Dabar populiaru
Publikuota: 2017 rugpjūčio 21d. 17:51

15min studijoje veido mankštų trenerė dalijosi praktiniais patarimais, kaip paruošti veidą rudeniui

Viktorija Baltramiejūnienė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr. / 15min studijoje – Viktorija Baltramiejūnienė

Antradienį 15min studijoje svečiavosi sertifikuota veido ir kaklo mankštų trenerė, kosmetikė Viktorija Baltramiejūnienė. Su ja kalbėjomės apie tai, kaip baigiantis vasarai ir atostogoms pigiai, paprastai ir efektyviai paruošti veidą rudeniui.

Tam nereikės jokių papildomų išlaidų, tik skirti truputį laiko sau. V.Baltramiejūnienė pristatė savo siūlomą 14 dienų programą, kuri leis atgaivinti veido odą po vasaros, saulės vonių, palyginti veidą „puošiančias“ raukšleles, geriau jaustis ir gražiau atrodyti.

Viskas labai paprasta, kaip sako specialistė, tereikia kelių minučių per dieną – veido mankštai ir savimasažui.

Paklausta, kodėl veido mankšta apskritai yra reikalinga, trenerė paaiškino, kad kūną juk mankštiname, o veidą pamirštame. Jį sudaro 57 raumenys. Įvairios mūsų veido mimikos formuoja raukšleles, metams bėgant veidas „slenka“ žemyn. Šios mankštos, V.Baltramiejūnienės teigimu, subalansuoja veido ir kaklo raumenis, juos sutvirtina.

Žemiau esančiame vaizdo įraše pamatysite praktinius veido ir kaklo mankštų trenerės patarimus, kaip atlikti trumpą kaktos, akių ir kaklo zonos mankštą. Tiesa, į kaklo zoną įeina ir pagurklio mankšta, tad sužinosite, kaip nededant ypatingų pastangų jį sumažinti, o ilgainiui ir atsikratyti.

V.Baltramiejūnienė taip pat pasidalijo grožio kaukės receptu, kurią galėsite pasigaminti namuose ir naudoti du kartus per savaitę. Tam reikės tik avižų, ciberžolės, krakmolo ir avokado.

Pašnekovės tvirtinimu, dvi savaitės po keletą minučių trunkančių mankštų ir savimasažų kasdien, porą kartų per savaitę tepama veido kaukė ir pamatysite akį džiuginantį rezultatą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Gerumu dalintis gera

Video

01:19
00:44
01:38
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką