Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 vasario 21d. 11:00

Testuojam naudotus antros kartos BMW X5: ar jie tokie pat geri, kaip nauji?

Antros kartos BMW X5
Auto Bild nuotr. / Antros kartos BMW X5

Savąją BMW visureigių viziją vokiečių gamintojas suformulavo 1999 metais, dar pristatydamas pirmos kartos X5. Pirmą kartą kalbant apie visureigius buvo minimos ne dugno apsaugos, geometrinis pravažumas ir didelės trinties diferencialas, o kaip greitai jis gali įveikti žymiąją lenktynių trasą Niurburge. Iki BMW dar nė vienas gamintojas taip akivaizdžiai nebuvo atsiribojęs nuo visureigio DNR pabrėžiančių dalykų – naujam X5 daug svarbiau gerai važiuoti asfaltu.

Koncepcija pasirodė esanti teisinga – 2018-aisiais pristatyti jau ketvirtos kartos X5 automobiliai, kurių brangiausios versijos kainuoja šešiaženklę sumą. Geriausias pasirinkimas vidutines pajamas gaunantiems pirkėjams – antros kartos BMW X5 (tipas E70) modeliai.

Gamyklos JAV konvejeriu šie visureigiai pradėjo riedėti 2006 metais. Palyginti su pirmtaku, naujos kartos „ratuočiai“ išsiskyrė kruopštesniu surinkimu ir aukštesnės kokybės apdailos detalėmis.

Benzininių variklių gama labai plati: nuo bazinio 3.0 si, turinčio 272 AG iki ekstremalaus „Ballermann X5 M“, išvystančio 555 AG. Dyzelinis motoras vienas – 3.0 (L6), kuris, atsižvelgiant į gamybos metus ir turbokompresoriaus savybes, transmisijai perduoda nuo 235 iki 381 AG.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Mėgaukis šiandien

Laimė jaustis saugiai

Sodo ir daržo ekspertai

Mes turėsim kūdikį!

Esports namai

Puiki sveikata – mažiau išlaidų

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie Gazas