Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Drakonų Motina iš „Sostų karų“ Emilia Clarke – „Dior“ papuošalų veidas

Viena ryškiausių kultinio HBO serialo „Sostų karai“ žvaigždžių Emilia Clarke, seriale įkūnijanti Drakonų Motiną, tapo mados namų „Dior“ papuošalų linijos veidu. Tiesa, gerbėjams, įpratusiems prie plazdančių platininių Clarke herojės plaukų ir lengvų atvirų suknelių, teks apsiprasti su šiuolaikiškesniu aktorės įvaizdžiu.
Emilia Clarke „Dior“ papuošalų reklamoje
Emilia Clarke „Dior“ papuošalų reklamoje / Patricke Demarchelier/„Dior“ nuotr.

Kol kas pasirodė dvi „Dior“ papuošalų linijos „Rose des Vents“ reklaminės nuotraukos su 29-erių Emilia Clarke, jų autorius – žymusis mados fotografas Patricke’as Demarchelier.

Nuotraukose aktorė tamsiaplaukė, vienoje jų ji vilki itin atvirą baltą palaidinę, prie šviesaus rūbo priderintas minimalus makiažas ir ilgutėlis „Dior“ vėrinys, antrojoje nuotraukoje aktorė vilki juodą megztuką aukštu kaklu, jos veide ryškiai šviečia sodriai raudonos lūpos, o kaklą ir riešą puošia vėrinys ir apyrankė su melsvų tonų brangiaisiais akmenimis. Skelbiama, jog „Dior“ papuošalų kampanija su Clarke Prancūzijoje oficialiai startuos šį penktadienį.

Patricke Demarchelier/„Dior“ nuotr./Emilia Clarke „Dior“ papuošalų reklamoje
Patricke Demarchelier/„Dior“ nuotr./Emilia Clarke „Dior“ papuošalų reklamoje

Kasdienybėje mažai ką bendro su savo seksualiąja heroje turinti aktorė, apžvalgininkų pastebėjimu, iškilmingoms progoms pastaruoju metu ėmė rinktis beveik išskirtinai mados namų „Dior“ sukneles. Jau tapo kone įprasta, jog tokios išskirtinės vienos ar kitos žvaigždės simpatijos vienam prekės ženklui liudija apie būsimą glaudesnį bendradarbiavimą.

„Scanpix“/AP nuotr./Emilia Clarke seriale „Sostų karai“
„Scanpix“/AP nuotr./Emilia Clarke seriale „Sostų karai“
Patricke Demarchelier/„Dior“ nuotr./Emilia Clarke „Dior“ papuošalų reklamoje
Patricke Demarchelier/„Dior“ nuotr./„Dior“ papuošalų reklamos fotosesijos užkulisiai

Iki šiol Emily Clarke nebuvo labai ryški reklaminių kampanijų žvaigždė, tačiau išskirtinis jos vaidmuo „Sostų karuose“ jau pelnė jai ne vieną titulą, vienas jų – neseniai vyriškai auditorijai skirtas žurnalas „Esquire“ paskelbė aktorę 2015 metų seksualiausia pasaulio moterimi. 

„Esquire“/Vincent Peters nuotr./Emilia Clarke
„Esquire“/Vincent Peters nuotr./Emilia Clarke

„Sostų karų“ žvaigždė tapo pirmuoju „Dior“ papuošalų linijos veidu, tačiau šiuo metu su šiuo prancūzų prekės ženklu bendradarbiauja – atskiras jos linijas ir produktus reklamuoja – visas būrys „pirmos lygos“ garsenybių: Natalie Portman, Jennifer Lawrence, Charlize Theron, Rihanna, Marion Cotillard, Johnny Deppas ir Robertas Pattinsonas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius