Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naujausioje A&V rudens–žiemos kolekcijoje – natūralūs kailiai ir šokolado spalvos

Kolekcijos pristatymas
Edmundo Paukštės nuotr. / Kolekcijos pristatymas
Šaltinis: 15min
0
A A

Mados ciklas įprastai sukasi taip: nė neatėjus naujam sezonui, dizaineriai, jau baigę siūti vieną kolekciją, iškart galvoja apie kitą, kurią pristatys po metų. Nors 2013–2014 m. rudens–žiemos sezono madų savaitės pasaulio mados centruose (Milane, Paryžiuje, Londone ir Niujorke) prasidės tik pavasarį, lietuvių dizaineriai Aleksandras Pogrebnojus ir Vida Simanavičiūtė darbus, regis, baigė anksčiau: gruodžio 18 d. Vilniuje, „Casino Tornado“ lošimo namuose, jie pristatė naujausią savo rudens–žiemos kolekciją.

Daugiau 15min Mada naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

 

Blizgiu juodu podiumu žygiavo ne tik Lietuvos mados kūrėjų mūza Smiltė Bagdžiūnė, bet ir dizainerio Aleksandro Pogrebnojaus žmona – manekenė Monika Račiūnaitė.

Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Monika Račiūnaitė
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Monika Račiūnaitė
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Monika Račiūnaitė ir Aleksandras Pogrebnojus
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Monika Račiūnaitė ir Aleksandras Pogrebnojus

 

Susipažinusieji su Aleksandro ir Vidos – vieno tvirčiausių lietuvių mados duetų – kūryba tikriausiai prisimena unikalią, prieš kelerius metus pristatytą pavasario–vasaros kolekciją, kurioje dominavo ryškūs turbanai, popmeno atspaudai ir spalvos. Tai, ką dizaineriai pristatė šįkart, yra visiška priešingybė. Brandi klasika, LBD (little black dress – mažos juodos suknelės) variacijos, šviesą gaudantys kokteilinių suknelių audiniai, natūralūs kailiai ir tamsaus šokolado bei juodi šilko ir aksomo atspalviai – štai tokį stilingą žiemos įvaizdį siūlo A. Pogrebnojus ir V. Simanavičiūtė.

Edmundo Paukatės nuotr./Aleksandras Pogrebnojus ir Vida Simanavičiūtė
Edmundo Paukštės nuotr./Aleksandras Pogrebnojus ir Vida Simanavičiūtė

 

Lietuvių dizaineriai atmosferai paaštrinti įbėrė prieskonių, primenančių XX a. 6-ojo ir 7-ojo dešimtmečių kino legendų įvaizdžius ir šukuosenas, o garso takeliui pasirinko geriausių praėjusio amžiaus roko dainų rinkinį. Ši nuotaika puikiai perteikiama ir kolekcijos reklamos kampanijos nuotraukoje, kuri primena nespalvoto itališko filmo sustabdytą kadrą.

Edmundo Paukatės nuotr./Kolekcijos pristatymas
Edmundo Paukštės nuotr./Kolekcijos pristatymas
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Kolekcijos akimirka
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Kolekcijos akimirka
Pauliaus Gasiūno nuotr./Monika Račiūnaitė
Pauliaus Gasiūno nuotr./Monika Račiūnaitė

 

Kolekcijos veidas – Monika Račiūnaitė. Nuotrauka kurta Pauliaus Gasiūno. Reklamos kampanijoje mergina avi prie dueto kūrybos priderintus ne iš kur kitur, o iš pačios Italijos neseniai į Lietuvą atkeliavusius „Baldinini“ batus.

 

Šiemet kolekciją pristatę dizaineriai bendravo ir su publika. Gruodžio 19 d. „Este Boutique“, įsikūrusioje Didžiojoje g. 30, buvo galima išvysti, kaip Lietuvoje pritaikyta mados savaičių re-see koncepcija, t. y. po kolekcijos pristatymo ant podiumo smalsuoliai galėjo apžiūrėti ją dizainerių studijose ar parduotuvėje. Ir dar – dienos šviesoje buvo galima pamatyti ne tik drabužius, bet ir prie putojančio vyno taurės pabendrauti su kolekciją kūrusiais A. Pogrebnojumi ir V. Simanavičiūte.

Edmundo Paukatės nuotr./Renginio svečiai
Edmundo Paukštės nuotr./Renginio svečiai

Tekstas Akvilės Lesauskaitės

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką