Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Testuojam lenktynių trasoje – „Hyundai“, „Renault“ ir „Honda“

„Karšti“ hečbekai dabar yra beveik kiekvieno didelio gamintojo modelių gamoje – tarp šios klasės atstovų šiandien kur kas daugiau automobilių nei kažkada vienas karaliavęs visų jų pirmtakas „Golf GTI“. Tad surinkome „Hyundai“, „Renault“, „Honda“ smarkuolius ir leidomės į trasą! Ir ne bet kokią, o Niurburgringo „Šiaurinę kilpą“!
„Hyundai“, „Renault“, „Honda“"
„Hyundai“, „Renault“, „Honda“" / Auto Bild nuotr.

Kokie „karšti“ šie GTI!

Bent jau kai kalbama apie kompaktinę klasę. Prisiminkime, kad jų pirmtakas buvo „Golf GTI“ su šūkiu „ryte – darbe, vakare – lenktynių trasoje“. Bet per pastaruosius metus „Golf GTI“ prarado kažkada visus žavėjusią galią. Dabar jis – subtilus, komfortiškas, universalus automobilis – labiau naminis nei laukinis.

Tikri benzingalviai spaudžia akceleratorių iki ribotuvo, o į posūkius įvažiuoja rankinio stabdžio pagalba. Tokiems smarkuoliams itin tinka „Renault“, „Honda“ ir „Hyundai“, o tiksliau – jų galingiausi modeliai, kurie žada itin daug adrenalino. Konkrečiai kalbame apie „Mégane R.S. Trophy“, „Civic Type R“ ir „i30 N Performance“.

Trys ekstremalūs automobiliai, kurių vienas turi net galinius vairuojamus ratus. Visi turi perforuotus stabdžių diskus, tad prieš posūkius stabdo itin tiksliai ir stipriai, o geriau įveikti posūkius padeda riboto praslydimo diferencialas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius