Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Karlo Lagerfeldo parduotuvėje dirbanti Gabrielė Gzimailaitė: „Neklausykite, ką apie jūsų stilių mano kiti“

Londone gyvenančiai Gabrielei Gzimailaitei – tik 21-eri. Nuo mažens mada bei stiliumi besidominti mergina prieš ketverius metus nusprendė sukurti ir asmeninį mados tinklaraštį.
Stiliaus tinklaraštininkė Gabrielė Gzimailaitė
Stiliaus tinklaraštininkė Gabrielė Gzimailaitė / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 1 Mada

Londone vykstančiose mados savaitėse dalyvaujanti ir įvairiuose stiliaus konkursuose vis pasirodanti Gabrielė asmeniniame tinklaraštyje dalijasi savo stiliaus idėjomis bei mados patarimais.

Itin didelio populiarumo G.Gzimailaitė sulaukia ir socialiniuose tinkluose – jos „Instagram“ paskyrą seka daugiau kaip 28 tūkst. internautų, o „Facebooke“ ji turi per 6 tūkst. gerbėjų.

Per ketverius metus iš pomėgio į darbą virtęs jos tinklaraštis nėra vienintelis Gabrielės užsiėmimas – jauna mergina šiuo metu studijuoja madą viename Londono universitetų ir dirba garsaus dizainerio Karlo Lagerfeldo parduotuvėje.

– Kokios aplinkybės privertė išvykti iš Lietuvos?

– Maždaug iki 10-ies metų gyvenau Panevėžyje, o tada mama nusprendė mus kartu su jaunesne seserimi išsivežti gyventi į Didžiąją Britaniją. Atsimenu, tuomet labai apsidžiaugiau – Londoną pamilau nuo pat pirmųjų dienų, tad Lietuvos labai stipriai ir nesiilgėjau – juk tada dar buvau visai vaikas.

Dar ir dabar nežinau, kodėl mama nusprendė persikelti gyventi būtent į šią šalį – galbūt ji tiesiog norėjo pradėti gyvenimą nuo pradžių. Londone ji susirado darbą, tad ganėtinai greitai čia įsikūrėme. Žvelgdama iš šių dienų perspektyvos, esu jai nepaprastai už tai dėkinga – net neįsivaizduoju, ką dabar veikčiau, jei gyvenčiau Lietuvoje.

Taip pat skaitykite: Spintos revizija pagal stilistę Agnę Gilytę: drabužių deriniai kiekvienam figūros tipui

– Tai naujoje šalyje pritapti nebuvo labai sunku?

– Tikrai ne, ganėtinai greitai išmokau laisvai bendrauti angliškai, susiradau daug naujų draugų, pradėjau lankyti mokyklą, tad stengdavausi vaikščioti ir į kuo daugiau įvairių būrelių. Žinoma, kartais ilgėdavausi ir savo gimtosios šalies – juk ten liko mano seneliai ir daug draugų.

– Šiuo metu esate ganėtinai populiari stiliaus tinklaraštininkė, turinti tūkstančius sekėjų tiek „Facebook“, tiek ir „Instagram“ tinkle. Kada rimčiau pradėjote domėtis mada ir kas, jūsų manymu, lėmė tokį tinklaraščio populiarumą?

– Nors gražūs drabužiai man patikdavo visuomet, išsamiau domėtis stiliaus ir mados tendencijomis pradėjau tik pradėjusi rašyti savo tinklaraštį bei įstojusi mokytis į Middlesex universitetą Londone, kur šiuo metu studijuoju stiliaus ir mados komunikaciją (angl. Fashion communication and styling) ir esu jau paskutiniame – trečiajame kurse.

Savo tinklaraštį rašyti pradėjau prieš ketverius metus – tai padaryti mane įkvėpė viena tinklaraštininkė norvegė. Vieną dieną tiesiog pamaniau, kad ir pati norėčiau kurti bei dalintis savo patarimais internete su žmonėmis.

Kadangi tuo metu dar studijavau ir fotografiją bei labai mėgau fotografuoti, prie kiekvieno įrašo įdėdavau ir savo nuotraukų – galbūt tai ir pritraukė didelį sekėjų ratą. Vis dėlto pirmus dvejus metus tinklaraštį rašiau savo malonumui – net ir nebuvau susimąsčiusi, kad iš jo įmanoma užsidirbti, gauti nemokamų drabužių ar bendradarbiauti su įvairiomis kompanijomis. Tik bėgant laikui viskas pradėjo keistis.

– Kaip atrodo mados tinklaraštininkės kasdienybė ir gyvenimas Londone?

– Paskutiniu metu sulaukiu nemažai pasiūlymų iš įvairių parduotuvių, norinčių pareklamuoti savo produkciją. Daugelis mano, kad įvairius drabužius mados tinklaraštininkės gauna už dyką, bet iš tiesų mes juos gaunam už savo darbą. Privalome jiems atsiskaityti ne tik gerais tekstais, bet ir puikiomis bei kokybiškomis nuotraukomis, kurias tenka ir pačiai redaguoti. Tai užima tikrai nemažai laiko ir darbo.

Taip pat skaitykite: Modelis ir teisės studentė Aušra Pekarskaitė: „Negalia man niekada netrukdė siekti savo svajonių“

Mano kasdienybė – visada būna vis kitokia: vieną dieną aš pusryčiauju su įvairių kompanijų atstovais, peržiūriu naujas kolekcijas, o kitą dieną namuose tiesiog plaunu indus ar šveičiu vonią – namai juk irgi patys neišsivalys.

– Kurie Lietuvos ir užsienio dizaineriai jus labiausiai žavi ir kodėl?

– Užsienio dizainerių prie širdies yra tikrai nemažai – itin žaviuosi „Chloe“, „Prada“, „Aquazurra“ kolekcijomis. O kalbant apie Lietuvos dizainerius – tokių, kurie itin trauktų akį, tikrai nėra daug.

Labiausiai patinka Juozo Statkevičiaus kūriniai – manau, Lietuvoje jis vienintelis kuria kažką naujo bei įdomaus ir gali drąsiai lygiuotis su kai kuriais pasaulinio garso dizaineriais.

– Tinklaraštis ir studijos nėra vienintelė jūsų veikla. Papasakokite plačiau, kaip prasidėjo ir klostėsi jūsų karjera mados srityje?

– Pirmąjį darbą susiradau dar būdama šešiolikos metų – įsidarbinau rankinių butike. Sunku nebuvo, tačiau darbas netraukė – dažnai tiesiog mirdavau iš nuobodulio. Iškentėjau ten keletą mėnesių – tiek, kiek reikėjo užsidirbti kelionei į Niujorką. Į šį miestą kartu su savo geriausia drauge labai ilgai svajojome nuvykti.

Vėliau dirbau vienoje lankomiausių Londone „Zara“ parduotuvėje – ten buvo išties sunku, tačiau išmokau labai daug. Sunkiai sekėsi sutarti su parduotuvės vadybininkais bei susiderinti grafiką, kad tuo pačiu galėčiau lankyti ir universitetą, tad po pusės metų nusprendžiau išeiti ir įsidarbinau „Armani Exchange“ parduotuvėje. Prieš metus sulaukiau pasiūlymo dirbti garsaus dizainerio Karlo Lagerfeldo parduotuvėje, tad ten dirbu ir iki šiol.

– Kuo ten užsiimate?

– Šiuo metu esu pardavėja konsultantė, tad dažnai tenka stiliaus klausimais konsultuoti parduotuvės lankytojus. Retkarčiais dirbu ir su parduotuvės socialiniais tinklais bei dalyvauju rengiamuose pristatymuose, kuriuose fotografuoju bei bendrauju su klientais.

– Gabriele, ką patartumėte savo stiliaus vis dar ieškančioms jaunoms merginoms? Kur pati semiatės įkvėpimo kurdama savo stilių?

– Patarčiau nežiūrėti, kas sudėta parduotuvių lentynose, ir nekreipti dėmesio į tai, kaip rengiasi visos draugės. Galbūt tai ir madinga, bet tikrai nėra stilinga. O ir atrodyti taip, kaip visos, irgi tikrai nėra gerai – kur kas svarbiau yra išsiskirti iš visų ir neklausyti, ką apie jūsų stilių mano kiti.

Taip pat skaitykite: Stilistė Agnė Gilytė pataria, kaip paslėpti figūros trūkumus ir paryškinti privalumus

Pažvelkite į mane – vieną dieną į darbą nuėjau su nuostabaus grožio smailiais batais, tačiau kolegos pasišaipė, išvadino elfu ir iš tų man patikusių batų tik pasijuokė. Na, bet man tie batai labai patinka, tad tikrai nesiruošiu jų atsisakyti! Aviu juos kaip avėjusi ir negaliu jais atsigrožėti. Tiesiog prisiminkite, kad gyvenate dėl savęs, o ne dėl kitų.

Savo stiliui idėjų semiuosi praktiškai visur: iš parduotuvėje apsilankiusių klienčių, iš interneto ar tiesiog gatvėje. Visuomet stengiuosi tam tikras detales pritaikyti sau ir susikurti savitą stilių.

– Daugelis mano, kad mada brangiai kainuoja, esą jei nori būti madinga, privalai rengtis tik garsių prekinių ženklų drabužiais. Ką jūs manote apie tokią nuostatą? Ar tikrai siekiant būti madingai reikia išleisti krūvą pinigų?

– Norint būti stilingai krūvos pinigų tikrai nereikia. Pati labai mėgstu lankytis dėvėtų drabužių parduotuvėse ir ten atrandu išties naudingų dalykų. Lietuvoje jose lankytis itin apsimoka, mat ten dirbančios moterys dažnai net neskiria firmų ir pasitaiko atvejų, kai H&M drabužiai pardavinėjami brangiau nei „Ralph Lauren“. Net jeigu turi daug pinigų ir gali lankytis bei apsipirkinėti brangiausiose parduotuvėse, dar tikrai nereiškia, kad esi ir stilinga.

– Gabriele, kokie yra privalomi šio sezono stiliaus atributai?

– Šį rudenį, žinoma, vėl madingi patogūs ir padidintų dydžių (angl. oversized) megztiniai, taip pat ir neutralios spalvos. Londone jau prieš metus išsiveržė golfų mada, Lietuvoje jais vilkinčių kol kas daug nemačiau, tačiau, manau, kad rudenį tai – tiesiog būtinas dalykas jūsų spintoje. Žinoma, joje turėtų atsirasti ir ilgas paltas.

Taip pat skaitykite: Sveikos gyvensenos filosofija ir receptais Solamita Sabaliauskaitė sužavėjo 27 tūkst. „Instagram“ sekėjų

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius