Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geriausiai besiorientuojantiems parduotuvėse – Lietuvos dizainerių prizai

Kiek daugiau, kaip po savaitės, spalio 7-ąją, šurmuliuosiantis jau tradiciniu tampantis naktinio apsipirkimo renginys „ShoppingNightOut“ šiemet ne tik plečiasi į regionus, bet ir žada pristatyti išskirtinę programą. Mados gerbėjai savo gebėjimus galės pademonstruoti orientacinėse varžybose, o už tai jiems bus atlyginta vertingais dizainerių kūriniais.
Agnės Kuzmickaitės kurta kolekcijos „Išlaisvink žvėrį“ suknelė
Agnės Kuzmickaitės kurta kolekcijos „Išlaisvink žvėrį“ suknelė / Renginio organizatorių nuotr.
Temos: 1 Mada

„Lietuvoje praūžus maratonų viesului, nutarėme populiarinti stilingą naktinio orientavimosi sportą. Visus, puikiai išmanančius senamiesčio parduotuvėlių žemėlapį ir trumpiausius kelius butikų link, kviečiame rungtis dėl išskirtinių prizų!“ – šmaikštaudami į „ShoppingNightOut“ renginį kviečia jo organizatoriai.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Shopping Night Out“ akimirka
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Shopping Night Out“ akimirka

Apsipirkimo nakties dalyviai bus raginami surasti 5 užuominas „ShoppingNightOut“ naktį veikiančiose parduotuvėse, vesiančias pagrindinių prizų link. Su jomis reikės įsiamžinti ir įkelti į savo socialinius tinklus „Facebook“, „Instagram“.

Renginio partneriai „Magnum“ ledai vilniečiams dovanoja ypatingus prizus – unikaliai kolekcijai „Išlaisvink žvėrį“ kurtas dizainerių Lilijos Larionovos, Agnės Kuzmickaitės ir Egidijaus Rainio sukneles. Jomis trys orientacinio žaidimo nugalėtojai bus apdovanoti Vilniuje įsikūrusiuose dizaino namuose „Locals.lt“. Kauniečių bei klaipėdiečių nugalėtojų taip pat laukia ypatingi prizai.

Renginio organizatorių nuotr./Egidijaus Rainio kurta kolekcijos „Išlaisvink žvėrį“ suknelė
Renginio organizatorių nuotr./Egidijaus Rainio kurta kolekcijos „Išlaisvink žvėrį“ suknelė

„Magnum“ ledų kolekcijos „Išlaisvink žvėrį“ suknelės – unikalūs kūrybos darbai, kupini netikėtų dizaino sprendimų. Pasak dizainerės Agnės Kuzmickaitės, sukurti šias sukneles įkvėpė noras paeksperimentuoti su dekoratyvia laukinių žvėrių forma. „Man buvo įdomus grafinio žvėries vaizdo santykis su moters kūnu“, – teigia kūrėja.

Ketvirtus metus iš eilės Lietuvoje organizuojamo „ShoppingNightOut“ idėjos autorė Ieva Vainaitė mano, kad tokie renginiai Lietuvoje praskaidrina ne tik apniukusius rudens vakarus, bet ir suburia bendraminčius smagiam pasibuvimui drauge. Organizatorė džiaugiasi, kad naktinio apsipirkimo mada šį rudenį pasklido ir po Lietuvos regionus. „Madai neabejingų žmonių yra ir Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje“, – įsitikinusi I.Vainaitė.

Renginio organizatorių nuotr./Lilijos Larionovos kurta kolekcijos „Išlaisvink žvėrį“ suknelė
Renginio organizatorių nuotr./Lilijos Larionovos kurta kolekcijos „Išlaisvink žvėrį“ suknelė

Spalio 7 dieną vyksiantis „Shopping Night Out“ šį kartą apims Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio senamiesčiuose įsikūrusias boutique tipo parduotuves. Nakties apsipirkime stiliaus idėjomis ir patarimais dalinsis prekės ženklo „2ru2ra“ įkūrėja, įvairių TV projektų stilistė Olga Filatova-Kontrimienė.

Organizatorių nuotr./Olga Filatova-Kontrimienė
Organizatorių nuotr./Olga Filatova-Kontrimienė

Artėjančio renginio lankytojai bus lepinami ne tik žinomų Lietuvos dizainerių, bet ir vadinamųjų mados chuliganų išskirtine kūryba bei patarimais, kaip atrodyti stilingai. Jų laukia patrauklios nuolaidos ir viliojantys pasiūlymai.

Šiemet nuolaidų ir pasiūlymų naktyje, kaip visuomet skambės daugiau ar mažiau žinomi prekės ženklai ir parduotuvių pavadinimai: „Julia Janus“, „2ru2ra“, „Alisos dovanėlės“, „Diana Vapsvė“, „Children City“, „Medvisit“, „L'Occitane“, „Miela.co“, „The Place“, „Private Label“, „One day shop“, „Unlabel“, „Locals.lt“, „Decoshop.lt“, „Aromatų sodas“, „Pudrinė“, „Reda design“, „Lietuviški drabužiai visai šeimai“, „Agne Fashion“, „Taškuota suknelė“, „Miutto“, „De Žavu“, „Gedimino 22“, „My minds“, „JNBY“, „50ct Boutique“, „Blind boutique“, „Trys seserys“, „Ahava Lietuva“, „Glasses on“, „Decolte“, „Zirzė boutique“, „Lu.el“, „De Pari“, „In Boutique“, „C&D style“, „Miki Moda“, „Baltas ir Butikas“, „Naked“, „Mazgas“, „Waggon Paris“, „Eko kolekcija“, „M. Valančiaus 19 boutique“, „Junora Beauty Lab“, „Lighthouzas“, „La Reina“, „Stiklė“, „Majorica“, „Šip šop“, „Gamtos kerai“, „Herkaus galerija“, „Wapsva“, „Zuikio pasaka“, „Zuffy boutique“, „Fairy house“, „Piewa“, „Lapės namai“ ir kiti.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Shopping Night Out“ akimirka
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Shopping Night Out“ akimirka

„Norime, kad šią išskirtinę naktį miestų senamiesčiai taptų dar gyvesni, dar ryškesni, kad juose pulsuotų ne tik mada ir stilius, bet ir ypatinga nuotaika!“ – lūkesčiais dalijasi renginio idėjos autorė I.Vainaitė.

Daugiau informacijos apie naktinį orientacinį žaidimą, jo programą ir ypatingus pasiūlymus rasite ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius