Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pamatinė makiažo meistrės Bobbi Brown idėja – atskleisti individualų moters grožį

Rudus makiažo tonus išgarsinęs kosmetikos gamintojas pasiryžęs lietuvaites mokyti naujų makiažo naudojimo įpročių. Anot prekės ženklo ambasadorės, makiažo meistrės Bobbi Brown, kiekviena moteris graži ir nepasidažiusi. Teisingas makiažas tik sustiprina jos prigimtinį žavesį.
Kosmetika
Kosmetika / „Bobbi Brown“ kompanijos nuotr.
Temos: 2 Makiažas Kosmetika

Atskleisti kiekvienos moters individualų grožį – tai pamatinė žymios makiažo meistrės Bobbi Brown idėja, kuri nepakito nuo pat „Bobbi Brown“ kompanijos įkūrimo 1991 metais. Anot jos, kiekviena moteris su šiek tiek žinių bei tinkamomis kosmetikos priemonėmis gali likti savimi, tik būti dar gražesnė ir labiau pasitikėti savimi. Bobbi Brown atsisako vieno aiškaus grožio apibrėžimo ir siūlo visa apimantį apibūdinimą, kuris tinka bet kurios tautybės ir bet kokio amžiaus moterims. Tokios moters makiažas turi būti gaivus, tvarkingas ir modernus.

Taip pat skaitykite: Tobulas kasdienis makiažas pagal žymiąją vizažistę Bobbi Brown

Bobbi Brown įkvėpimo semiasi iš moters poreikių bei ją supančio pasaulio. Viskas, ką mato savo aplinkoje – nuo šokolado plytelių gourmet parduotuvėse iki rankdarbių lauko turgeliuose – gali įkvėpti Bobbi ir suteikti naujų minčių tolimesnei unikalios kosmetikos kūrybai.

Vienas iš svarbiausių „Bobbi Brown“ kosmetikos filosofijos komponentų – mokymasis. Su šia kosmetika dirbantys profesionalūs vizažistai moko moteris būti savo grožio ekspertėmis. Prieš imdami teptuką, „Bobbi Brown“ vizažistai būtinai atkreips dėmesį į moters asmeninį stilių, jos gyvenimo būdą, poreikius ir pageidavimus. Sukurti makiažą pagal Bobbi gali užtrukti nuo 5 (kasdienis makiažas) iki 45 minučių (proginis makiažas). Kiekviena makiažo kursų paskaita baigiama individualios veido schemos sukūrimu, kuri padeda moterims lengvai atkurti paskaitoje išbandytą įvaizdį ir namuose.

Garsi makiažo meistrė Bobbi Brown 1991 metais grožio industrijoje sukėlė tikrą revoliuciją, sukūrusi dešimt skirtingų rudo atspalvio lūpdažių bei pristatydama požiūrį, jog kiekviena moteris su tinkamu makiažu gali tapti gražesnė, įgauti daugiau pasitikėjimo ir, tuo pačiu, išlikti savimi.

Jos unikalus požiūris buvo ilgai laukta dovana toms moterims, kurios norėjo, jog makiažas būtų paprastas, gražus ir praktiškas. 1995 m. „Estee Lauder Companies“ įsigijo „Bobbi Brown“, tačiau pati Bobbi Brown išlaikė kūrybinį prekės ženklo valdymą. Per dvidešimt metų „Bobbi Brown“ tapo populiariausiu vizažistų naudojamu prekės ženklu, įkurtu moters. Jis prieinamas daugiau nei 56 pasaulio šalyse ir teikia platų dekoratyvinės kosmetikos, odos priežiūros, aksesuarų bei kvepalų asortimentą. Bobbi Brown grožio supratimas ir filosofija skirti kiekvienai pasaulio moteriai – nuo jos klienčių, stilisčių iki pasaulinio garso įžymybių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius