Dabar populiaru
Publikuota: 2015 rugsėjo 18d. 22:02

5 sveiko gyvenimo įpročiai, kuriuos darydami persistengiate

Sveika mityba
„Fotolia“ nuotr. / Sveika mityba

Nemanykite, kad sveiko gyvenimo įpročiai negali pridaryti žalos. Dar ir kaip gali, jei jų laikydamiesi kiek persistengsite.

Taigi, jei nusprendėte maitintis sveikai ir dažniau lankytis sporto salėje, pasistenkite nedaryti šių, portale huffingtonpost.com išvardytų klaidų.

Vartojate per daug sveikųjų riebalų

Sveikuosiuose riebaluose, tokiuose kaip omega-3, gausu naudingųjų medžiagų, kurios gerina atmintį bei kraujotaką ir apsaugo nuo širdies ligų.

„Vis tik net ir sveikų produktų negalima valgyti tiek, kiek tik norisi. Produktai, kuriuose gausu omega-3 riebalų, dažniausiai yra ganėtina kaloringi, tad jei jūsų tikslas – atsikratyti papildomų kilogramų, šių maisto produktų per daug vartoti nereikėtų“, – tikina mitybos ekspertė Amy Goodson.

Ji pataria omega-3 riebalų turinčius produktus verčiau vartoti kaip pagardą prie kitų patiekalų, o ne kaip pagrindinį valgį.

„Pabarstykite riešutų į mėgstamą avižinę košę ar ant salotų, skiltelę avokado suvalgykite kartu su tunu ar, valgydami mėgstamas daržoves, ant jų užpilkite šlakelį alyvuogių aliejaus“, – patarimus dalija sveikos mitybos ekspertė.

Tempimo pratimus atliekate iki tol, kol pajuntate skausmą

Tempimo pratimai gerina lankstumą ir didina judesių amplitudę, tačiau net ir juos atliekant įmanoma pertempti raumenis.

„Raumenis pertempti galite ir visai netyčia – bandydami kuo ilgiau išlaikyti stipriai įtemptą raumenį. Dėl tokių pertempimų raumenyse gali atsirasti mikroskopinių įplyšimų, kurie sukelia didelius raumenų skausmus ir įvairius uždegimus“, – tikina asmeninis treneris Irvas Rubensteinas ir pataria atliekant tempimo pratimus raumenis įtempti iki lengvo traukimo, ne iki skausmo.

Neimate laisvos dienos tarp treniruočių

Viena laisva diena nuo bet kokio sporto išties būtina, mat poilsio reikia kiekvienam – net ir geriausios formos kūnui.

Taip pat skaitykite: 30 sveiko gyvenimo pamokų, kurias išmokau per 30 metų

Ši taisyklė itin aktuali turėtų būti tik pradedantiems sportuoti – jiems asmeninis treneris Irvas Rubensteinas pataria sportuoti nuo dviejų iki trijų kartų per savaitę ir šio režimo laikytis bent 4–6 savaites.

Geriate vaisių sultis, bet pačių vaisių nevalgote

Šviežiai spaustos vaisių sultys yra puiki vitaminų alternatyva tiems, kurie vaisius valgyti nelabai mėgsta, tačiau tai dar nereiškia, kad gerdami vien sultis gausite visas vaisiuose esančias naudingąsias medžiagas.

„Gerdami vien sultis, negausite vaisiuose esančių skaidulų, dėl kurių ilgesnį laiką jaustumėtės sotūs. Vietoje sulčių vaisius verčiau trinkite maisto trintuvu – taip išties gausite visas reikalingas medžiagas“, – tikina mitybos ekspertė Amy Goodson.

Pernelyg dažnai naudojate dezinfekuojantį rankų prausiklį

Naudodami dezinfekuojantį rankų prausiklį išties galite apsisaugoti nuo įvairių bakterijų ir nešvarumų, tačiau net ir jo negalima naudoti pernelyg dažnai.

Dezinfekuojančiuose prausikliuose aptinkamas ingredientas triklozanas naikina tiek kenksmingas, tiek ir naudingas bakterijas, taip iš esmės palikdamas organizmą visiškai be apsaugos.

Mičigano universiteto mokslininkai atskleidė, kad triklozanas neigiamai veikia imuninę sistemą, ir dėl to dažnai dezinfekuojančius prausiklius naudojantys žmonės gali būti kur kas imlesni įvairioms alergijoms ir ligoms.

Temos: 1 Sveikata

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Gera keliauti kartu

Praktiški patarimai

Sveikata

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką