Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 04 06

Sukurti marškinėliai, skatinantys būti begėdžiais

Būti begėdžiu – tai nesigėdyti atverti savo jausmus. Tokią kampaniją – skatinti begėdystę – šį pavasarį pradėjo „Jaunimo linija“, emocinę pagalbą teikianti tarnyba, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Marškinėliai
Marškinėliai / „Newmood“ nuotr.

Begėdystės idėja užsikrėtė ir dizaineris „Egyboy“. Specialiai šiai kampanijai jis sukūrė begėdžių marškinėlius.

Šis jaunimo ypač pamėgtas prekių ženklas visuomet stebina išradingumu, jų kurtus marškinėlius dėvi ne viena garsenybė, o patys kūrėjai, naudodami drabužius, vis garsiau prabyla ir socialinėmis temomis.

Šį kartą jie prisijungė prie „Jaunimo linijos“ iniciatyvos. Marškinėliai su užrašu „Begėdis“, o pats dizaineris sako: „Nenerk į krūmus“, ir skatina įsigyti naujuosius marškinėlius – taip paremti „Jaunimo linijos“ veiklą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius