Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti
2020 03 29

Jei garsūs prekių ženklai įgautų veidą: žiūrėkite korėjiečių menininko projektą

Kai šiais laikais žmones jau sunku kažkuo nauju nustebinti, Kanadoje gyvenantis korėjiečių menininkas Sillvi ir nesistengė išrasti dviračio. 27-erių vyras ėmėsi projekto, kurį jau yra daręs ne vienas menininkas. Tik Sillvi sulaukė ypač daug dėmesio – garsiausiems pasaulio prekių ženklams jis suteikė veidą.
Korėjiečių menininko Sillvi kurtos iliustracijos
Korėjiečių menininko Sillvi kurtos iliustracijos / Sillvi illustrations nuotr.

URBAN˙/ kalbintas menininkas savo tikrojo vardo atskleisti nepanoro. „Mano slapyvardis Sillvi. Jeigu jums įdomu, ką tai reiškia, jis kilęs iš korėjiečių žodžio 실비 (tariasi „sil-bi“). Šis žodis apibūdina labai smulkių lašų lietų.

Norėjau, kad mano auditorija būtų sužavėta mano darbų, tačiau nelendant jiems įkyriai į akis, visai kaip mano slapyvardį reiškiantis lietus, kuriam pasirodžius žmonės permirksta to net nesupratę. Dėl tokio lietaus žmonės ir skėčio į lauką nesineša“, – apie savo vardo idėją pasakojo menininkas.

27-erių Sillvi gimė Korėjoje, tačiau persikraustė gyventi į Kanadą. Nors jo prekės ženklas jau spėjo išpopuliarėti, vaikinas turi ir padedančių darbuotojų, tačiau save jis vis dar vadina laisvai samdomu menininku.

„Norėčiau sakyti, kad man gyvenime nutiko incidentas, privertęs suprasti, jog visada turėjau būti menininkas, tačiau realybė yra nuobodi ir neįdomi. Aš tiesiog visada mėgau meną, ir kiek tik pamenu, visada jį kūriau“, – kalba jis.

Didelio žmonių dėmesio Sillvi sulaukė ėmęsis projekto, kuriame populiariems pasaulio prekių ženklams – nuo maisto iki socialinių tinklų kompanijų – pritaikė personažus, panašius į animacinius herojus.

„Tai nėra originali idėja. Daugybė menininkų tą darė prieš mane, toliau darys ir po manęs. Tik gal mano motyvacija buvo kiek kitokia.

Kai pasirodai socialiniuose tinkluose kaip menininkas, niekas tavęs nežino. Niekam tu nerūpi, bet kažkam gali rūpėti tai, ką tu pieši. Todėl aš tiesiog pasinaudojau prekių ženklų žinomumu, kad galėčiau pasiekti didesnę auditoriją ir susikurti bazę sekėjų“, – atvirai sako menininkas.

Nors Sillvi dažnai klijuojama etiketė, kad jo iliustracijos panašios į anime, jis sako nenorėtų būti gretinamas su šiuo menu.

„Man nepatinka terminas „anime“, jei kalbame apie mano stilių. Aš nesirenku, koks anime personažas bus pritaikytas prekės ženklui, nes tuos personažus kuriu pats. Juos piešiu remdamasis savo jausmais, kaip pats įsivaizduoju“, – sako jis.

Vieni Sillvi personažai pikti, kiti teigiami ar net seksualūs, treti gali atrodyti itin grėsmingi. Tačiau menininkas tikina niekada nesulaukęs komentarų iš verslo kompanijų, kad jiems nepatinka, kaip Sillvi juos pavaizdavo.

„Niekada nebuvau patekęs į tokią situaciją. Atvirkščiai – pavyzdžiui, „Carl’s Jr.“ (amerikiečių greito maisto restoranas – red.) susisiekė su manim ir paprašė, kad nupieščiau juos. Labai dėl to džiaugiausi“, – šypsosi jis.

Nors pats menininkas sako, kad iliustracijos neturi jokios paslėptos prasmės, jis piešia tai, ką jaučia, visgi atsiranda žmonių, kurie ieško nebūtų dalykų ir jo darbus supranta klaidingai.

„Man labiausiai patinka „McDonalds“ klouno iliustracija, nes Džokeris yra mano mylimiausias komiksų personažas. Jaučiausi lyg kurdamas savo Džokerio versiją.

Kalbant apie mano greitojo maisto piktadarių seriją, pastebėjau, kad daugelis žmonių tai priima kaip tam tikrą politinį pareiškimą dėl mėsos vartojimo, neva esu prieš mėsos industriją. Atsiprašau, bet turiu tuos žmones nuvilti, tai turėjo būti tiesiog smagus projektas, jokios paslėptos reikšmės ten nėra“, – URBAN˙/ pasakojo Sillvi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Vasarinių padangų sezonas: kur rasti geriausią kainos ir kokybės santykį?
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius