvenimo brandą, bet vis dar trokštantis jaunatviškų emocijų, adrenalino. Ir, ko gero, turintis muzikinę klausą. Čia aš ne apie audiosistemą, o apie 6 l W12 variklio darbą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius