Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujoji „H&M“ suknelių kolekcija – iš perdirbtų ir tvarių medžiagų

„H&M“ tęsia savo pasižadėjimą kurti tvaresnę mados ateitį ir pristato naują kolekciją, sukurtą iš perdirbtų bei tvariai išgautų medžiagų. Tai yra dar vienas žingsnis link tikslo nuo 2030 m. naudoti vien tvariai išgautas medžiagas ir siūlyti tvarius pasirinkimus visiems mados mylėtojams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nauja „H&M“ suknelių kolekcija
Nauja „H&M“ suknelių kolekcija / Gamintojo nuotr.

Prekių ženklas siekia kurti uždarą mados ratą ir pakeisti tai, kaip mada yra kuriama ir naudojama. Vieni pagrindinių įmonės tikslų – pratęsti gaminių gyvavimo laiką ir mados gamyboje naudoti tik perdirbtas ir tvariai išgautas medžiagas.

Šiandien jau daugiau kaip pusė visų prekių ženklo naudojamų medžiagų yra perdirbtos, ekologiškos arba išgautos tvariais metodais, o nuo 2020 m. visa įmonės naudojama medvilnė yra ekologiška arba išgauta tvariai. Žengdamas šiuos žingsnius tvaresnės mados ateities link, prekių ženklas artėja prie sau išsikelto tikslo nuo 2030 m. naudoti vien perdirbtas ir tvariai išgautas medžiagas visame gamybos procese.

Gamintojo nuotr./Nauja „H&M“ suknelių kolekcija
Gamintojo nuotr./Nauja „H&M“ suknelių kolekcija

Naujojoje kolekcijoje karaliauja suknelės – nuo mini iki maxi ilgio, pabrėžiančios laisvumo dvasią ir stiprų moteriškumą, puoštos raukiniais ir stilingomis pūstomis detalėmis. Didžioji dauguma kolekcijos gaminių yra sukurti iš 100 proc. tvarių medžiagų, pavyzdžiui, ekologiškos medvilnės, „Tencel™“ pluošto ar perdirbto poliesterio, o gaminių, sukurtų iš medžiagų mišinio, sudėtyje yra bent 50 proc. tvariai išgautų medžiagų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius