Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Odos priežiūra pagal amžių

Moterys
„Shutterstock“ nuotr. / Moterys
Šaltinis: Žurnalas „JI“
0
Skaitysiu vėliau
A A

Sveika oda atspindi bendrą organizmo būklę, liudija apie gyvenimo kokybę, skatina labiau pasitikėti savimi. Todėl pradėti rūpintis ja rekomenduojama kuo anksčiau. Kaip tai padaryti, pataria „Oriflame“ grožio ekspertė Holly Grenfell.

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Jeigu jums 20–30 metų

Oda vis dar jaunatviškai skaisti. Kad sveika ir švytinti išliktų kuo ilgiau, ją būtina drėkinti. Šiuo metu dar gali varginti užsikimšusios poros, spuogeliai, pūlinukai ar aknės židiniai. Bemiegės naktys, stresas dėl studijų ar darbo, rūkymas, žalingi ultravioletiniai saulės spinduliai ir audringi vakarėliai gali nulemti būsimus odos pokyčius, todėl nedelsdama pradėkite ja rūpintis.

Ką daryti? Įpraskite tinkamai prižiūrėti odą, kad susiformavę įpročiai padėtų kuo ilgiau išsaugoti jaunatvišką išvaizdą, tinkamą drėgmės pusiausvyrą ir tonusą. Įsigykite odos poreikius atitinkančios kosmetikos ir reguliariai ją naudokite. Daugelis žmonių nesuvokia, kad senėjimo prevencija prasideda nuo kasdienės priežiūros. Niekada nepatingėkite prieš miegą nusivalyti makiažo. Rinkitės priemones, kurios saugo giliuosius odos sluoksnius ir stabdo genetiškai nulemtus senėjimo procesus. Nuo šiol privalote vengti saulės – UVA ir UVB spinduliai negailestingai sendina!

Jeigu jums 30–40 metų

„Shutterstock“ nuotr./Moterys
„Shutterstock“ nuotr./Moterys

Nuo 30 metų mūsų organizme prasideda senėjimo procesai. Ima ryškėti smulkios mimikos raukšlelės, aplink akis formuojasi vadinamosios žąsų kojelės. Ketvirtasis gyvenimo dešimtmetis paprastai būna intensyviausias laikas, kai siekiama karjeros, išgyvenamas nuolatinis stresas bandant suderinti mamos, žmonos, darbuotojos socialinius vaidmenis. Daugelį moterų vargina paburkę ir tamsūs paakiai, išsausėjusi oda.

Šiuo amžiaus tarpsniu reikia pradėti naudoti švelnius odos šveitiklius, įsigyti lengvą maitinamąjį ir drėkinamąjį dieninį kremą, saugantį nuo žalingų saulės spindulių. Nuo 35-erių ima lėtėti odos atsinaujinimo procesai, todėl daugiau dėmesio reikėtų skirti ląstelėms suaktyvinti ir kolageno lygiui išlaikyti – tai geriausias būdas išvengti raukšlių. Mūsų odai šiuo gyvenimo etapu vis labiau reikia tonusą aktyvinančių komponentų, tokių kaip peptidai ar augalinių kamieninių ląstelių koncentratas, prasiskverbiančių į giliuosius odos sluoksnius.

Ką daryti? Nuo šiol naudokite šveitiklį, kuris švelniai pašalina viršutinio odos sluoksnyje besikaupiančias negyvas ląsteles. Dėl jų oda atrodo pavargusi ir papilkėjusi. Rinkitės gaminius, kurie vienu metu atlieka net kelias funkcijas (pavyzdžiui, dieninis kremas tuo pat metu drėkina odą ir saugo nuo žalingo ultravioletinių spindulių poveikio).

Jeigu jums 40–50 metų

Moters organizme prasideda hormoniniai pokyčiai. Senėjimą greitina gravitaciniai procesai ir ultravioletinių spindulių padaryta žala. Keičiasi odos spalva, ima ryškėti netolygumai: ant veido, nugaros, rankų, krūtinės randasi pigmentinių dėmių, šlakų ir senatvinių dėmių. Dėl lėtėjančios kolageno ir elastino gamybos gilėja mimikos raukšlelės. Vis pastebimesnės tampa raukšlės tarp antakių, kaktoje ir aplink lūpas. Šį dešimtmetį reikėtų pradėti naudoti intensyvesnį dieninį ir naktinį kremus, kurie gausiai drėkina odą ir lygina raukšles.

Ką daryti? Laimė, grožio sritis šiais laikais taip toli pažengusi, kad kliniškai išbandytos kremų sudedamosios dalys gali sustabdyti saulės padarytą žalą, atkurti pažeistą odos struktūrą ir grąžinti jai stangrumą. Naudokite gaminius, kuriuose yra stipriai veikiančių sudedamųjų dalių, tokių kaip retinolis, kuris skatina odoje esančias elastino gijas atsinaujinti ir aktyviau gaminti kolageną.


Plačiau apie tai, kaip prižiūrėti odą pagal amžių, skaitykite 26-ajame žurnalo „Ji“ numeryje!

Žurnalas „JI“
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką