Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Olga Filatova-Kontrimienė: „Mane drąsiai galima vadinti nemadinga“

Žinoma dizainerė, stilistė, prekės ženklo „2ru2ra“ įkūrėja Olga Filatova-Kontrimienė teigia, kad gebėjimas justi patį žmogų, jo charakterį stilisto darbe yra kur kas svarbesnis, nei visų sezono hitų išmanymas.
Olga Filatova-Kontrimienė
Olga Filatova-Kontrimienė / Organizatorių nuotr.
Temos: 1 Mada

„Ir pati savo pasirinkimuose neturiu jokių sąlyčio taškų su vadinamosiomis tendencijomis – mane drąsiai galima būtų vadinti nemadinga. Pirkdama naujus daiktus, nesivaikau sezono spalvų, sunkiai atsisveikinu su tuo, ką jau spėjau pamilti. Tuo pat metu žaviuosi tais, kurie geba nardyti kiekvieno sezono naujovėse, skoningai ir greitai jas įkūnyti. Suprantu, kad ir toks požiūris į madą bei drabužius reikalauja nė kiek ne mažiau pastangų“, – atvirauja įvairių TV projektų kostiumų ir stiliaus autorė.

Renginio organizatorių nuotr./Olga Filatova-Kontrimienė
Renginio organizatorių nuotr./Olga Filatova-Kontrimienė

Kalbėdama apie požiūrį į drabužius, O.Filatova–Kontrimienė atkreipia dėmesį į tai, kad žmogaus išorė turėtų teikti informaciją apie žmogaus pomėgius, išpažįstamas vertybes, gebėjimą jausti savojo laiko dvasią. „Tikrai ne kiekvienas ultra madingas ir brangus daiktas gali šiam tikslui pasitarnauti“, – aklai madą sekančius perspėja stilistė.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Olga Filatova-Kontrimienė su vyru Arūnu ir dukra Mija
Luko Balandžio / 15min nuotr./Olga Filatova-Kontrimienė su vyru Arūnu ir dukra Mija

„Kalbant apie bet kurio žmogaus stilių, esminis žodis yra „individualus“. Neabejoju, kad bet kuris žmogus yra nuolatiniame individualaus stiliaus formavimosi procese – netgi tas, kuris mano save jau seniai atradęs“, – teigia šių metų „ShoppingNightOut“ renginio veidas.

Spalio 7 dieną, penktadienį, po didžiausius Lietuvos miestus ir jų senamiesčius pasklis naktinis stiliaus ir mados virusas „ShoppingNightOut“. Renginys šiemet šurmuliuos Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio senamiesčiuose įsikūrusiose boutique tipo parduotuvėse.

Šio rudens renginio ambasadorė, O.Filatova-Kontrimienė džiaugiasi, kad tai puiki proga racionaliai atnaujinti garderobą ir pasiruošti rudeniui bei žiemai.

„Mano aprangos stilius yra man patogus ir tinkamas mano gyvenimo būdui. Daug neeksperimentuoju su spalvine gama, o ir nenoriu atsisveikinti su milžinišku kiekiu odinių apyrankių ir mėgstamais plėšytais drabužiais, nors mama man ir užsimena, jog galbūt atėjo metas apsiraminti ir įtraukti į savo garderobą daugiau klasikos“, – šmaikštauja stilistė.

Pasak stiliaus patarimus „ShoppingNightOut“ dalyviams dalinsiančios Olgos, daiktų pirkimas jai teikia džiaugsmą, kaip ir kiekvienai moteriai, tačiau šį procesą dažniausiai komplikuoja dvi pagrindinės priežastys: laiko ir parduotuvių stoka. Pasak dizainerės, „ShoppingNightOut“ eliminuoja bent vieną iš šių trukdžių.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Shopping Night Out“ akimirka
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Shopping Night Out“ akimirka

Artėjančio renginio lankytojai bus lepinami ne tik žinomų Lietuvos dizainerių, bet ir vadinamųjų mados chuliganų išskirtine kūryba bei patarimais, kaip atrodyti stilingai. Jų laukia patrauklios nuolaidos ir viliojantys pasiūlymai, įpinti į smagius žaidimus. Viename jų galima bus laimėti trijų puikiai žinomų Lietuvos dizainerių kurtas sukneles iš unikalios „Magnum“ kolekcijos „Išlaisvink žvėrį“ bei „2ru2ra“ specialų prizą.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Shopping Night Out“ akimirka
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Shopping Night Out“ akimirka

Šiemet nuolaidų ir pasiūlymų naktyje, kaip visuomet skambės garsūs prekių ženklai: „Julia Janus“, „Diana Vapsvė“, „V2 Concept Store“, „Madress“ , „Trys seserys“, „Pudrinė“, „Taškuota suknelė“, „Aromatų sodas“, „Le Muse“, „Unlabel“, „Adatytė“, „AKUKU UNIFORM“, „Pando Denim Studio“, „Moustache boutique“, „Optikos pasaulis“, „Glasses On“, „Apple of Eve“, „Bareket“, „Children City“.

Džiugina ir naujų vardų prisijungimas iš visų penkių Lietuvos didžiųjų miestų: „Locals.lt“, „Make My Day“, „Medvisit“, „The Place“, „About“, „Nuoga Uoga“, „Koko boutique“, „Naked“, „Livi design“, „Kartu“, „Closté Clothes Boutique“, „Lighthouzas“, „Baltas ir butikas“, „La Reina“, „Efektas kaukė“, „Kopa“, „HERKAUS GALERIJA“, „Stiklė“, „Wapsva“, „ELER“, „Zuikio pasaka“, „Zuffy boutique“, „Fairy house“, „Piewa“, „Lapės namai“, „NG Optika“, „Gerry Weber“ ir kiti.

Daugiau informacijos apie naktinį apsipirkimo renginį ieškokite ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius