Popžanras – saldus, lengvas ir skanus. Greitai suvartojamas, nerimtas, lengvabūdiškas, tačiau ir lengvai atkreipiantis dėmesį. Akivaizdu, kad popstilius – toli gražu ne visiems priimtinas, bet susipažinti su juo tikrai verta!
► Pieva palaidinėje
Ryškūs gėlių žiedai Andy Warholo plakate ir po kelių dešimtmečių atsikartojantys motyvai mados novatorės Muccios Prados kūryboje:
warholstore.com ir Scanpix nuotr. / Iš kairės: A. Warholo plakato fragmentas, Prada pavasario ir vasaros 2013 m. kolekcija |
► Hologramų žaidimai
Visai kaip mokykloje! Kas iš mūsų nemėgo sąsiuvinių ir liniuočių, kuriuos pasukus keisdavosi paveikslėliai? Dizainerė Stella McCarntey pristatė dirbtinės odos futuristinę delninukę. Tokia puikiai pagyvins kuklų, pastelinių spalvų aprangos derinį.
net-a-porter.com nuotr. / Stella McCartney delninukė |
► Ekstravertiški mezginiai. Būna ir tokių!
Žaibuojančios emocijos komiksų kūrėjo Roy’aus Lichtensteino drobėje ir animaciniai žaibai, puošiantys dizainerio Marcuso Lupferio megztinį:
Scanpix ir net-a-porter.com nuotr. / Kairėje viršuje: menininko R. Lichtensteino retrospektyvinės parodos atidarymas Teito galerijoje Londone šių metų vasarį; nuotraukoje darbas Whaam! (1963 m.). Dešinėje: Marcus Lupfer vilnos megztinis, margintas žaibais ir blizgiais karoliukais (fragmentas apačioje kairėje) |
► Ryški tarsi saldainio popierėlis
Raudonas, rožinis arba oranžinis, šviečiantis ir matomas iš tolo gatvėje krepšys. Tokia rankinė – tai spalvos šokas nuobodžiai drabužinei. Gal ryški spalva yra būtent tai, ko trūksta vitaminų išsiilgusioms moterims?
net-a-porter.com nuotr. / Viršuje iš kairės: Alexander Wang, Sophie Hulme, Moschino. Apačioje iš kairės: Rochas, Alexander McQueen, Marc Jacobs, Reed Krakoff rankinės |
► Mados efektų kokteilis
Raštai, medžiagos, formos, detalės, puošyba – sunku ir apibūdinti vienu žodžiu tokį margumyną. Akivaizdu: minimalizmui vietos čia tikrai nėra. Ir šią kryptį kasmet renkasi vis daugiau dizainerių.
Scanpix ir net-a-porter.com nuotr. / Iš kairės: Mary Katrantzou pavasario ir vasaros kolekcija (Londono mados savaitė), Balmain pavasario ir vasaros kolekcija (Paryžiaus mados savaitė), Etro (Milan mados savaitė) |
► Prekių ženklų jūra
Prancūzų mados namai Louis Vuitton dažnai mėgsta masinių drabužių audinius išmarginti prekių ženklais, miestų vardais ar tiesiog... taškeliais. Ir juos kuria ne bet kas, o svarbiausių pasaulio aukcionų sąrašų viršūnėse besipuikuojantys menininkai Takeshi Murakami, Stephenas Sprouse’as ir Yayoi Kusama.
Scanpix ir Louis Vuitton pinterest paskyros nuotr. / Louis Vuitton aksesuarai |
► Psichodelinis vakarėlis
Pasibaigus Londono mados savaitei praėjusį rugsėjį, internete vis dar populiariausios Burberry kolekcijos nuotraukos. Eilė merginų, pasipuošusių žibančiais ir tviskančiais lietpalčiais, išsirikiavusių spalvų gamos tvarka, traukė žiūrovų akis. „Per ilgai būname rimti. Kodėl gi pavasario nepaįvairinus spalvota metalo folija?“ – duodamas interviu atvirai kalbėjo dizaineris Christopheris Bailey.
Scanpix nuotr. / Burberry Prorsum kolekcijos fragmentas |
Scanpix nuotr. / Burberry Prorsum pavasaris ir vasara 2013 m. |
Tekstas Akvilės Lesauskaitės