Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ryškiaspalvis „Opel Corsa OPC“ griauna mitus apie „Opelius“ tik dviem pliusais

Naujų automobilių rinkoje karaliaujant krosoveriams ir mažiems miesto visureigiams, išskirtinių automobilių mylėtojai ieško karštųjų hečbekų. Ko gero, vienas veržliausių šiandien gaminamų šios klasės automobilių yra vokiškasis „Opel Corsa OPC“.

OPC – „Opel Performance Center“

1997 metais „Opel“ vadovai suprato, kad, gamindami vien paprastus automobilius, tikrų benzingalvių nesužavės. Beveik prieš 20 metų įkurtos įmonės „Opel performance center“ dirbtuvėse gimę pirmieji performance modeliai, tokie kaip „Astra G OPC“, davė pradžią automobiliui, apie kurį skaitote dabar.

Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Opel Corsa OPC“
Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Opel Corsa OPC“

Net neabejoju, kad po daugelio metų automobilių žurnalistai sakys, jog „Corsa E OPC“ buvo vienas geriausių to meto karštųjų hečbekų. Taigi, kodėl jis toks pasiutusiai geras ir nusipelnantis tiek daug gerų žodžių?

Laikykite vairą TIK dviem rankom

Kaip jau supratote iš šio paragrafo pavadinimo, šis automobilis yra labai greitas. Tačiau visa esmė ne tik greityje: pavažinėjus šiuo automobiliu kiek ilgiau galima pamanyti, kad po kapotu sumontuotas didelio litražo atmosferinis variklis, kuris atiduoda vienodą galią visuose apsukų diapazonuose.

Žinoma, taip tikrai nėra, šio automobilio motoras yra nedidelis – 1,6 litro darbo tūrio variklis su turbokompresoriumi. Kad automobilis šautų į priekį, net nebūtina įsijungti žemesnės pavaros (nors tai padarius dvigubas efektas garantuotas), jeigu variklio apsukos yra apie 1500–1600 aps./min.

Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Opel Corsa OPC“
Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Opel Corsa OPC“

Apskritai, šis automobilis yra būtent toks, kokį apibrėžia terminas sportinis automobilis. Jo pakaba kieta, o tai praverčia posūkiuose, vairas ypač tikslus, leidžiantis itin gerai valdyti automobilį, „Brembo“ stabdžiai sustabdo per akimirką, o ir pats "Opel" nėra pergrūstas nereikalingais žaislais, už kuriuos tenka susimokėti klientui. Visą ekstazę tik sustiprina „Remus“ dvigubo išmetimo sistema, kuri skleidžia labai solidų sportinio automobilio garsą.

Kad ir kaip būtų keista perskaityti tokį sakinį apie sportinį automobilį, tačiau... jis yra tikrai taupus. Gamintojas deklaruoja maždaug 7,5 litrų šimtui kilometrų degalų sunaudojimą. Realybėje šis skaičius gali būti pasiekiamas itin paprastai ir pagerintas bent jau puse litro. Mano degalų suvartojimo vidurkis po maždaug 550 kilometrų trukusio pasivažinėjimo – apie 8 litrus. Degalų bako talpa – 45 litrai, bandymų metu į degalinę užsukęs nebuvau...

Kaina

Nors šis automobilis nekainuoja labai daug, tačiau turbūt jūsų nenustebins faktas, kad Lietuvos „Opel“ salonai šitokių automobilių pardavė labai mažai.

Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Opel Corsa OPC“
Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./„Opel Corsa OPC“

Kaip tikina Lietuvos „Opel“ pardavėjai, klientai mieliau renkasi „Insignia OPC“, kuris yra šiek tiek galingesnis ir, kas įprasta šiaurės šalims, talpesnis. Žinoma, didesniojo brolio „Insignia OPC“ pardavimų skaičius taip pat nesiekia dešimčių vienetų, tačiau bent jau ant vienos rankos pirštų šiuos modelius suskaičiuoti galima.

„OPC“ modifikacijos „Corsos“ pradinė kaina siekia šiek tiek daugiau nei 20 tūkstančių eurų. Žinoma, norint, kad automobilis būtų tikrai sportiškas, dar reikėtų pridėti vieną kitą tūkstantį eurų. Už juos galėsite nusipirkti „Brembo“ stabdžių sistemą, specialius „OPC“ ratlankius, riboto praslydimo diferencialą ir dar keletą sportiškam automobiliui reikalingų žaisliukų.

Pasirinkimai

Ar verta pirkti šį automobilį? Ir taip, ir ne. Jeigu jūs pradedate kurti šeimą, turite žmoną, planuojate turėti vaikų, tai šio automobilio pirkimas būtų lygus beprotybei. Jis tikrai nėra patogus važinėtis kasdien ar kelionėse. „Corsa OPC“ – tai kaip desertas po vakarienės, kurį sušlamšite akimirksniu.

Jeigu ieškote antrojo automobilio, kuris ir būtų tas desertas po vakarienės, tada šis automobilis bus puikus pasirinkimas. „OPC“ dinamika, sukeliamos emocijos, variklio garsas ir pats važiavimo malonumas padidins testosterono kiekį kiekvienam vyrui, o moterys tik pažiūrės ir pasakys, kad visuose vyruose tūno mažas vaikas...

Bandyto automobilio techniniai duomenys:

Variklis, cm3 1598
Galia, AG 207
Pasiekiama didžiausia galia, aps/min 5800
Įsibėgėjimas 0-100, s 6,8
Degalų bako talpa, l 45
Sėdimų vietų skaičius 5
Matmenys: Ilgis, plotis, aukštis, mm 4021 / 1736 / 1479
Bagažinės talpa, l 285
Maksimali bagažo talpa, l 1090
Sukimo momentas, nM 245
Degalų sunaudojimas mieste / užmiestyje / vidutiniškai, l/100km 9,9 / 6,2 / 7,5
Išmetamų teršalų kiekis / g C02/km 174
Svoris, kg 1218
Bazinė automobilio kaina, Eur 20 852

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius