„Neurobikos“ testas: ar šie 5 įvykiai nutiko anksčiau, ar vėliau negu Kovo 11-oji?

15min kviečia pasitikrinti jėgas greitame bendrųjų žinių teste, kurį parengėme drauge su radijo stoties M-1 laida „M-1 ryto šou“. Klausantys šios radijo stoties tikrai žino rubriką „Neurobika“. Tai – proto mankšta, kurios metu M-1 klausytojai bando atsakyti į 5 pagrindinius ir vieną ekstra klausimą.
„M-1“ rubrika „Neurobika“
„M-1“ rubrika „Neurobika“

Šįkart testo tema – Kovo 11-oji. Teste turėsite pasirinkti, ar 5 Lietuvos arba pasaulio istorijos įvykiai (pvz., Baltijos kelias arba Billo Clintono išrinkimas prezidentu) įvyko anksčiau, ar vėliau negu 1990 m. kovo 11 d.

Vienas testą įveikęs ir visus herbus pažinęs dalyvis laimės „M-1“ džemperį ir galimybę varžytis šioje laidoje tiesioginiame M-1 eteryje bei laimėti dar geresnį prizą JAU TREČIADIENĮ RYTE! Su nugalėtoju susisieksime asmeniškai.

Sėkmės!

Į testą atsakinėti ir pretenduoti į prizą galima iki antradienio (kovo 11 d.) 19 val. Vėliau testo klausimus bus galima atsakinėti savo malonumui.

5 klausimų „Neurobikos“ testus 15min portale kovą galėsite rasti pirmadienių vakarais. Testo temos skirtingos, o prizai – visad tie patys M-1 džemperiai.

Pamatykite M-1 eteryje vykstančią „Neurobiką“:

VIDEO: „M-1 ryto šou“ radijo laidos rubrika „Neurobika“

Jei patiko, jei norite sužaisti, klausykite „M-1 ryto šou“ darbo dienomis nuo 6:00 iki 10:00 val.

„Neurobiką“ su Gedu Saročka ir Sauliumi Žvirgždu žaiskite kelios minutės po 8 val.

Klausyti M-1 galima FM bangomis, interneto svetainėje m-1.fm ir parsisiuntus išmaniąją programėlę. Parsisiųsk M-1 programėlę iš Google Play arba App Store.

Radijo stotis M-1 – klausomiausia radijo stotis Lietuvoje. Kasdien ją įsijungia 300 tūkst. Lietuvos gyventojų, per savaitę – daugiau nei 700 tūkst. unikalių klausytojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?
Reklama
„Telia“ kelia priklausomybės nuo telefonų klausimą – reklama skatins sąmoningą ekranų naudojimą