Dabar populiaru
Publikuota: 2013 lapkričio 27d. 07:00

3 itin veiksmingi pratimai rankų ir krūtinės raumenims stiprinti

Jogos instruktorė Giedrė Bernotaitė
„Youtube“ stopkadras / Jogos instruktorė Giedrė Bernotaitė

Suglebusi rankų oda, netvirti krūtinės raumenys – dažna bėda, kurią įvairiais būdais bando išspręsti daugelis moterų.

Kaip teigia jogos instruktorė Giedrė Bernotaitė, šios problemos paaštrėja sulaukus 35–40 metų. Taigi metas sportuoti jau dabar! Trys efektyvūs pratimai, skirti rankų ir krūtinės raumenims dailinti, neužims daug laiko, tačiau nudžiugins puikiu rezultatu. Jogos instruktorė pataria per savaitę atlikti po tris kompleksinius pratimus  nuo 10 iki 15 kartų. Nepamirškite tarp kompleksų daryti 30–60 sek. pauzę ir atsižvelkite į fizines savo galimybes. Nepersistenkite!

VIDEO: Jogos instruktorės Giedrės Bernotaitės pratimai rankų ir krūtinės raumenims stiprinti

Daugiau trenerės Giedrės siūlomų pratimų kitoms kūno dalims lavinti žiūrėkite (ir, aišku, nepatingėkite išbandyti!) šiose videotreniruotėse:

► PRATIMAI FIGŪRAI DAILINTI

IDEALIAM PILVO PRESUI – 3 VEIKSMINGI PRATIMAI

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką