Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 06 26

„Deals on Wheels“: pasaulis keičiasi, „Opel“ neberūdija, o „KIA“ gali ir nečiulbėti

Kaip kasdien susiduriantis su naujų automobilių pirkėjais, negaliu nepaliesti svarbios temos. 1998 metais (ar kažkada gūdžioje praeityje) suformuotas išankstinis nusistatymas – kirmėlė vagilė, gyvenanti mūsų galvose iki šiol. Kirmėlė, kuri vagia galimybes ir suvokimą.
Nuleista automobilio padanga
Nuleista automobilio padanga / Sebastian Huxley nuotr./ Unsplash nuotr.

Šita vagilė trukdo mums blaiviai mąstyti ir skatina neigimą, tuo pačiu uždarydama duris naujiems potyriams ir galimybei tobulėti.

Prie ko vedu? Prie „Pežo – gavno“ arba „Opelis tai rūdija, nesąmonė“. Ir tai tėra du pavyzdžiai. Bet nesvarbu. Ką noriu pasakyti – pasaulis sukasi. Keičiasi akcininkai, savininkai, dizaineriai, inžinieriai ir apskritai – laikai. Nemaža dalis gamintojų smarkiai kopia į viršų.

Pradedant minėtuoju „Peugeot“. Buvo turbūt ne viena dešimtis žmonių, kurie paklausti, ką jie mano apie „Peugeot“, atsakė, kad šis automobilis yra ir visada buvo nesąmonė. Bet kai paklausdavau, kodėl, dažniausiai jokio atsakymo nesulaukdavau. Gal keli paminėjo, kad kažką girdėjo apie nenusisekusią elektrinę dalį. Buvo. Nenuslėpsi. Ypač kai prieš tave stovi „Peugeot“ ir sukdamas į kairę rodo posūkį.

Ypač, kai prieš tave stovi „Peugeot“ ir sukdamas į kairę rodo posūkį.

Tas posūkis – tai lempa, kuri miksi gražiau nei mano kalėdinė eglutė. Buvo ir baigėsi. Tada „Peugeot“ tapo tiesiog labai negražūs. O dabar jau ir gražūs. Ar galvojau apie „Peugeot“ pirkimą sau? Taip. Bet jūs neleiskit man primesti jums nuomonės. Jūs pabandykit.

Buvo ne vienas, kuris po to, kai įtikinau pabandyti, ir nusipirko būtent „Peugeot“.

Neįtikinau? Gerai.

„Opel“ neberūdija. Na, rūdija. Bet visos mašinos rūdija. Daugiau ar mažiau. Priklausomai nuo to, kur su ja važinėjama. O pastatytas jūsų kieme surūdys lygiai tokiu pat tempu, kaip ir kaimyno „Škoda“ ar „Seat“.

Savo ruožtu „KIA“, kuri kažkada buvo visiškame dugne, kaip labai lėtas feniksas per daugybę metų prisikėlė iš pelenų ir jau beveik galima sakyti, kad eina koja kojon su nemaža dalimi gamintojų.

Sakau beveik, nes posakis „kaip lakštingala negali nečiulbėti, taip „KIA“ negali nebarškėti“ vis dar teisingas. Tačiau „Proceed“ modelis nustebino ne vieną, o sužavėjo dar daugiau. Ar galvočiau apie pirkimą sau? Taip.

O šiknius išankstinis nusistatymas neleidžia mums viso to suvokti. Neleidžia net paliesti, dėl ko, tokiu atveju, mes dar ir prisidedame prie dezinformacijos skleidimo. Not cool.

Siūlau užrakinti duris, kad vagilė nebegalėtų atiminėti iš jūsų svarbių dalykų, semti gyvenimą samčiais ir godžiai gerti kokteilius (nealkoholinius).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius