Dabar populiaru
Publikuota: 2019 gegužės 8d. 16:10

Ką valgyti šiltuoju sezonu, kad nepakenktumėte kūno linijoms?

Vitaminų salotos
123RF.com nuotr. / Vitaminų salotos

Skirtingi metų laikai ir tuo metu vyraujantys orai turi įtakos ne tik aprangos ar laisvalaikio pasirinkimui, bet ir mitybai. Pastaruoju metu už lango vis dažniau šildant saulei dažnas gyventojas renkasi lengvesnį ir sveikesnį maistą. Atšilus orams nesinori nei karštų sriubų, nei sunkiai virškinamų ir riebių patiekalų.

Anot pranešime žiniasklaidai cituojamo „Maxima“ maisto gamybos eksperto Aido Polenino, šiltasis sezonas – puikus laikas išvalyti savo organizmą nuo susikaupusių toksinų ir pakoreguoti mitybą valgant sveiką bei nekaloringą maistą.

Vasara – vaisių ir daržovių karštymetis

Maisto gamybos ekspertas primena, jog ir pavasarį bei vasarą rūpintis savo mityba yra svarbu. Anot jo, maisto nederinimas gali nereikalingai apsunkinti organizmą, o papildomos kalorijos slypėti iš pirmo žvilgsnio visai paprastuose maisto produktuose ar patiekaluose.

„Atostogos ar gerų orų padiktuotas aktyvesnis gyvenimo ritmas gali labai lengvai išbalansuoti įprastą mitybos tvarkaraštį, todėl šiltuoju metų laiku nereikia pamiršti, visų pirma, reguliarios mitybos.

Natūralu, kad žmonės, kai karšta, neturi apetito arba sąmoningai renkasi nevalgyti argumentuodami tuo, jog taip jaučiasi geriau, tačiau atvėsus orams, ypač vakare, pasijunta stipriai išalkę ir prieš miegą neretai persivalgo.

Kad taip nenutiktų, dienos metu rinkitės įvairiaspalves šviežias daržoves, liesą mėsą, žuvį ir ypač sezonines uogas ir vaisius, kurių pasiūla būna – tikrai labai įvairialypė“, – sako A.Poleninas.

Gera diena prasideda nuo pusryčių

Prekybos tinklo komercijos vadovė Vilma Drulienė sako, kad žmonių mitybos įpročiai atsispindi ir vaisių, uogų bei daržovių pardavimuose, kurie šiltaisiais metų mėnesiais žymiai išauga.

„Šiuo metu parduotuvėse galima rasti per 150 rūšių lietuviškų daržovių. Pastebime, kad daugiausiai lietuviai nuperka mūsų šalyje užaugintų bulvių, pomidorų, agurkų, kopūstų, morkų, burokėlių ir svogūnų. Prasidėjus sezonui vitaminais žmonės apsirūpina valgydami lietuviškas uogas – braškes, mėlynes, avietes, šilauoges, gervuoges, spanguoles“, – atskleidžia V.Drulienė.

A.Poleninas primena, kad artėjant vasarai, kaip ir kitais metų laikais, valgyti galima dažnai, tačiau rekomenduoja nedidelėmis porcijomis.

„Tarp pirmojo ir antrojo valgio turi praeiti ne daugiau nei 2 ar 3 valandos. Idealus dienos meniu turi būti sudarytas iš trijų pagrindinių patiekalų ir dviejų užkandžių“, – sako maisto gamybos ekspertas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Skanumėlis

Video

04:10
00:39
01:08

Liaudies alus

Gera savijauta – tavo pasirinkimas

Namų šefas

Konkursas
Konkursas

Visi į lauką!

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką