Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Boss“ kolekcijoje – Niujorko panoramos atspindžiai

„Boss“ prekės ženklo kolekcija ant Milano mados podiumo parodė svarbų dalyką – modeliai patogūs ir skirti juos dėvėti, o ne vien gėrėtis jais, be to, spalvos ir raštai žaismingi ir nenuobodūs. Vokiečių prekės ženklas parodė aprangos tendenciją – aiškumas, modernumas ir „urban“ stilius.
„Boss“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Boss“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Kaip rašo wwd.com, ši kolekcija estetiška su „sporto elementų detalėmis bei žavių spalvų palete“. Variantų pasiūla gausi tiek moterims, tiek vyrams, dievinantiems ramią prabangą ir tikintiems paprastumo jėga.

Prekės ženklo „Boss“ vystytoją Ingo Wiltsą, kuris gyveno Niujorke kurį laiką, įkvėpė dangoraižių, šviesų ir dangaus atspindžiai Hudsono upėje. Tad tiek raštų, tiek tiek modelių siluetuose svarbi geometrija, linijos, kampai.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Boss“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Boss“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Tad jis pats siūlo nenustebti, jog kolekcijos pagrindą sudaro įvairūs mėlyni atspalviai (nuo debesų melsvumo iki nakties dangaus mėlio), o juos papildo ryškios ir aiškios spalvos – raudona, geltona, pilka, juoda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius