Spalvingas „D.Efect“ pavasaris: nuo pop elementų iki sportiškos klasikos

Kartais klasika atsiduria pačiose netikėčiausiose vietose. Pavyzdžiui, ryškioje fantazijoje, kuri primena spalvingą paradą ar net vaiko gimtadienio šventę. Būtent taip savo naujausią pavasario ir vasaros kolekciją pristato lietuviško prekių ženklo „D.Efect“ dizainerė Eglė Ona Žiemytė, įkvėpimą netikėtai atradusi besiruošdama dukters Kotrynos gimtadieniui.
„D.Efect“ 2018 pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„D.Efect“ 2018 pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / Pauliaus Zaborskio nuotr.
Temos: 2 Stilius Mada

Ryškios vėliavos, ant žemės pabirę konfeti lapeliai, didžiuliai balionai ir šio kūrybinio chaoso centre atsidūrusi prekių ženklo moteris, dėvinti madingą languotą lietpaltį ar kasdienį kelnių ir marškinių derinį. Šį sezoną dizainerės E.O.Žiemytės mintyse klasika maišosi su sportinio stiliaus detalėmis, o žaismingi akcentai kviečia švęsti pavasarį ir vasarą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Fotosesijos idėja gimė rengiant mano mažosios Kotrynos gimtadienį, – pasakojo E.O.Žiemytė, – žiūrėdama į sukurtą šventę pagalvojau, kad toks sukurtas dirbtinumas ir pop stiliaus estetika vėl gali būti aktualūs ir tikti net santūresnei kolekcijai.“

Kontrastingu akcentu tapo ir priderintos sportinio stiliaus detalės: futuristiniai akiniai, madingi masyvūs sportbačiai, baltos kojinės. Dizainerė pabrėžia, kad šį pavasarį jos kūryba duoklę atidavė klasikai ir kiek atsitraukė nuo perdėm ryškių pareiškimų. Modernumas, funkcionalumas ir kokybė tapo esminiais kūrėjos prioritetais, tad siluetai tradiciniai, daug dėmesio skirta modeliams, kuriuos klientės renkasi dažniausiai.

Kolekcijos ašimi tapo drabužiai, skirti tiek darbui, tiek laisvalaikiui: įdomesnio kirpimo lietpalčiai, skirtingų ilgių švarkai, lengvi marškiniai, madingos platėjančios arba laisvai krintančios kelnės.

„Norėjosi, kad drabužis nebūtų labai įnoringas – rinkausi klasikinę bazę, tačiau kiekvienam daiktui ieškojau kokios nors detalės, kuri suteiktų papildomos vertės, atskleistų prekių ženklo dizaino principus, – teigė E.O.Žiemytė. – Dėl to vienus elementus išdidinau, kitus sumažinau, taip klasikiniam daiktui sukurdama kitonišką ir įdomų dizainą.“

Kolekcijoje mados gerbėjai atpažins ir keletą šį sezoną itin madingų bei aktualių sprendimų: sijonams ir lietpalčiams naudotą languotą audinį, nuo praėjusios vasaros sėkmingai plėtojamą džinsinio audinio temą. Taip pat daliai kolekcijos drabužių E.O.Žiemytė naudojo šios vasaros madingiausiu audiniu tituluojamą natūralų liną, taip pat šilką, lengvai prižiūrimą medvilnę ir viskozę. Esminėmis kolekcijos spalvomis tapo balta, raudona, smėlio ir samanų.

Pauliaus Zaborskio nuotr./„D.Efect“ 2018 pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
Pauliaus Zaborskio nuotr./„D.Efect“ 2018 pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Kai kurie drabužiai dekoruoti stilizuotu leopardo raštų motyvu, masyviais arba smulkesniais dryželiais.

Papuošalų autorė: Laura Šiugždinienė / „Ginger Tail“
Modelis: Ieva iš agentūros „Baltic model management“
Visažistė: Laura Kreivytė
Asistentai: Šarūnė Skirmantaitė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius