Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lexus IS200t“ – bandymas vytis vokiečius

„Lexus IS“ gali konkuruoti su vokiškais sedanais daugelyje sričių, išskyrus galią – „Lexus“ pasižymi ekonomiškais, tačiau toli gražu ne galingais motorais. Japonai sugalvojo šią problemą išspręsti, pristatydami IS su 2 litrų darbinio tūrio benzininiu varikliu, išvystančiu 245 AG. Ko jis vertas?

Naujasis „Lexus IS“ iki šiol turėjo vienintelę jėgainę – hibridinę, išvystančią 223 AG ir pavadintą 300h. Degalų šis automobilis vartojo nedaug, tačiau nebuvo ir ypatingai greitas – įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. truko 8,3 sek. Visiškai ne stebuklas.

Pernai pasirodęs kompaktinis visureigis „Lexus NX“ turėjo naują „Lexus“ gamoje motorą – 2,0 litrų darbinio tūrio, su turbina, išvystantį 245 AG. Ši jėgainė buvo „užskaityta“ – daug visureigių buvo nupirkti būtent su šiuo varikliu, o šiandien jis montuojamas ne tik į IS, bet ir GS sedaną bei didelį visureigį RX.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Lexus IS200t“
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Lexus IS200t“

„Lexus“ niekada negarsėjo itin galingais varikliais. Tiesa, praėjusi IS karta turėjo tokį modelį kaip IS-F, kuris buvo artimas konkurentas BMW M3, o šių laikų GS taip pat turi F raide paženklintą modelį, išvystantį daugiau nei 400 AG, taip pat yra parduodamas nuostabus „Lexus RC-F“. Tačiau tai – išimtys. Naujausios kartos IS apie greitį kol kas tik svajojo.

2 litrų variklis su turbina, sumontuotas į IS, stebuklų taip pat nedaro. Jis išjudina sedaną per 7 sekundes iki 100 km/val., o maksimalus šio dueto greitis – 230 km/val. Skamba visai neblogai, kol nepradedi lyginti su šios klasės sportiškumo lyderiais.

„Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ analogai yra greitesni, ekonomiškesni ir turi kur kas didesnes variklių bei pavarų dėžių pasirinkimo galimybes nei japonas. Modelis, su kuriuo „Lexus IS“ gali konkuruoti šioje srityje, vienintelis – „Jaguar XE“.

Būtent todėl nemanau, kad „Lexus IS200t“ nuvilios bent vieną pirkėją nuo vokiškų automobilių. Kaip ir iki šiol, taip ir dabar vokiška trijulė lieka kautis tarpusavyje, o japonai, britai ir amerikiečiai renkasi savo pirkėjus. Vargu ar preciziško, tylaus ir komfortiško „Lexus IS“ pirkėjas kada nors susidomės BMW, kaip ir pastarojo klientas vargu ar norėtų sėsti į lėtesnį ir prasčiau valdomą automobilį.

„Lexus IS200t“ generuojami skaičiai „ant popieriaus“ atrodo neblogai, tačiau realybėje šis automobilis neprilygsta vokiečiams.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Lexus IS200t“
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Lexus IS200t“

Kita vertus, to paties „Lexus IS“ pirkėjams naujasis variklis yra puiki alternatyva. Automobilis su benzininiu varikliu yra pigesnis už analogą su hibridiniu ir dar galingesnis. Ekonomija? Apie ją benzininio variklio atveju teks pamiršti.

Analogiškai ir kitiems „Lexus“ modeliams: GS, NX bei RX. Naujasis variklis yra puiki alternatyva „Lexus“ fanams, tačiau BMW ar „Audi“ gerbėjų jis nenuvilios. O jeigu kažkas ir iškeis vokišką prabangų automobilį į japonišką, tai padarys dėl kitų „Lexus“ savybių – komforto, išskirtinės apdailos ir dizaino.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius