TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Naktinės grožio procedūros: 7 mažos, bet svarbios gudrybės

Mieganti moteris
Vida Press nuotr. / Mieganti moteris
Šaltinis: 15min
0
A A

Daugelis mūsų jaučia įtampą, esą laiką privaloma išnaudoti kuo tikslingiau ir efektyviau. Žinoma, yra kas tokiai įtampai ir lėkimui nepasiduoda. Bet jei stengiatės gyventi produktyviai ir išnaudoti kiekvieną akimirką, grožio procedūroms galite skirti ne tik 15-a minučių ryte, bet ir naktį, kol miegate. Siūlome išbandyti keletą paprastų gudrybių, padėsiančių atsibusti pagražėjus.

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

1. Prieš naktį patepkite plaukus sausuoju šampūnu

Jei žinote, kad ryte turėsite itin mažai laiko gražinimuisi, jo net neužteks plaukų plovimui ir džiovinimui, pasiruoškite tam iš vakaro. Kokybiškas sausasis šampūnas gerai atkuria plauko struktūrą, suteikia blizgesio ir švelnumo, ryte plaukams pakaks skirti keliolika sekundžių. Be abejo, patariame nepiktnaudžiauti tokia „procedūra“ itin dažnai.

2. Įsigykite šilkinius pagalvės užvalkalus

Svarbi gražios veido odos paslaptis – šilkiniai, odos nedirginantys pagalvių užvalkalai. Šilkas nepažeidžia odos, nežaloja plaukų struktūros, o yra net teigiančių, esą mažina raukšlių atsiradimą (to užtikrinti, deja, negalime!). Be to, šilkas neturėtų palikti įspaudų jūsų odoje, o ir šiaip – „miegojau šilko pataluose“ skamba prabangiai!

Vida Press nuotr./Mieganti moteris
Vida Press nuotr.

3. Palepinkite plaukus aliejumi

Jei skundžiatės, jog skilinėja plaukų galiukai, o ir šiaip plaukai silpni ir išsausėję, verta išbandyti naktinę plaukų gaivinimo procedūrą. Teigiama, jog tam tinkamiausias produktas – grynas kokosų aliejus, kuris stiprina ne tik patį plauką, bet ir pažeistą galvos odą. Ryte beliks kruopščiai išplauti plaukus šampūnu ir gerai perskalauti. Šią procedūrą galite kartoti kas savaitę, jei jaučiate, kad plaukai smarkiai išsausėję, o ne tokiems silpniems plaukams pakaks karto kito per mėnesį.

4. Veido odą patepkite naktine kauke

Kaukė kaukei nelygu – nesiūlome miegoti užsitepus molio ar kitos valančios kaukės, rinkitės kremą-kaukę, kuri greitai įsigeria, o naktį atgaivina ir ypatingai odą drėkina. Tai ypač naudingas grožio produktas, jei nakčiai įjungiate kambaryje kondicionierių ir miegate uždariusi langus.

Vida Press nuotr./Kremo indelis
Vida Press nuotr.

5. Patepkite lūpas drėkinančiu balzamu

Plaukai ir veido oda reikalauja ypatingo dėmesio, tačiau nereikėtų pamiršti ir lūpų – nakčiai naudokite drėkinamuosius balzamus, kurie atnaujins sudirgusią lūpų odą, suteiks joms putlumo. Būtinai rinkitės lengvą bekvapį balzamą, kuris nesulipins lūpų, o kvapas neerzins jūsų ir miegančio šalia.

6. Atraskite odos problemas mažinantį serumą

Naktis serumams pats tinkamiausias metas, nes tada oda atsinaujina, gerai pasisavina naudingąsias medžiagas. Pasirinkite tinkamiausią serumą pagal specifinius jūsų odos poreikius (raukšlelės, pigmentinės dėmės, spuogeliai ir pan.).

Pavyzdžiui, serumas su retinoliu tinka kovojant su odos senėjimo požymiais, o vitamino C prisotinti produktai gali padėti panaikinti tamsias dėmes ar odos spalvos nelygumus.

Vida Press nuotr./Veido odos serumas
Vida Press nuotr.

7. Į lovą – su pirštinėmis ir kojinėmis

Jei apie tokias dar negirdėjote, tačiau skundžiatės sudirgusia rankų odą, pats metas atrasti naujieną – naudingų medžiagų prisodrintas drėkinamąsias pirštines, kurias mūvint galima miegoti. Nors pirmi kartai užsimovus jas gali būti... keistoki, rezultatai verti pastangų. Yra panašių grožybių, skirtų ir sudirgusiai kojų odai. O jei nutarėte neišlaidauti, užteks masažuojant patepti pėdas gerai drėkinančiu kremu ir apsimauti paprastas medvilnines kojines.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką