Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota 2022 04 04, 18:09

Dažniausia plaukų priežiūros klaida – draugių rekomendacijos

Plaukų priežiūros buteliukų vonios kambaryje – pilna, tačiau rezultatas netenkina. Pažįstama situacija? „Vis kartojame – nereikia turėti daug plaukų priežiūros priemonių, jų reikia tinkamų, – sako šalies kirpėjų bendruomenei puikiai pažįstamų įvaizdžio kūrėjų „Atwins“ komandos narė, rinkodaros specialistė Ieva Mašauskienė. Pasak jos, individualus dėmesys turėtų būti skiriamas ir šukuosenų stiliui – tai, kas madinga, nebūtinai tiks pas kirpėją apsilankiusiam žmogui.
„Atwins“ įvaizdžio kūrėjų daromos šukuosenos
„Atwins“ įvaizdžio kūrėjų daromos šukuosenos / „Atwins“ nuotr.

„Tendencijų negalima absoliutinti, – pastebi Ieva, – Jei dabar yra madingi trumpi plaukai, mes pirmiausia kalbėsime apie tai, kam jie tinka, kas turėtų tokį kirpimą nešioti ir kokias emocijas tai suteiks.“

Nors šukuosenų tendencijos keičiasi lėtai, pastarieji keleri metai į šią grožio sritį įnešė ryškesnių pokyčių – po ilgo karantino pasipylė trumpų pixie crop ar net skustų plaukų šukuosenos. Stilistai susidūrė su naujais, galvos morfologijos pažinimo, iššūkiais – itin trumpai nukirpti plaukus yra sunkiau, negu gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

„Klientai, o kartais ir patys meistrai, aklai „gaudo“ tendencijas, nesusimąstydami apie tai, kas kiekvienam žmogui iš tiesų tinka. Būna atvejų, kai vertindami, kas tinka, turime atsižvelgti ir į psichologines aplinkybes, perskaityti žmogaus vidinę žinutę, su kuria jis ateina į saloną. Stiprių išvaizdos pokyčių dažnai norisi prieš ar po svarbaus gyvenimo įvykio, kai pasikeitimų norisi ne tik viduje. Mes lėkštai ir paviršutiniškai priimame savo išvaizdą, nepagalvodami, kiek informacijos apie mus joje slypi“, – sako I.Mašauskienė.

Viena sugrįžusių tendencijų – dešimtojo dešimtmečio stilistika. Skirtumas tas, kad šiandien turime stipriai patobulėjusias plaukų priežiūros, dažymo, formavimo, netgi kirpimo technologijas. Pasak I.Mašauskienės, pas grožio specialistus besilankantys klientai tikisi natūralumo ir paprastos plaukų priežiūros – tad bet kuri stiliaus tendencija turi būti atlikta taip, kad žmogus ir namuose sugebėtų lengvai pasiekti norimą rezultatą.

I.Mašauskienę stebina ir dažnas pačių meistrų požiūris, kad grožio salone jie atlieka tik kirpimo paslaugas, bet nesiūlo įsigyti tinkamų plaukų priežiūros priemonių:

„Mes juk ne priemones parduodame, o padedame žmonėms kas dieną, ne tik po apsilankymo kirpykloje, gyventi su geriausiu įmanomu savo plaukų rezultatu. Kirpėjo pareiga yra užbaigti paslaugą ir suteikti profesionalią rekomendaciją apie klientui tinkamas priemones ir jų naudojimą.

Dažniausia klaida yra aklas draugių rekomendacijų sekimas – jų išliaupsinti produktai nebūtinai tiks ir jums. Galvos oda, plauko tekstūra, priežiūros įpročiai – visa tai reikalauja individualiai parenkamų produktų. Gaila, tačiau net šampūnus žmonės dažnai renkasi netinkamus, o tai gali būti pleiskanų, netgi alergijos priežastis.“

Mažai naudos iš natūralių priemonių, kai plaukus tiesiname, džioviname, baliname ir dažome.

Mus vis dar pasiekia įvairiausi liaudies metodai, skirti plaukų priežiūrai: siūloma kaukes gamintis ne tik iš majonezo, avokado ar garstyčių, bet ir kiaušinio, net alkoholio. I.Mašauskienė pataria suprasti, kad nebegyvename vienkiemyje prieš 80 metų. Jaučiame beprotiškus temperatūrų pokyčius, kai viduje yra šilta ir sausa, o lauke – šalta ir drėgna.

„Kiek žiemą norisi tepti rankas drėkinamuoju kremu? Lygiai taip pat temperatūros skirtumus jaučia ir plaukai, jie sausėja. Žolelių nuovirų, aliejų molekulinė sandara yra visai kitokia nei specialiai kurtų plaukų priežiūros produktų. Mažai naudos iš natūralių priemonių, kai plaukus tiesiname, džioviname, baliname ir dažome, gyvename didelę taršą turinčiuose miestuose.

Patys renkamės gamintojus, esančius gamtos ir technologijų darnoje. Tai reiškia, kad produktai bus kuo natūralesni, tačiau techniškai apdirbti mažinant molekules, gaminant veikliuosius junginius. Mažai kas apie tai pagalvoja, bet žmonės dažniau yra alergiški ne sintetikai, o natūraliems ingredientams“, – kalba I.Mašauskienė.

Kirpėjo profesija yra viena tų, kuri skatina nuolat domėtis, suprasti, kas vyksta, atnaujinti žinias. „Praėjusioje „Pelenės“ parodoje, po seminaro kavos pertraukos, niekaip negalėjome sukviesti žmonių atgal į salę – taip visi buvo išsiilgę gyvo bendravimo. Juk susirenkame ne tik pasisemti žinių, bet ir pabūti tarp kolegų. Kai turime galimybę gyvai susitikti, reikia ja naudotis šimtu procentų!“

Plaukų stiliaus ir priežiūros tendencijų vedlių Lietuvoje „Atwins“ seminaras – vienas pagrindinių ir svarbiausių renginių grožio industrijos parodoje „Pelenė“. Naujausiomis šukuosenų tendencijomis profesionalų komanda dalysis balandžio 10 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO. Lektoriai įsitikinę – svarbiausias kiekvieno meistro gebėjimas yra ne klientą „pritempti“ prie mados, bet naujas tendencijas adaptuoti prie žmogaus.

Grožio industrijos paroda „Pelenė“ vyks balandžio 8 – 10 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO. Parodos partneriai – KIGSA, Kosmetikų ir kosmetologų asociacija, žurnalas „HB Profesionalams“, Atwins, SLA.

LITEXPO kviečia Ukrainos moteris nemokamai apsilankyti grožio industrijos parodoje „Pelenė“. Suteikime joms galimybes ne tik pažinti grožio tendencijas ir naujoves, bet ir rasti darbo pasiūlymų, produktų bei paslaugų, susijusių su grožio sritimi.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Partnerio turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką