Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kaip nepriaugti svorio šaltuoju sezonu

Dietos režimas.
Fotolia nuotr. / Dietos režimas.
Šaltinis: 15min
0
A A

Ruduo ir žiema – pavojingas laikotarpis mūsų figūros linijoms. Kai orai atvėsta, mūsų organizmas, saugodamas save nuo sušalimo, pradeda kaupti riebalus. Be to, kai už lango lyja ar sninga, natūralu, kad mes mažiau judame.

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Blogas oras ir saulės stoka sukelia blogą nuotaiką ar netgi depresiją, o laimės hormonų trūkumas priverčia mus valgyti daugiau miltinių patiekalų, saldaus ir kaloringo maisto.

Kaip prisitaikyti prie gamtos ciklo ir nepriaugti papildomų kilogramų?

1. Gerkite vandenį

Stiklinė šilto vandens, išgerto 20 min. prieš valgį, mažina apetitą ir leidžia suvalgyti daug mažiau. Tam, kad žinotumėte, kiek jums reikia vandens, vadovaukitės paprasta taisykle: kiekvienam jūsų svorio kilogramui reikia 30 ml vandens.

Taigi, jeigu jūs sveriate 60 kg, jums reikia 1800 ml vandens, jeigu jūsų svoris 70 kg – 2100 ml ir t. t.

2. Valgykite sriubas

Lėkštė lengvos sriubos su nedideliu gabalėliu neriebios mėsos – pats tinkamiausias patiekalas šaltuoju metų laiku. Sriuba ne tik sušildo, bet ir suteikia ilgalaikį sotumo jausmą.

3. Įtraukite į racioną aitriąją papriką

Šio aštraus pipiro komponentas kapsaicinas sušildo, pagerina nuotaiką ir padeda išsaugoti gražias kūno linijas. Vos 10 g šių paprikų sugeba kaip reikiant pagreitinti medžiagų apykaitą.

4. Vartokite daugiau pieno produktų

Varškėje, kefyre ir piene esantis kalcis mažina riebalinių ląstelių augimą. Ypač talijos srityje.

TAIP PAT SKAITYKITE: Daugiausia baltymų turintys produktai tiems, kurie nemėgsta mėsos

5. Įtraukite į racioną triptofano turinčius produktus

Triptofanas mažina apetitą, saugo nuo depresijos ir gerina miegą. Šios amino rūgšties gausu kalakutienos ir vištienos krūtinėlėje, krevetėse, krabuose, mocarelos sūryje, lęšiuose bei špinatuose.

Lauros Kanevičiūtės nuotr./Salotos su vištiena ir pikantišku persikų padažu
Lauros Kanevičiūtės nuotr./Salotos su vištiena ir pikantišku persikų padažu

6. Valgykite... vandenį

Pomidorai, agurkai, aguročiai, baklažanai, žiediniai ir brokoliniai kopūstai susideda iš 90–95 proc. vandens ir turi itin mažai kalorijų. Šias daržoves galima valgyti neribodami savęs.

Apie kitus „vandeningus“ produktus daugiau skaitykite: Nebūtina per dieną išgerti 8 stiklinių vandens – jo galima gauti ir valgant tam tikrus produktus

7. Valgykite lėtai

Tai labai paprastas, bet iš tiesų efektyvus patarimas. Iš skrandžio į smegenis sotumo jausmas perduodamas per 20 min. Todėl jeigu valgote skubėdami, suvalgysite daugiau negu iš tiesų reikia jūsų organizmui, o vietoj malonumo, tikėtina, jausite sunkumą skrandyje.

8. Venkite alkoholinių gėrimų

Alkoholis – ne tik sveikatos, bet ir gražių kūno linijų priešas. Be to, kad alkoholis kelia apetitą ir atima galimybę kontroliuoti suvalgomo maisto kiekį, jis dar trukdo skaidytis riebalams.

Dar daugiau, alkoholis yra kaloringas: 100 g degtinės yra 250 kcal.

9. Būkite aktyvūs

Vietoj lifto rinkitės laiptus, važiuodami į darbą, išlipkite kelias stoteles ankščiau ir paeikite pėstute – tai naudinga ne tik sveikatai, bet ir figūrai. Namų ruoša taip pat degina kalorijas – siurbkite kilimus, plaukite langus ar blizginkite parketą – pagerės ne tik nuotaika, bet ir savijauta.

Savaitgaliais užsiimkite aktyvia veikla: pabėgiokite parke ar su vaikais nueikite į čiuožyklą, boulingą.

TAIP PAT SKAITYKITE: Kiek kilokalorijų sudeginate sekso metu? Skaičiuoklė pagal jūsų svorį ir pozas

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką