Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujoji 2RU2RA kolekcija: skylės, batraiščiai ir modeliai vyrams

1,5 m – tokio ilgio batraiščių užtektų visų trijų prekių ženklo 2RU2RA dizainerių batams surišti, tačiau šios miesto mados kūrėjos jais suvarstė savo naują kolekciją. 2017–2018 m. rudens ir žiemos sezonui skirtos kolekcijos modelius dizainerės ne tik pervėrė milžiniškais batraiščiais, bet ir nusėjo didžiulėmis veržlės formos skylėmis, apnuoginančiomis kūną labai netikėtose vietose.
2RU2RA kolekcijos „No Print“ modelis
2RU2RA kolekcijos „No Print“ modelis / Prekės ženklo archyvo nuotr.

Šių metų kovą festivalyje „Mados infekcija“ debiutavusios ir netikėtą reginį su kolekcija „Painted Black“ („Įmerkta į juodą“ – liet.) surengusios 2RU2RA dizainerės juda toliau. Praėjus vos porai mėnesių nuo debiuto profesionalioje madoje, prekių ženklas grįžta su dar viena kolekcija.

Kaip skelbiama pranešime spaudai, naujojoje 2RU2RA kolekcijoje nėra printų, kurie nuo pat pirmųjų ženklo gyvavimo dienų tapo skiriamuoju jų kūrybos atributu. Printus naujausioje, neatsitiktinai „No Print“ („be printų“ – liet.) pavadintoje kolekcijoje keičia masyvios detalės – batraiščiai ir veržlės formos skylės, o tradicinių 2RU2RA spalvų – juodos ir baltos – derinį papildo sodri ir provokuojanti raudona.

Prekės ženklo archyvo nuotr. /2RU2RA kolekcijos „No Print“ modelis
Prekės ženklo archyvo nuotr. /2RU2RA kolekcijos „No Print“ modelis

Kuriame drąsiems, gerą humoro jausmą turintiems žmonėms, todėl ir savo kolekcijose ieškome nestandartinių sprendimų.

„Be abejo, visi kūrybiniai, technologiniai ir spalviniai mūsų kolekcijų sprendimai visada orientuoti į šiokią tokią provokaciją. Kuriame drąsiems, gerą humoro jausmą turintiems žmonėms, todėl ir savo kolekcijose ieškome nestandartinių sprendimų, gal kiek groteskiškų, nematytų, ne su kuo kitu nesupainiojamų detalių, - pasakoja viena prekių ženklo įkūrėjų Olga Filatova-Kontrimienė. – Ką nors suvarstyti planavome senai, tačiau laukėme tinkamos progos. Kol gaminome tokio storio batraištį – idėja spėjo tapti naujausia mados tendencija. Tuo tarpu veržlės motyvą savo kolekcijose naudojome ir seniau – tiek kaip piešinį, tiek kaip spaudę ar sagą.“

Prekės ženklo archyvo nuotr. /2RU2RA kolekcijos „No Print“ modelis
Prekės ženklo archyvo nuotr. /2RU2RA kolekcijos „No Print“ modelis

Pasaulyje labai paplitusios, o į Lietuvą tik ateinančios mados tendencijos „athletic leisure“ („sportinis laisvalaikis“ – liet.) įkvėptos, 2RU2RA kūrėjos į naujausią kolekciją įtraukė nemažai modelių, skirtų aktyviai gyvenančiam miestiečiui. Šalia įprastų suknelių, kolekcijoje atsirado sportinių treningų, bliuzonų. Maksimaliam patogumui ir dėvėjimo komfortui užtikrinti specialiai parinkti ir kolekcijos audiniai.

Prekės ženklo archyvo nuotr. /2RU2RA kolekcijos „No Print“ modelis
Prekės ženklo archyvo nuotr. /2RU2RA kolekcijos „No Print“ modelis

„No print“ neaplenkė ir vyrų – jiems pastarosiose kolekcijoje skyrusius mažiau dėmesio šįkart 2RU2RA pasiūlė džinsų, vilnos kelnių, treningų.

„Žinodamos, kad mūsų ženklą dėvintys vyrai – drąsūs, skylėmis papuošėme ir vyrų linijos modelius. Kita vertus, dalis naujos kolekcijos modelių pritaikoma abiem lytims, yra unisex stilistikos. Stengiamės kurti nuo pasaulinių tendencijų neatsiliekančius, labai ryškų, savitą veidą turinčius drabužius moderniems, intelektualiems ir drąsiems miestiečiams“, - pasakoja 2RU2RA kūrėjos.

Prekės ženklo archyvo nuotr. /2RU2RA kolekcijos „No Print“ modelis
Prekės ženklo archyvo nuotr. /2RU2RA kolekcijos „No Print“ modelis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius