Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Julia Janus“ naujoje kolekcijoje – šaltos ramios spalvos, neatviras seksualumas

„Ramybė“ – taip savo pavasario/vasaros drabužių bei aksesuarų kolekciją pavadino Julija Janus, trečiadienį keturioms dienoms atidariusi hibridinę POP UP parduotuvę sostinės restorane „Dublis“. Šiltąjį sezoną dizainerė siūlo ramias, šaltas spalvas su akcentais, pasiskolintais iš gamtos.
Julija Janus
Julija Janus / Rūtos Kenstavičiūtės nuotr.
Temos: 1 Julija Janus

Mada ir maistas – kas jungia šias temas? Skonis. Julija Janus su restorano „Dublis“ įkūrėju, pripažintu virtuvės šefu Deivydu Praspaliausku nusprendė susijungti kelioms dienoms į vieną erdvę ir sukurti hibridą – mados ir maisto gurmanams parodyti naują kolekciją ir leisti mėgautis Deivydo kurtais patiekalais.

Dizainerė prisipažino, kad norėtų tokio pobūdžio parduotuvę-restoraną turėti visą laiką.

Rūtos Kenstavičiūtės nuotr.
Rūtos Kenstavičiūtės nuotr.

„Mūsų gyvenimo būdas glaudžiai susijęs su stalu, virtuve. Kuriame drabužius žmonėms, kurie mėgaujasi gyvenimu, ir, be drabužių ir aksesuarų, dar kuriame stalo daiktus. Kodėl stalo? Todėl, kad pati esu didelė gurmanė, mėgstu gaminti ir labai domiuosi viso pasaulio kulinariniais pasiekimais. Galvodama, kaip turėtų atrodyti mano kūrybos namai, ta vieta, kur atėjęs žmogus susipažins su drabužiu, norėjau, kad tai šiek tiek būtų panašu į virtuvę, į restorano valgomąjį, kur ateini ir matai aplink stalą susispietusius žmones“, – per POP UP hibridinės parduotuvės atidarymą pasakojo dizainerė.

Rūtos Kenstavičiūtės nuotr.
Rūtos Kenstavičiūtės nuotr.

Šių metų „Julia Janus“ šiltojo sezono kolekcija – lengva kaip pavasario vėjas. Drabužiai neryškių spalvų, nevaržantys judesių, neįrėminantys, tačiau kartu – neužgožiantys moteriškumo. Nors dominuoja neutralios spalvos, galima žaisti ryškesniais akcentais – lūpomis, nagų laku, bateliais ar papuošalais.

Rūtos Kenstavičiūtės nuotr.
Rūtos Kenstavičiūtės nuotr.

Mus inspiruoja medžio rievė, akmuo, vanduo, jūra, smėlis, ta nedrąsi žaluma, kurią matome aštuonis mėnesius iš dvylikos.

„Mano ir komandos kuriama mada – baltiška, mes semiamės įkvėpimo iš gamtos, todėl spalvos skiriasi pustoniais, jos daugiausia pilkos. Mus inspiruoja medžio rievė, akmuo, vanduo, jūra, smėlis, ta nedrąsi žaluma, kurią matome aštuonis mėnesius iš dvylikos. Šiaurietiškas šaltas charakteris kuria ir mūsų drabužių charakterį. Jie nėra atvirai seksualūs, bet tą seksualumą galima rasti kur nors kitur – atidengtame petyje, atviroje nugaroje ar kitoje detalėje.

Kolekciją „Ramybė“ sudaro ir vyriškas, ir moteriškas variantas. Vyriška kolekcija prisidėjo prie mūsų praeitą rudenį. Aš manau, kad galų gale po 8-erių metų tas visas „Julia Janus“ baltiškos mados, mados ir baltiškos gamtos inspiracijų, mados ir maisto konceptas yra užbaigtas ir išbaigtas. Nes juk – kaip be vyrų? Vyrai ir moterys turi būti kartu.“

Rūtos Kenstavičiūtės nuotr./Julia Janus hibrinės POP UP parduotuvės atidarymas
Rūtos Kenstavičiūtės nuotr.

Šiuo metu Lietuvoje yra penkios „Julia Janus“ prekių ženklo parduotuvės ir visose mada susijungia su virtuve.

Rūtos Kenstavičiūtės nuotr./Agnė Jagelavičiūtė
Rūtos Kenstavičiūtės nuotr./Agnė Jagelavičiūtė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius