TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Naujųjų „Arctic cat“ bandymas – automobiliniai akcentai jau ir keturračiuose

„Arctic cat“ keturračių bandymas
Dainiaus Cuberos / 15min nuotr. / „Arctic cat“ keturračių bandymas
Šaltinis: 15min iš Leipcigo
0
A A

„Arctic cat“ – viena žinomiausių pasaulyje bekelės transporto, sniegomobilių gamintoja pasaulyje. JAV įsikūrusios įmonės inžinieriai sukūrė naują produktą – „Alterra TRV“, kuris, kaip teigia gamintojas, visomis prasmėmis geresnis už savo pirmtaką.

Apie bekelės transportą rašantys žurnalistai iš kelių Europos šalių buvo pakviesti į Vokietiją, kad susipažintų su naujausiu „Arctic cat“ kūriniu. Į šią žurnalistų grupę įsimaišė ir šių eilučių autorius, kuriam keturratis – vis dar ganėtinai nauja, nekasdienė transporto priemonė.

Automobilinė įranga

Kad ir su kokia transporto priemone ruošiatės važiuoti, visada akimis nužvelgsite jos išvaizdą. Keturračio „Arctic cat“ eksterjeras – nelabai daug kuo išsiskiriantis iš kitų keturračių. „Arctic cat“ turi šiek tiek kumpesnę „nosį“ ir transporto priemonė iš pirmo žvilgsnio atrodo turinti kiek didesnę prošvaisą, negu kiti keturračiai.

Saulei nusileidus už horizonto, pasimato dar vienas keturračio akcentas. Automobiliuose LED žibintai yra naudojami jau labai seniai, o keturračiuose – ne. Šią neteisybę nusprendę ištaisyti amerikiečių inžinieriai į visus „Arctic cat“ sumontavo LED žibintus – priekyje ir užpakalinėje dalyje.

Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Arctic cat“ keturračių bandymas
Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Arctic cat“ keturračių bandymas

Gamintojo atstovai teigia, kad šie šviesos šaltiniai nesuges per visą keturračių eksploatavimo laikotarpį. Dar vienas malonus akcentas, kurį „Arctic cat“ perėmė iš automobilių – daiktadėžės.

Naujasis „Arctic cat Alterra“ turi ne tik vietos bagažui priekyje ir už keleivio sėdynės. Labai patogi, apie 5 litrų dulkėms ir vandeniui atspari daiktadėžė, įrengta už užpakalinio valstybinio numerio ženklui skirtos vietos.

Įprastos keturračiams skirtos vietos daiktams naujoje „Alterroje“ šiek tiek patobulintos. Dabar jos iš pagamintos iš plienu sutvirtinto plastiko, padengtos guminiu paviršiumi. Taip pat gamintojai labai didžiuojasi „Speedlock“ sistema. Šis mechanizmas, maždaug 5 centimetrų pločio įtaisas, kurio pagalba per kelias sekundes galima pritvirtinti norimą aksesuarą prie priekinės ar užpakalinės dalies bagažui vežti skirtų vietų.

Dar viena vieta daiktams susidėti – po vairuotojo sėdyne. O jeigu dar maža, kelių mygtukų spragtelėjimu galima nuimti keleivio sėdynę, užsidėti didžiulę dėžę, ir ten prisikrauti nors ir akmenų.

Dar viena maloni staigmena tiems, kurie keturratį pirks darbui, medžioklei, ar laisvalaikiui – priekabos kablys, kuris yra lygiai toks pats, koks ir automobiliuose.

Galios – per akis

Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Arctic cat“ keturračių bandymas
Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Arctic cat“ keturračių bandymas

Kalbant apie vežamus akmenis... Jei atsirastų koks nors pirkėjas, kuriam keturračio reiktų būtent dėl pastarosios priežasties – net neabejojame, jog galios atlikti šią sunkiasvorę užduotį „Alterrai“ nepristigtų. Galingiausias „Alterra“ gamoje bus „Alterra 1000 XS“ keturratis, kurio motoras net 1 litro darbo tūrio.

Bandymų poligone buvo išrikiuoti visų galingumų „Arctic cat“ keturračiai, tačiau daugiausia teko važinėti su „Alterra 700 XT“, kuris šiek tik silpnesnis už minėtąjį „1000 XS“. Netruko nė penkių minučių, kad įsitikintumėme – keturratis į poligone esančius kalnus lipa kaip žiogas, nepavyko net prasukti ratų.

Daugiau komforto keleiviui

Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Arctic cat“ keturračių bandymas
Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Arctic cat“ keturračių bandymas

Dar viena labai maloniai nustebinusi staigmena – dėmesys keturračio keleiviui. Kiek teko bandyti kitus keturračius, labiausiai nuvylė keleivio sėdėjimo pozicija. „Arctic cat“ šiuo požiūriu pasistengė – sėdynę iškėlė aukščiau ir įtaisė papildomų vietų įsikibti.

Sakysite, kad patogi įsikibimo vieta nieko nelemia? Labai klystate – pabandykite pasėdėti keleivio vietoje ant keturračio, kai galite laikytis tik ištiesę rankas žemyn, ar šiek tiek sulenkus.

Naujoje „Alterroje“ ant keleivio sėdynės galima įsirangyti kaip tik panorėsite. Galbūt keturratis pagaliau tampa patogi transporto priemonė ir keleiviui?

Verdiktas

Taip kaip įprastas motociklas daug kam vargiai ar galėtų būti pagrindinė transporto priemonė, taip ir keturratis niekada nebus vienintelis ratuotis.

Tai rodo ir „Arctic cat“ surinkta statistika – daugiau nei 50 procentų „Arctic cat“ produkcijos yra naudojama laisvalaikiui. Apie ketvirtadalis visų keturračių yra naudojama darbui – medžiagų transportavimui, ūkininkavimui ir pan.

Visgi kad ir kokiam tikslui ketinate rinktis keturratį, amerikietiški „Arctic cat“ bus geras pasirinkimas dėl galybės modifikavimo galimybių, funkcionalumo, patogumo.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Keturratis
Parašykite atsiliepimą apie Gazas