Dabar populiaru
Publikuota: 2015 rugpjūčio 9d. 09:00

Norite greičiau užsiauginti plaukus ir pagerinti jų išvaizdą? Šie patarimai jums pravers

Sveiki ir gražūs merginos plaukai
Shutterstock nuotr. / Sveiki ir gražūs merginos plaukai

Ilgi, išpuoselėti plaukai – daugelio moterų siekiamybė. Tačiau ką daryti, jeigu jie labai jau lėtai auga? Kartais padėti gali paprastos, kasdienės priemonės, kurias kviečiame išbandyti. Gal ir jūs greitai džiaugsitės kur kas ilgesniais plaukais?

Kirpkite plaukus kas 6–8 savaites

Plaukai visų pirma turi būti sveiki, kad atrodytų gerai. Taip, nekirpdamos plaukų galiukų, galbūt greičiau džiaugsitės ilgesniais plaukais, tačiau kokia to kaina? Visas šiurenas anksčiau ar vėliau reikės nurėžti, kad jos negadintų vaizdo. Verčiau jau kiek trumpesni plaukai, ilgesnis kelias į svajonių šukuoseną nei ilgos, tačiau grožį ir sveiką blizgesį praradusios sruogos.

Masažuokite galvos odą šiltu aliejumi

Išbandykite alyvuogių, kokosų, simondsijų aliejus. Juos reikia pašildyti ir įmasažuoti į galvos odą bei palikti 20–30 minučių. Tuomet beliks galvą išplauti šampūnu ir gerai išskalauti. Plaukai po reguliaraus masažo taps stipresni, tankesni ir, žinoma, greičiau augs.

Taip pat skaitykite: Neskustukės: moterys taria „ne“ depiliacijai

Išbandykite kiaušinių baltymų kaukę

Išplakite kelis kiaušinio baltymus, kurie, tikinama, turi puikių gydomųjų galių: atgaivina, suteikia blizgesio, purumo, švytėjimo nualintiems plaukams. Tuomet užtepkite ant plaukų ir palaikykite 10–15 minučių. Ištrinkite galvą šampūnu ir gerai išskalaukite.

Gerkite kuo daugiau vandens

Sveika oda gimsta tada, kai keičiame mitybą ir drėkiname organizmą. Ta pati situacija ir su plaukais – iš organizmo išplaunami toksinai ir šlakai, tad plaukai atsigauna, pradeda greičiau augti. Perdien reikia maždaug 8 stiklinių vandens, kad jaustumėtės geriau, o plaukai taptų stipresni, mažiau lūžinėtų. 

Plaukus šukuokite švelniai

Nereikia jų šukuoti per dažnai, tačiau ryte ir vakare tebūna tai privaloma grožio procedūra. Geriausia rinktis natūralių šerių šepetį, kuris nežaloja plaukų, padeda iššukuoti net labiausiai susivėlusias sruogas. Šis procesas padeda suaktyvinti kraujotaką, masažuojama galvos oda, tad plaukai pradeda augti greičiau. Tiesa, atminkite, kad drėgnus plaukus reikia palikti ramybėje ir leisti jiems apdžiūti prieš imantis darbo.

Taip pat skaitykite: Panaudokime arbatą kitaip – veido, kūno ir plaukų grožiui

Kai tik įmanoma, nenaudokite plaukų džiovintuvo

Arba plaukų garbanojimo ir tiesinimo žnyplių. Akivaizdu, kad karštis plaukus džiovina, sausina, tad jie tampa pažeidžiami, išsišakoję ir negyvi. Taigi, kasdien verčiau vengti tiesinimo ar garbanų ir šukuosenas palikti ypatingoms progoms. Pagyvenusios be džiovintuvo tikrai pajusite, kad plaukai atgauna gyvybingumą.

Valgykite baltyminį maistą

Maistas, kaip ir vanduo, gelbsti mūsų grožį, tik rinktis reikia teisingai ir atsakingai. Kad plaukams netrūktų jėgos, rinkitės daug baltymų turintį maistą – itin tinka įvairūs riešutai, žuvis, šviežios daržovės ir vaisiai, taip pat avokadai, kuriuos galite naudoti ne tik maistui, bet ir daryti plaukų kaukes.

Plaukų grožiui svarbus ir biotinas – o jo gausu kruopose, grūduose, sojų patiekaluose, kepenyse.

Receptai
Receptas: Bulvių kukuliai su kepenėlėmis
4 asmenims
Pagaminsite per 1 val.
3.9 / 9
Kaip gaminti
  1. Bulves išvirkite su lupenomis. Būtinai palaukite, kol atvės. Tada nulupkite ir sumalkite.
  2. Kiaušinio trynį atskirkite nuo baltymo ir sukrėskite jį bulvių masę. Išmaišykite.
  3. Suberkite nurodytą kiekį krakmolo ir vėl gerai išmaišykite. Tešla paruošta.
  4. Kepenėles išvirkite su laurų lapeliais.
  5. Svogūnus susmulkinkite ir berkite keptuvę su įkaitusiu sviestu. Šiek tiek apkepkite ir suberkite į juos kepenėles. Apkepkite.
  6. Sukrėskite kepenėlių ir svogūnų masę į elektrinį smulkintuvą, įberkite pagal skonį druskos, aitriųjų paprikų, maltų juodųjų pipirų. Susmulkinkite.
  7. Į kepenėlių masę įmuškite kiaušinį ir gerai išmaišykite.
  8. Drėgnomis rankomis imkite bulvių masės, išminkykite nedidelį blynelį, į jo vidurį šaukštu dėkite kepenėlių masės ir suformuokite apvalų kukulį.
  9. Kol ruošite kukulius, užkaiskite puode vandens. Kai jis užvirs, po vieną leiskite šaukštu į jį kukulius. Priklausomai nuo kukulių dydžio, virkite apie 5–10 min. (kol iškils).
  10. Patiekite su grietinės, pievagrybių ar kitokiu mėgstamu padažu. Apibarstykite smulkintais žalumynais.
Ingredientai
Bulvės: 1.00 kg (tešlai)
Kiaušiniai: 2.00 vnt. (1 - tešlai ir 1 - įdarui)
Krakmolas: 150.00 g
Vištų kepenėlės: 250.00 g (įdarui)
Laurų lapai: 2.00 vnt. (pagal skonį - įdarui)
Svogūnai: 2.00 vnt.
Aitrioji paprika: 1.00 žiupsnelis (miltelių - įdarui)
Juodieji pipirai: 1.00 žiupsnelis (maltų - įdarui)
Sviestas: 2.00 valg. š. (kepimui)
Peržiūrėti detalesnę informaciją
Receptai
Receptas: Avokadų ir lašišos užkandėlė
4 asmenims
Pagaminsite per 35 min.
5.0 / 2
Kaip gaminti

1. Avokadus perpjaukite pusiau, išimkite kaulus, išskobkite minkštimą, apšlakstykite citrinų sultimis, įberkite žiupsnelį druskos, sutrinkite iki vientisos masės.

2. Agurką perpjaukite išilgai į keturias dalis, nupjaukite dalį minkštimo su sėklomis, supjaustykite nedideliais kubeliais, sudėkite į sietelį, kad šiek tiek nusivarvėtų.  

3. Į tepamąjį varškės sūrelį išspauskite česnaką, išmaišykite. Jei reikia, dar pasūdykite.

4. Nedideliais gabalėliais supjaustykite lašišą.

5. Į neaukštą stiklinę sluoksniais sudėkite varškės sūrelį, agurkus, lašišą ir avokadų tyrę. Užberkite nutarkuotų citrinų žievelių, papuoškite petražolių ar krapų šakele.

Ingredientai
Avokadai: 2.00 vnt.
Lašiša: 100.00 g
Agurkai: 1.00 vnt.
Česnakai: 1.00 skiltelės
Citrinos: 1.00 vnt. (pusė)
Tepamas varškės sūrelis 400.00 g
Druska: 1.00 arbat. š. (pagal skonį)
Peržiūrėti detalesnę informaciją
Receptai
Receptas: Makaronų apkepėlės su sojų varške
2 asmenims
Pagaminsite per 45 min.
0.0 / 0
Kaip gaminti

1. Makaronus ir daržoves išvirkite. Sojų pupelių varškę sutrinkite šakute (galite įpilti kelis šaukštus vandens), pagardinkite druska, pipirais ir aitriąja paprika. Daržoves sumaišykite su išvirusiais makaronais.

2. Į keksiukų formeles (geriausia silikonines) dėkite makaronų ir daržovių mišinio, ant viršaus supilkite varškės masę.

3. Kepkite 180 laipsnių orkaitėje apie 25 minutes. Iškepusias užkepėles gražiai išimkite iš formelių ir dėkite į lėkštes.

Vegetariški patiekalai
Vegetariški patiekalai

Receptas iš knygos „Vegetariški patiekalai“, kulinarė Asta Žvikevičienė

Ingredientai
Makaronai: 250.00 g
Daržovės: 250.00 g (šaldytų daržovių rinkinys)
Sojų varškės sūris: 150.00 g (sojų pupelių varškė)
Aitrioji paprika: 1.00 žiupsnelis (malta)
Druska: 1.00 žiupsnelis
Pipirai: 1.00 žiupsnelis
Peržiūrėti detalesnę informaciją

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Kviečiame anties

Video

49:40
01:06
01:03

Esports namai

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką