Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

„Mados infekcija“ su kultūriniu judėjimu „Kalba plytos“ perrengs Lietuvos barmenus

Jau visai netrukus Lietuvos barmenai pasipuoš „Mados infekcijos“ dizainerės Ugnės Martinaitytės ir kultūrinio judėjimo „Kalba plytos“ bendros kūrybos džemperiais. Ką tik mados festivalyje savo naujausią kolekciją pristačiusi dizainerė U.Martinaitytė tuo pat metu rūpinosi ne tik pasirodymu ant podiumo – po renginio ištuštėjusioje didžiojoje Šiuolaikinio meno centro salėje vyko žaisminga fotosesija, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Mados infekcijos“ ir „Kalba plytos“ bendros kūrybos džemperis
„Mados infekcijos“ ir „Kalba plytos“ bendros kūrybos džemperis / Tautvydo Stuko nuotr.

Šios iniciatyvos tikslas – išlaisvinti Lietuvos barmenus iš vienodų marškinėlių ir papuošti taip, kad pasitikdami svečius jie kurtų svetingą nuotaiką.

„Įvairios kolaboracijos mano kūryboje nėra naujiena – man visuomet malonu sulaukti įvairių kūrybinių pasiūlymų ir priimti naujus iššūkius. Šįkart aplinkybės buvo labai įtemptos, laiko nedaug, tačiau negalėjau atsispirti savo drabužiais papuošti Lietuvos barmenus. Pastebiu, kad pasilinksminimo vietose barmenų įvaizdis darosi ryškesnis, kai kur galime išvysti ir labai solidžiai atrodančių, tačiau šiuo metu vyrauja mada, kur svarbiausia – patogumas, funkcionalumas ir detalės, tinkančios prie įvairaus stiliaus“, – sako dizainerė U.Martinaitytė.

Tautvydo Stuko nuotr./„Mados infekcijos“ ir „Kalba plytos“ bendros kūrybos džemperis
Tautvydo Stuko nuotr./„Mados infekcijos“ ir „Kalba plytos“ bendros kūrybos džemperis

Patys iniciatyvos autoriai pastaruoju metu intensyviai ieško galimybių, kaip praturtinti žmonių laisvalaikį – prisideda prie barų kultūros vystymo, dalyvauja kultūriniuose renginiuose, kalbina įkvepiančius žmones, dalijasi įdomiomis istorijomis. Visa tai skatina turiningo laisvalaikio poreikį, padeda naujai įvertinti nusistovėjusius įpročius, atrasti naujų pomėgių.

Dizainerė U.Martinaitytė sukūrė du skirtingus džemperių modelius, vienas jų – su dviem spalvinėmis alternatyvomis. Dizainerės ženklu „Ohmy“ pažymėtuose drabužiuose atsiskleidžia sportiški, gatvės stiliaus elementai, tad ne išimtis ir šįkart.

„Sujungėme du skirtingus audinius – medvilnę ir džinsą – pridėjome ir funkcionalias kišenes su grubiais užtrauktukais. Plytų raudonumo elementai darniai kontrastuoja su klasikiniais tamsiais atspalviais, o unisex modeliai garantuoja, kad su šiais drabužiais gerai jausis įvairių dydžių ir stiliaus žmonės“, – kūrybinius sprendimus komentuoja dizainerė.

Paklausta, gal kada svajojo atidaryti savo barą, U.Martinaitytė prisipažįsta: „Kelis kartus galvojau apie tai, bandžiau įsivaizduoti vietą, kurioje susijungtų kelios profesijos. Tai būtų vieta, kurioje žmonės mėgsta leisti laiką, rengti kūrybines dirbtuves ar degustacijas. Vienoje erdvėje įsikurtų drabužių dizainas, dviračiai ar kitos pramogos. Pasigendu tokios vietos Vilniuje, nors Europoje toks modelis sparčiai populiarėja.“

Geras barmenas, pasak U.Martinaitytės, yra tas, kuris sugeba pajusti užsukusio svečio nuotaiką ir bendravimo būdą, randa kelią jį prisijaukinti. Būna draugas, kai jo reikia, arba leidžia pamedituoti su savimi, kai norisi erdvės. Šie dalykai pirmiausia atsispindi pažvelgus į bendrą įvaizdį, ir tik paskui priimi sprendimą – pradėti su juo pokalbį ar ne.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
Steikų diena: kaip paruošti sultingą ir burnoje tirpstantį steiką?
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius