Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Step by Step“ įkūrėjos seserys Steponavičiūtės pristato naują kolekciją: „Meilė niekur nedingo“

Stilingosios seserys, prekės ženklo „Step by Step“ įkūrėjos, Jūratė ir Justina Ieva Steponavičiūtės pristato naujausią, skulptūrišką, moteriškumu alsuojančią kolekciją, rašoma pranešime. Kolekcijoje dominuoja klasikiniai siluetai, kuriuos kūrėjos meistriškai derina su moderniais akcentais ir pasakoja, kad drabužiai patiks toms, kurios vertina kokybę bei subtilią eleganciją.
„Step by Step“ kolekcija
„Step by Step“ kolekcija / Artiomo Ponkratenko nuotr.

Tai pirmoji prekės ženklo „Step by Step“ monochrominė kolekcija – visi modeliai baltos spalvos.

„Baltą spalvą pasirinkome ne šiaip sau: norėjome atsiriboti nuo triukšmo, tvyrančio chaoso ir savo kūryba perteikti visiems taip trūkstamos ramybės pojūtį – juk balta spalva simbolizuoja pradžią, šviesą, tyrumą, džiaugsmą ir gėrį. Tai, ko šiandien mums visiems taip trūksta“, – įkvėpimo šaltiniu dalijasi seserys.

Jos priduria, kad kurdamos daug dėmesio skiria drabužio praktiškumui bei orientuojasi į tvarią madą:

„Mums svarbi ekologijos problematika, todėl vengiame elementų gausos, perdėtos pompastikos ir kuriame tokius drabužius, kurie, priderinus skirtingus aksesuarus, kaskart pražystų naujai. Mūsų kūrybinė linija visuomet pasižymi subtilumu ir moteriška elegancija.“

Tiesa, kūrėjos neslepia, kad koronaviruso pandemija ir karantinas joms pametėjo visą puokštę išbandymų: pradedant apribotomis galimybėmis įsigyti audinių ir baigiant sumažėjusiu šventinių drabužių poreikiu, tačiau talentingos moterys įsitikinusios ­– kiekvieną situaciją reikia išnaudoti kūrybiškai, o ir šviesesnės dienos ne už kalnų:

„Prasidėjus pasaulinei COVID-19 pandemijai, ėmėme kurti apsaugines kaukes. Tai daryti, pirmiausia, pradėjome dėl poreikio būtinybės – pavasarį buvo sudėtinga įsigyti tiek medicininių, nei daugkartinių kaukių. Ilgainiui kaukė tapo ne tik apsaugos, bet ir mados atributu.

A.Ponkratenko nuotr./Kolekcijos modeliai
A.Ponkratenko nuotr./Kolekcijos modeliai

Apskritai, žmogus – nuostabus sutvėrimas, mat geba prisitaikyti prie bet kokios situacijos – net ir dabar, kai į ateitį žvelgiame su baime ar netikrumu, nei meilė, nei noras kurti šeimą niekur nedingo, ir žmonės toliau planuoja savo svarbiausias gyvenimo šventes. Tik perdėlioja prioritetus: jei buvo svajota apie ištaigingas, pompastiškas vestuves, dabar šventės būna kuklesnės, taigi ir nuotakų suknelės subtilesnės.

Tačiau nei kuklesnė suknelė, nei mažesnės vestuvės nereiškia, kad šventė yra mažiau svarbi ar meilė mažiau stipri. Gyvenimas tęsiasi“, – pozityviomis mintimis dalijasi naujausią kolekciją pristatančios Jūratė ir Justina Ieva Steponavičiūtės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius