Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 09

„Ford“ gamins naują ekonomišką variklį

Vokietijoje paleista 134 mln. eurų kainavusi 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklių gamybos linija. Ją paleidžiant dalyvavo „Ford Motor Company“ prezidentas ir vykdantysis direktorius Alanas Mullaly.
Naujas „Ford Ecoboost“ 1,0 l darbinio tūrio variklis
Naujas „Ford Ecoboost“ 1,0 l darbinio tūrio variklis / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Ford

Litro darbinio tūrio variklis debiutuos Europai skirtame „Ford Focus“ 2012 metų  pradžioje.

Naujasis „Ford“ „EcoBoost“ variklis įsijungė į pasaulinę pažangiųjų turbokompresorinių ir tiesioginio įpurškimo benzininių variklių, sukurtų pagal principą „daugiau galių iš mažiau pajėgumų“ ir mažinančių kuro sąnaudas bei CO2 išmetimą, šeimą.

Trijų cilindrų, 1,0 litro benzininio „EcoBoost“ variklio galingumas – 125 arklio galios, jis sunaudoja  5,0 litrų kuro 100 kilometrų ir CO2 išmeta vos 114 g/km. Kitos šio variklio versijos – 100 arklio galių – variklis teišmeta 109 g/km CO2. Be to, kartu išlaikoma ir puiki automobilio dinamika. 1,0 litro „EcoBoost“ pajėgumas prilygsta 1,6 litro tradicinio variklio pajėgumui.

„EcoBoost“ variklio cilindrų blokas išsitenka ant  A4 popieriaus lapo, bet jo sukimo momentas 170 niutonmetrų (200 niutonmetrų padidinto turbinos slėgio režimu) ir 125 arklio galios yra geriausias iš iki šiol sukurtų masinei gamybai skirtų „Ford“ variklių pagal tūrio ir galios santykį.

Serijinė naujųjų technologijų „EcoBoost“ variklio gamyba prasidės specialiai reorganizuotoje Vokietijos Kelno variklių gamykloje, į kurią „Ford“ investavo 134 mln. eurų (463 mln. litų).

„EcoBoost“ variklių gamybai pritaikytoje gamybos linijoje „Ford“ panaudos naujų technologijų įrengimus, dirbančius 10 mikronų (apie 20 proc. žmogaus plauko storio) tikslumu. Pati gamybos linija yra 580 metrų, joje veiks beveik 100 robotizuotų surinkimo įrenginių. 55 surinkimo procesai bus visiškai automatizuoti, 14 – pusiau automatizuoti. Vienu metu liniją aptarnaus 90 žmonių.

Naujos surinkimo technologijos leido sumažinti procesui naudojamo aušinimo skysčio kiekį nuo beveik 2 litrų iki 5 mililitrų vienai standartinei detalei.

Be to, nauja „šalto testavimo“ technologija įgalina išbandyti pagamintus variklius jų neužvedant, tokiu būdu net 66 proc. sumažinamas kuro naudojimas bei CO2 emisija gamybos metu. Iš viso Kelno variklių gamykloje elektros sunaudojimas sumažintas 66 proc. palyginti su elektros poreikiais gaminant „Ford“ 4,0 litrų V6  variklį. Be to, ši gamykla visą reikalingą energiją gauna iš atsinaujinančių šaltinių.
Europai skirti „EcoBoost“ varikliai nuo 2012 metų taip pat bus pradėti gaminti ir Rumunijoje. Iš viso Europai skirtų variklių planuojama pagaminti iki 700 000 vienetų per metus, o pasaulinei rinkai skirtų variklių produkcijos apimtis artimiausiu metu išaugs iki 1,5 mln. variklių per metus.

Po „Ford Focus“ su „EcoBoost“ varikliu Europai bus pasiūlyti ir populiariajame „Ford C-MAX“ ir „Ford B-MAX“, ateisiančiam į rinką 2012 metais. Pasaulinei rinkai „EcoBoost“ varikliai bus pasiūlyti kituose „Ford“ modeliuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius