Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nespalvotuose „Armani“ reklaminiuose kadruose – 4 legendiniai modeliai

Po žiemos švenčių mados prekės ženklai vienas po kito pristato šių metų šiltojo sezono reklamines kampanijas. Viena jų – aukštosios mados karštinės apimtame Paryžiuje ką tik pademonstruota Giorgio Armani reklaminė kampanija, pavadinta „New Normal“. Žymaus fotografo Peterio Lindbergho darytose nuotraukose – 4 modeliai, kuriuos galima tituluoti tikromis mados pasaulio senbuvėmis ir ikonomis.
Giorgio Armani ir „New Normal“ kolekcijos reklaminė nuotrauka
Giorgio Armani ir „New Normal“ kolekcijos reklaminė nuotrauka / „Giorgio Armani“/Peter Lindbergh nuotr.

Nespalvotuose P.Lindbergo Paryžiuje darytuose kadruose įamžintos Nadja Auermann, Yasmin Le Bon, Stella Tennant ir Eva Herzigova. Kaip teigia mados namai ir pats fotomenininkas, tai nėra įprasta mados fotografija, nuotraukose pirmiausia siekta įamžinti autentiškas moteris – tokias, kokios jos buvo dar prieš tapdamos visame pasaulyje gerai žinomomis manekenėmis. 

„Giorgio Armani“/Peter Lindbergh nuotr./„New Normal“ kolekcijos reklaminė kampanija
„Giorgio Armani“/Peter Lindbergh nuotr./„New Normal“ kolekcijos reklaminė kampanija

„Šiai kampanijai pasirinkau keturias ikoniškas moteris, tvirtas asmenybes, kurios atspindi nesenstantį moteriškumo grožį. Kartu dirbti pakviečiau fotografą Peterį Lindberghą, su kuriuo man teko bendradarbiauti jau ne kartą, nes jo nuotraukos yra nepavaldžios laikui ir atspindi realybę.

Norėjau perteikti tikrovės pojūtį per drabužius, kurie spinduliuoja elegancija bei kasdienio gyvenimo paprastumu“, – pristatydamas kampaniją teigia pats Giorgio Armani. 

„Giorgio Armani“/Peter Lindbergh nuotr./Giorgio Armani ir Peteris Lindberghas
„Giorgio Armani“/Peter Lindbergh nuotr./Peteris Lindberghas ir Giorgio Armani

Naujoji Armani kolekcija, kurią ir pristato šį nespalvota kampanija – tai rinktiniai, laikui nepavaldūs drabužiai, sukurti Giorgio Armani ir dominuojantys visose Armani kolekcijose.

„New Normal“ – tai naujai pristatoma klasika, kuri ne tik kūrybiškai atnaujinama, bet ir „pagardinama“ moderniais prieskoniais. Ši kolekcija skirta šiuolaikinei aktyviai moteriai, nuolat ieškančiai ko nors savito, idealiai tinkančio būtent jai. 

„Giorgio Armani“/Peter Lindbergh nuotr./„New Normal“ kolekcijos reklaminės kampanijos nuotraukos
„Giorgio Armani“/Peter Lindbergh nuotr./„New Normal“ kolekcijos reklaminės kampanijos nuotraukos
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius