-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Milano mados savaitės publika: ir kostiumuoti, ir treninguoti

Įvaizdis, kurį sukuria pats žmogus, dažnai yra daug įdomesnis nei sukurtas profesionalo. Galima dailiai atrodyti, tačiau be šarmo. Čia kaip nuostabiai atliktas muzikos kūrinys – jei natas gerai išdainuoji, dar nereiškia, kad pavergi publiką, kuri nori ir emocijų, ir gyvumo, ir spinduliuojančios atlikėjo charizmos.
Stilingi Milano mados savaitės svečiai
Stilingi Milano mados savaitės svečiai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Todėl išties yra įdomu apžiūrinėti svečius, kurie susirenka į mados kolekcijų pristatymus. Štai galite įvertinti, kokia marga publika stebėjo tiek „Versace“, „Emporio Armani“ bei kitus vyriškų drabužių pristatymus Milane.

„Scanpix“ nuotr./Rosanna Armani su sūnumi Andrea Camerana
„Scanpix“ nuotr./Rosanna Armani su sūnumi Andrea Camerana
„Scanpix“ nuotr./Carlo Sistini
„Scanpix“ nuotr./Carlo Sistini

Suprantama, tam tikro prekės ženklo gerbėjas ir stengiasi apsirengti taip, kad atspindėtų mados namų, kurių sukurtos kolekcijos atėjo pažiūrėti, filosofiją. Todėl dažnai publika būna tarsi kolekcijos papildinys, tąsa.

Viskas atrodo harmoninga ir vietoje. Netgi treningai ir sportbačiai, jei stebi a la sportinės kolekcijos pristatymo šou.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius