Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naudotas „Mercedes-Benz CLS“ ar naujas „VW Polo“?

Visiškai naujas VW Polo kainuoja mažiausiai 43 989 litų (nuo 12 740 eurų). Ar galite patikėti, kad už tokią pačią pinigų sumą galite įsigyti solidų, puikios komplektacijos naudotą CLS „iš pirmų rankų“?
„Mercedes-Benz CLS“
„Mercedes-Benz CLS 350“ / „Autobild“ nuotr.

Kurį automobilį labiau verta pirkti: visiškai naują „Polo“ ar naudotą „Mercedes-Benz“? Tokie vien tik  aritmetiniai skaičiavimai dažniausiai būna naujo automobilio nenaudai, nes jo dar laukia vertės praradimas, o naudotas automobilis visa, kas galėjo pinigine prasme būti blogiausia, jau patyrė.

Naudoto CLS kaina Lietuvoje prasideda maždaug nuo 30 tūkst. litų (8 688 eurų), tačiau gerai išlaikytas modelis kainuos bent dešimčia tūkstančių litų daugiau. Jei renkatės ne bazinės komplektacijos „Polo“ versiją, o modelį su gausia papildoma įranga ir automatine pavarų dėže, teks pakloti dar daugiau – apie 60 tūkst. Lt. Tačiau yra vienas „bet“: naujas VW po trejų metų nuvertės maždaug 40 000 litų (11 584 eurų), o naudotas „Mercedes-Benz“ – tik apie 17 200 ar 20 700 litų (5000 ar 6000 eurų). 

Vienintelė problema: reikia rasti geros būklės naudotą CLS.

„Autobild“ nuotr./„Mercedes-Benz CLS 350“
„Autobild“ nuotr./„Mercedes-Benz CLS“

Pirmieji penki naudotų automobilių pardavėjai, kuriems paskambino „Autobild“ redakcijos Vokietijoje žurnalistai, jokiu būdu nesutiko išnuomoti testui naudoto CLS, kainuojančio iki 51 800 litų (15 tūkst. eurų). Kaip tvirtino pardavėjų reklama, anksčiau šiais CLS buvo vežiojami „bosai“ arba „automobilis parduodamas kliento užsakymu“, tačiau tai tik populiarios gudrybės, kurių griebiasi pardavėjai Vokietijoje, siekdami išvengti garantijos suteikimo. Nuo 2004 iki 2010 m. gaminti „Mercedes-Benz CLS“ laikomi patikimais ir solidžiais automobiliais, bet jei pardavėjas nesuteikia, garantijos patariame jų nepirkti.

Dažniausios bėdos – elektroninių SBC stabdžių – „Mercedes“ gamintojai atsisakė 2006 m. balandžio mėn. atlikdami E klasės modelio, kuris yra CLS technologijų donoras, atnaujinimą. 

Tuo pačiu metu buvo pristatyti ir nauji varikliai. Variantų pasirinkimas labai platus: nuo CLS 320 (vėliau 350) CDI, pasiekiančio 224 AG, iki CLS 63 AMG su V8 formos 514 AG motoru. Visuose modeliuose įmontuota septynių pakopų automatinė greičių dėžė, o seną penkių pakopų „automatą“ turi tik AMG versija, kurios maksimalus sukimo momentas siekia 700 Nm. Apie variklius neigiamų atsiliepimų nedaug, nebent tik CDI variklio turbina gali perkaisti (turbokompresoriaus remontas gali kainuoti apie tūkstantį litų). 

Reikėtų nepamiršti, kad naudotas automobilis neturi jokios garantijos, o štai naujas „Polo“ siūlo trejų metų garantiją. Tad  rinktis jums.

„Autobild“ nuotr./„Mercedes-Benz CLS 350“
„Autobild“ nuotr./„Mercedes-Benz CLS“

Nuomonės skiriasi: vieni jį pravardžiuoja „varle“ ar „bananu“, kiti vadina išskirtinės elegancijos automobiliu. Suprasti galima ir vienus, ir kitus

Bandomasis važiavimas: dar nepasenęs, bet barška gerokai per daug

Bandytas automobilis atvyko iš Bremeno naudotų automobilių pardavimo aikštelės. Pirmos registracijos data – 2009 m. liepos mėn., rida – 107 700 km. Išorė: juoda „Metallic“ spalva, bi-ksenoniniai žibintai ir platūs 18 colių ratai, salonas – odinis, juodos spalvos, navigacijos sistema ir „papildomas prizas“ – alcantara oda aptrauktos lubos. Kaina: 22 990 eurų (79 400 Lt), arba apie 50 tūkstančių eurų pigiau, nei kainuoja naujas Mercedes CLS.

Bandomojo važiavimo įspūdis. Vairuotojo durelės užsidaro garsiu „klankt“! „Premium“ lygio automobilyje taip neturėtų būti. Tokį naudoto CLS trūkumą esame pastebėję ir anksčiau, bet ano automobilio rida buvo dvigubai didesnė. Nervina įvairūs garsai, sklindantys iš už prietaisų skydelio apdailos – „Mercedes“ tikrai sugeba gaminti geriau. Kadangi šio CLS pakaba kieta kaip plienas, o pirmasis savininkas pagailėjo pinigų ir neįsigijo prabangios, bet nepigios pneumatinės „Airmatic“ pakabos, važiuojant girdėti plačių ratų keliamas triukšmas. Gerą įspūdį palieka energingas 3 litrų V6 dyzelinis variklis. Stebėtina: septynių pakopų automatinė greičių dėžė, jungdama žemesnę pavarą, kartais stringa, o atbulinę pavarą jungia lėtai lyg mokinukas.

Mūsų nuomonė. Kaina šiek tiek pagerina nuomonę apie ne itin gerą važiavimo įspūdį, nes šiai dienai šis CLS 320CDI turi patį geriausią kainos ir kokybės santykį tarp visų naudotų, tų pačių gamybos metų ir tokios pačios ridos CLS, parduodamų Vokietijoje. Barškančias vairuotojo dureles apžiūrėti ir pašalinti barškėjimo priežastį turėtų specializuotas „Mercedes“ automobilių servisas.

„Autobild“ nuotr./„Mercedes-Benz CLS 350“
„Autobild“ nuotr./„Mercedes-Benz CLS“

Tai nervina

Gražuoliui iš Štutgarto nebūdingi rimtesni trūkumai. E klasės „Mercedes“, o kartu ir jo „genetinio brolio“ CLS, TÜV techninės patikros rezultatai puikūs. Dažniausių pastabų sąrašas trumpas: priekinė ir galinė ašys, prasisunkiančios alyvos požymiai – ši liga labiau kamuoja automobilius su dyzeliniais varikliais. Juose aplink tarpinį suslėgto oro aušintuvą taip pat atsiranda nedidelės drėgnos zonos, o priekabūs kontrolieriai tai būtinai užfiksuoja. Važiuoklės remontui reikalingų detalių lengvai rasite automobilių detalių parduotuvėse ir jos bus net patvaresnės už gamyklines. 

Lieka aptarti elektros ir elektronikos sistemas: beveik kiekviename CLS sumontuota „Comand“ sistema iki modelio atnaujinimo veikė ne itin stabiliai, bet po atnaujinimo reikalai pagerėjo. Langų kėlikai, kiekvieną kartą uždarant dureles, berėmius stiklus šiek tiek nuleidžia žemyn ir visai netrukus jie ima visiškai atsidarinėti. Gali ožiuotis 350 CGI variklio su tiesioginio degalų įpurškimo sistema uždegimo ritės, o 350 be CGI gali kiltų bėdų dėl per silpnų skirstomųjų  velenų krumpliaračių.

„Autobild“ nuotr./„Mercedes-Benz CLS 350“
„Autobild“ nuotr./„Mercedes-Benz CLS“

Kitos problemos:

  1. Rūdys ant briaunų. Korozija ant aušintuvo traverso briaunų, nors automobiliui dar nėra penkerių metų. Ar "Mercedes" vis dar turi bėdų dėl rūdžių?
  2. Aušintuvo ventiliatorius. Aušintuvo greičio reguliatorius traukia drėgmę, jis veikia be pertraukų, todėl ilgainiui išsikrauna akumuliatorius
  3. Hidraulinė įvorė. Priekinės ašies traukės įvorės defektas – dažniausiais TÜV patikros kontrolierių fiksuojamas trūkumas, nes nusidėvi priekinės pakabos skersinė svirtis
  4. „Comand“ sistema. Ji dažnai stringa arba navigatorius neatpažįsta CD. Priežastis – tiesiog apdulka dažnai nenaudojama CD nuskaitymo galvutė
  5. 7G-TRONIC transmisija. Techniškai solidi, tačiau pavaras jungia vangiai, gali pagelbėti transmisijos valdymo bloko programinis atnaujinimas
  6. Langų kėlikai. Dažnai genda, pirmiausia vairuotojo durelių. Berėmiai langai linkę girgždėti ir barškėti

Išvada

Mums patinka „Mercedes-Benz CLS“ forma. Vis dėlto jo techninis „dvynys“ E klasės 
„Mercedes“ modelis yra praktiškesnis, erdvesnis ir neretai pigesnis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius