Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Stilingas vienatūris „Opel Zafira Tourer“

Šis Vokietijos automobilių gamintojas vienatūrius pradėjo gaminti palyginus neseniai – pirmoji „Zafira“ karta debiutavo 1999 metais. Šį pavasarį Ženevos automobilių parodoje pasirodė jau trečioji „Zafira“ karta.
„Opel Zafira Tourer“
„Opel Zafira Tourer“

Deja, ji Lietuvą pasieks tik po Naujųjų, tačiau išbandyti šį automobilį pasisekė Vokietijoje.

Įdomu, kad vokiečiai gamins abiejų kartų vienatūrius – paprasta „Zafira“ bus pigesnė ir skurdžiau sukomplektuota, o štai naujoji, kuri vadinasi „Zafira Tourer“ bus prabangiau sukomplektuota ir brangesnė. Vos pasirodžius prekyboje naujam modeliui, senesniam bus siūlomos įvairios nuolaidos, akcijos, prabangesnės komplektacijos paketai už nedidelę kainą ir t.t.

Stilingas Opelis – ar tai įmanoma?

Palyginus su ankstesniu modeliu tai milžiniškas žingsnis pirmyn. Žinoma, iš vienatūrio nelabai kokį gražuolį galima pagaminti, tačiau kai kurie dizaino elementai „Zafira Tourer“ suteikia šarmo.
Šiuolaikinių „Opel“ veidas su bumerango formos elementais atrodo gražiai ir originaliai.

Įdomu tai, kad šie „bumerangai“ puikiai atrodo automobiliuose, nudažytuose šviesiomis spalvomis, ypač balta. Tačiau tie, kam toks stilius nepatinka, gali užsisakyti tamsios spalvos automobilį, tada „bumerangų“ beveik nesimato.

Galinė automobilio dalis paprasta, galiniai žibintai – su LED technologija. Konstruktoriai sako, kad kai jie dega, žibintai atrodo tarsi mažos lenktynių trasos schemos. Atrodo gal ir žavingai, tačiau kuo lenktynių trasos schema susijusi su paprastu šeimos vienatūriu?

Vokiečiai optimistiški

Iki po pasaulį pasklido 2,2 milijono įvairių kartų „Zafira“ modelių. Daugiau nei pusė šio kiekio – tai antros kartos „Zafira“. Vokiečiai teigia, kad senasis modelis pagal populiarumą yra penktas Europoje (savo klasėje). Tikimasi, kad naujasis modelis atsidurs perkamiausių vienatūrių trejetuke.

Nors padidinto pravažumo automobilių gamintojai vis dažniau stengiasi persiviliot pirkėjus ir persodinti juos iš vienatūrių, tačiau vien pernai jų Europoje buvo parduotas beveik milijonas.

Naująjį modelį bus galima įsigyti dviejų tipų – penkiavietį arba septynvietį. Anot konstruktorių, jeigu niekada nežadi naudoti papildomų dviejų vietų, kad bagažinėje vežiotis papildomus kilogramus?

Konstrukcija – kelių modelių derinys

Automobilis erdvus ir komfortiškas. Priekinę pakabą konstruktoriai panaudojo nuo „Insignia“ modelio, galinė – kiek sutvirtinta nuo „Astra“ modelio.

Automobilis palyginus su savo vyresniąja sesute tapo net 19 cm ilgesnis, 13 cm platesnis ir 6 cm aukštesnis, tad vietos jame tikrai pakanka.

Be to, antra sėdynių eilė prabangesnėse versijose gali tapti itin erdvi – vidurinė sėdynė susilanksto į patogią atramą rankoms, o šoninės pasitraukia atgal ir šiek tiek į vidurį. Taip gale sėdėti galima susikėlus koją ant kojos – tikras limuzinas!

Šiuolaikinių „Opel“ arkliukas – specialus dviračių laikiklis, montuojamas į galinį buferį vietoj atsarginio rato. Iki šiol jis buvo tik dvivietis, tačiau „Zafira Tourer“ bus galima užsisakyti ir su keturiems dviračiams skirtu laikikliu. Jis gali gabenti iki 100 kg svorio. Keliaujantiems į Vakarus bus aktualu ir tai, kad važiuojant su tokiu laikikliu automobilio greitis neribojamas, o dviračiai gali būti užrakinti. Negana to, patekti į bagažinę galima paprasčiausiai laikiklį atlenkus atgal.
Ar verta kalbėti apie variklius automobilyje, kuris skirtas kelionėms šeimai? Pakaks paminėti, kad kol kas galingiausia versija siūloma su dvilitriniu turbodyzeliniu 165 AG varikliu, kurio galio pakanka keliaujant net pilnai pakrautu automobiliu.
Kitais metais rinkoje atsiras ekonomiškesni ir ekologiškesni modeliai. Be to, bus pradėta prekiauti modifikacijomis, pritaikytomis važiuoti suskystintomis (LPG) ir gamtinėmis (CNG) dujomis.

Šiuolaikinės technologijos visur

„Zafira Tourer“ prifarširuotas šiuolaikinių technologijų. Itin traukia akį naujas priekinis langas, kuris už papildomą kainą gali būti gerokai didesnis – tai papildomos įrangos dalis. Tiesa, tokius jau keli metai siūlo prancūziškų vienatūrių gamintojai.

Vienas naujesnių ir įdomesnių „žaisliukų“ – tai funkcija, rodanti atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio sekundėmis. Tai puiki naujiena dažnai keliaujantiems Vokietijoje, nes šioje šalyje yra baudžiama už mažesnį nei sekundės atstumą iki priešais važiuojančio automobilio.

Aišku, perspėjimas apie šalia važiuojantį automobilį, šildomas vairas, perspėjimas apie išvažiavimą į kitą eismo juostą ir kt.

Šiuo atžvilgiu tiesiog puikus automobilis kiek nuvylė monochrominiu ekranėliu prietaisų skydelyje – dauguma gamintojų naudoja modernesnius.

Navigacijos įranga taip pat iš praėjusio amžiaus – ji gal ir greitaeigė, tačiau archaiška – naudojama 2D technoligija ir toil gražu ne pati moderniausia grafika. Tai papildoma įranga, dėl kurios nereikėtų leisti pinigų.

Nesu vienatūrių pirkėjas, tačiau bendras įspūdis apie šį automobilį – puikus. Automobilis tikrai taps geidžiama preke Vakaruose. Lietuvoje bus sunkiau, vien dėl tautiečių kiek kreivoko požiūrio į šios markės automobilius.

Skaičiukų vergams

„Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI Cosmo” su „Start/Stop“ sistema
Variklis: 2,0 l 165 AG, 380 Nm.
Kuro bako talpa: 58 l.
Išmatavimai: ilgis/plotis/aukštis 4658/1928/1685 mm.
Pavarų dėžė: 6 pav. mech.
Maks. greitis: 208, įsibėgėjimas (0-100 km/h) – 9,9 sek.
Kuro suvartojimas: mieste/užmiestyje/vidutiniškai 6,2/4,6/5,2 l/100 km.
CO2 emisija: 137 g/km
Bagažinės talpa: 152-1792 l
Svoris: 1571 kg.
Kaina: 79 241 Lt. (Vokietijoje, bazinio modelio). Lietuvoje kaina dar nepaskelbta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius