Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naują kolekciją pristatančios„MK drama queen“ kūrėjos: „Darbas mados industrijoje – malonumas“

Suskaičiuoti naujiems drabužių prekių ženklams, pastaraisiais metais atsiradusiems Lietuvoje, neužtektų abiejų rankų pirštų. Tiesa, ne visi jie sudomina pirkėjus ir išgyvena mažytėje Lietuvos rinkoje. Dviejų draugių, Monikos Paulikaitės ir Kotrynos Armonaitės, pernai įkurtas prekės ženklas „MK drama queen“ jau atšventė vienerių metų gimtadienį, o jaunos kūrėjos turi naujų karališkų užmojų.
„MK drama queen“ kolekcijos modelis
„MK drama queen“ kolekcijos modelis / Aistės Vaičiulytės nuotr.
Temos: 1 Mada

Tauragėje gimusios ir augusios merginos, įkurti prekės ženklą sumaniusios tiesiog gerdamos kavą ir vartydamos mados žurnalus, šiuo metu  turi malonių pavasario sezono rūpesčių – netrukus pasirodys naujoji jų kolekcija „Queen ir gatvėje – queen“. Pokalbis su Monika ir Kotryna – ne tik apie ją, bet ir apie kūrybišką kasdienybę bei ateities planus. 

– Neseniai atšventėte savo prekės ženklo pirmąjį gimtadienį, trumpai prisiminkite tuos metus, kokie jie buvo?

– Prisiminus praėjusius metus norisi tik šypsotis ir dėkoti už viską, kas buvo. O augantis klientų ir gerbėjų ratas tik įrodo, kad judame teisinga linkme. 

– Ar visa tai ir įkvėpė švęsti gimtadienį ne tyliai ir ramiai, bet didesniame būryje?  

– Taip, norėjosi padėkoti draugams, šeimai ir klientams, o kartu ir pasidžiaugti už „MK drama queen“, nes drąsiai galime teigti, kad be dramistų ir mus palaikančių žmonių, nebūtų ir mūsų. Tai puikiai įrodė ir pati gimtadienio šventė, kurios metu dėl susisirinkusių žmonių, jautėmės kaip tikros „queens”. Sulaukėme tiek daug gražių ir nuoširdžių sveikinimų, kad ateinantiems metams pozityvo pasikrovėm su kaupu. 

„MK drama queen“ nuotr./Kotryna Armonaitė ir Monika Paulikaitė
Aistės Vaičiulytės nuotr./Kotryna Armonaitė ir Monika Paulikaitė

– Kodėl nusprendėte parodyti svečiams mini spektaklį, o ne tiesiog kolekcijos pristatymą? Jums nesvetima režisūra? 

– Jau vien mūsų pavadinimas „reikalauja” dramos, o ne įprasto podiumo. Galime džiaugtis, kad su profesionalai mums tai pavyko įgyvendinti. Tą vakarą modeliai virto šachmatų figūromis ir žiūrovus, manome, nustebino savo teatraliniais sugebėjimais.

– Kokius kelius teko nueiti ieškant savo klienčių?

– Tiesiog pasinėrėme į mylimą veiklą ir kūrėme. Pirmiausia tai, kas patiktų pačioms. O nuoširdų darbą bei bendravimą su laiku pastebėjo bei įvertino klientės.

– Šiuo metu daug jaunų merginų vadina save dizainerėmis. Kuo tarp jų visų išsiskiriate jūs?

– Sunku pačioms atsakyti į tokį klausimą, tačiau tikimės, kad iš kitų išsiskiriame savo braižu, estetika bei modernia klasika. Labiausiai motyvuoja aplinka ir žmonės, kurie skatina ir vertina mūsų kūrybą. 

„MK drama queen“ nuotr./„MK drama queen“ kolekcijos modelis
Aistės Vaičiulytės nuotr./„MK drama queen“ kolekcijos modelis

– Kas labiausiai skatina kurti? Gal turite dizainerį, iš kurio mokotės?

– Iš Lietuvos dizainerių labiausiai sektinas pavyzdys ir, galima teigti, mūsų mados ikona yra Juozas Statkevičius. O užsienyje yra galybė dizainerių, kurių braižas artimas mūsų širdžiai. Vien tokie mados Dievai kaip Coco Chanel, Valentino Garavani, Alexanderis McQueenas, Karlas Lagerfeldas ir naujasis dievukas Olivier Rousteingas žavi ir įkvepia ne tik savo kūryba, bet ir kaip asmenybės. 

– Kaip jūsų kasdienybę veikia mada?

– Mada yra jausmas, kurį kuriame iš savo išgyvenimų, o veikia viskas… Matytas spektaklis, žiūrėtas filmas, aplankyta šalis. Mada – mūsų gyvenimų atspindys. Nuoširdžiai tikime, jog svajonės turi savybę išsipildyti, tad jų neskaičiuojame ir apie jas itin daug negalvojame. Tiksliau tariant, pasitelkusios ryžtą ir darbą tiesiog siekiame jas paversti įgyvendinamais tikslais, o įgyvendinus siekti naujų,

– Koks jūsų planas Nr. 1 šiuo metu?

– Be jokios abejonės, tai naujoji „Queen ir gatvėje – queen“ („Karalienė ir gatvėje – karalienė“) kolekcija, kurioje liksime ištikimos sau – savo spalvų gamai ir savo braižui. Vėl vyraus juodi, pilki bei pasteliniai atspalviai, o juos atskleisime moderniai ir su lengvu klasikos prieskoniu. Žinoma, kaip ir skelbia mūsų šūkis: „Su meile ir be dramų“!

„MK drama queen“ nuotr./„MK drama queen“ kolekcijos modelis
Aistės Vaičiulytės nuotr./„MK drama queen“ kolekcijos modelis

– O gal turite ir daugiau naujienų? 

– Savąjį vasaros kozirį vis dar laikome paslaptyje ir išduoti galime tik tiek, kad kolekcijoje vyraus natūralūs audiniai, „MK drama queen“ mėgstamos spalvos, o kulminacijai pristatysime ir vienetinę rankų darbo nuotakos suknelę. 

– Vestuvinė suknelė – nemažas žingsnis į priekį, užtenka drąsos?  

– Šiais metais tarp individualių užsakymų turime ir gausų būrį nuotakų, tad nėra kur dingti. Žinoma, tai verčia pasitempti, nes tą dieną kiekviena iš mūsų nori jaustis ir atrodyti kaip tikra karalienė. 

– Ar nebuvo akimirkų, kai norėjosi viską mesti ir imtis kitos, mažiau kūrybiškumo ir atsidavimo reikalaujančios veiklos?

– Atvirkščiai... Per metus atsisakėme kitų veiklų, darbų, kurie nebuvo susiję su mada bei kūryba, nes „MK drama queen“ auga, o dirbti mados industrijoje –  vienas malonumas. Kaip kartais pajuokaujame: jei reiks, ir studijoje nakvosime, kad tik kūryba neapleistų. 

– Kaip įsivaizduojate savo gyvenimą po penkerių metų? 

– Kupiną idėjų ir darbų, kuriems, kaip visuomet, atiduotume daugiau nei 100 procentų savęs.

„MK drama queen“ nuotr./„MK drama queen“ kolekcijos modelis
Aistės Vaičiulytės nuotr./„MK drama queen“ kolekcijos modelis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius