Sumanaus taupymo planas
Daugiau straipsnių

„Iki“ mažina pieno produktų kainas

Šaltinis:
Reklama
Turinio kontrolė – užsakovo rankose, redakcija neprisidėjo prie turinio kūrimo

Prekybos tinklas „Iki“ nuo šio antradienio, sausio 31 d., mažina UAB „Pieno žvaigždės“ produktų kainas. Numatyta, kad atrinktų pieno produktų kainos mažės 2–6 proc. Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, prekybos tinklo „Iki“ generalinės direktorės, tokį pokytį lėmė mažėjančios pieno produktų pirkimo iš gamintojo kainos – tai leido nedelsiant peržiūrėti ir parduotuvėse taikomą kainodarą.

Naujas „Iki"prekybos centras Pilaitėje

„Nuolat sekame kainų judėjimą žaliavų rinkose, pastebėję menkiausią galimybę, deramės su tiekėjais dėl tiekimo kainų. Atsiradus galimybei prekybos tinklui pieno produktų iš gamintojų įsigyti pigiau, norime, jog tai kuo greičiau pajustų ir mūsų pirkėjai. Siekiame jiems pasiūlyti ne tik vienkartinių akcijų ar nuolaidų, bet ir ilgalaikį poveikį svarbiausių pirkinių krepšeliui turinčių sprendimų. Pieno produktų kategorija yra tarp perkamiausių mūsų tinkle, todėl tikime, kad šio sprendimo naudą pajus didžioji dalis pirkėjų“, – sako N. Kvietkauskaitė.

Pirmiausia mažinamų kainų pokytis palies pačias populiariausias prekes – pieną, grietinę, varškę, sviestą ir kitas. Planuojama, kad šis sąrašas bus praplėstas iki daugiau nei 100 produktų.

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Naujas „Iki"prekybos centras Pilaitėje
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Naujas „Iki"prekybos centras Pilaitėje

Prekybos tinklo „Iki“ duomenimis, pieno produktai užima svarbią vietą tarp pirkėjų pasirinkimų ir nuolat patenka į kasdienių pirkinių krepšelį. Perkamiausių pieno produktų penketuko viršuje atsiduria sviestas, antroje – pienas, o trečioje – įvairūs varškės sūreliai.

Negana to, prekybos tinklas ypač daug dėmesio skiria tiek vienkartinėms ar trumpalaikėms, tiek ilgalaikėms taupymo programoms. Tarp jų – itin didelio pirkėjų dėmesio susilaukęs „IKI Pigintuvas“, taip pat prekybos tinklo „Iki“ ir mobiliosios programėlės #walk15 iniciatyva – už žingsnius gaunamos nuolaidos vaisiams bei daržovėms. Taip pat nuolat peržiūrimi ir kas savaitę atnaujinami nuolaidų pasiūlymai kainų leidinyje, papildomai taikomi valandiniai pasiūlymai ar nuolaidos tam tikroms prekių kategorijoms.

Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė jau dvi autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę. Šiemet prekybos tinklas „Iki“ buvo įvertintas prestižiškiausiu „Top Employer 2023 Lietuva“ sertifikatu.