TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Lietuvės ir latvės mėgsta ryškesnį makiažą nei estės

Makiažas
„Scanpix“ nuotr. / Makiažas
Šaltinis: 15min
0
A A

Nors Baltijos šalys dažnai laikomos vienu regionu, lietuvės, latvės ir estės renkasi skirtingas grožio priemones ir kvapus. Pavyzdžiui, estės pirmenybę teikia šviesių tonų, švelnių atspalvių makiažo pagrindui, o lietuvės ir latvės dažniau renkasi įvairius bronzantus. Pastebima, kad graži ir sveika išvaizda Lietuvoje ir Latvijoje aktyviai tebesiejama su įdegiu.

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Estijoje nuperkama daugiau veidui skirtų produktų, o Latvijoje ir Lietuvoje paklausesnės kūno priežiūros priemonės.

Tyrimas, kurį vykdė britų kosmetikos prekės ženklas „The Body Shop“, parodė, kad Estijoje nuperkama daugiau veidui skirtų produktų, o Latvijoje ir Lietuvoje paklausesnės kūno priežiūros priemonės.

Skiriasi, net grožio produktų kvapai-favoritai: pavyzdžiui, Estijoje populiariausias mangų kvapo kūno sviestas, Latvijoje – greipfrutų, o Lietuvoje pirkėjai dažniausiai renkasi sviestmedžio kūno sviestą. Tyrėjai daro išvadą, kad lietuviai dažniau renkasi natūralesnių kvapų bei sudėties produktus.

„Scanpix“ nuotr./Grožio procedūra
„Scanpix“ nuotr.

„Nors verslo pasaulyje Baltijos šalis įprasta laikyti viena rinka, kosmetikos įsigijimo, išsirinkimo tendencijos jose labai skiriasi, – teigė „The Body Shop“ Lietuvos regiono vadovė Skaistė Tarvydienė, – Pavyzdžiui, Estijos pirkėjai santūresni, stabilesni savo sprendimuose, todėl ir į nuolaidas bei įvairias akcijas mažiau reaguoja. Tuo tarpu Lietuvoje yra priešingai: žmonės atviresni, impulsyvesni, o sykiu ir imlesni nuolaidoms bei įvairioms akcijoms. Latviai savo „pirkimo charakteriu“ laikosi aukso vidurio ir yra tarp Estijos bei Lietuvos: ekspresyvesni už estus, tačiau ne tiek kiek lietuviai.“

TAIP PAT SKAITYKITE: Ko labiausiai reikia odai? Japonų ir šveicarų atsakymai

Įdomu, kad minėto prekės ženklo parduotuvėse Baltijos šalyse makiažo priemonės sudaro apie 10 proc. visų pardavimų, o štai  Graikijoje, Turkijoje makiažo priemonės sudaro apie trečdalį pardavimų.  

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Parfumerija
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką