Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kai užklumpa įtampa: 6 būdai, kaip greitai nusiraminti

Pavargusi moteris
Vida Press nuotr. / Pavargusi moteris
Šaltinis: 15min
0
A A

Kai užklumpa įtampa ar aplanko nerimas, pagalbos norisi čia ir dabar. Padidėjęs kraujospūdis, drebančios rankos ar labai negeras jausmas viduje – tai streso palydovai. Tad siūlome keletą būdų, kaip galima greitai nusiraminti. Daugumai jų pakaks kelių minučių.

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

1. Kvėpavimas viena šnerve

Tai Antikos laikus siekianti technika, kurią praktikuoja jogai, siekdami išvalyti užblokuotus energijos kanalus. Patogiai ir tiesiai atsisėskite. Uždenkite kairę nosies šnervę smiliumi ir viduriniuoju kairės rankos pirštais ir giliai įkvėpkite pro dešinę šnervę. Tuomet uždenkite dešinę šnervę ir iškvėpkite per kairę. Taip kvėpuoti patariama iki kelių minučių – tol, kol pajusite, kad kūną ir galvą užlieja ramybė.

Vida Press nuotr./Kvėpavimas viena šnerve
Vida Press nuotr./Kvėpavimas viena šnerve

2. Puodelis žalios arbatos

Žaliojoje arbatoje yra aminorūgšties L-tianino, kuri padeda sumažinti streso ir nerimo lygį. Skanus, sveikas ir paprastas būdas nusiraminti.

Fotolia nuotr./Nuotaikingas puodelis.
Fotolia nuotr./Nuotaikingas puodelis.

3. Atgalinis skaičiavimas

Skaičiavimas padeda atitraukti mintis nuo to, kas neramina ir kelia įtampą.

Skaičiavimas, kaip ir kvėpavimas, padeda sukoncentruoti dėmesį į vieną veiksmą ir atitraukti mintis nuo to, kas neramina ir kelia įtampą. Kad būtų šiek tiek sudėtingiau, skaičiuokite atbulomis: dešimt, devyni, aštuoni... Tiek, kiek reikia, kad pasijustumėte geriau.

4. Mėgstamos muzikos klausymas

Kiekvienas mūsų turi mėgstamą muzikos grupę ar stilių. Muzika gali nuraminti, pralinksminti, netgi gydyti. Tad jei tik turite galimybę, pasileiskite muzikos ar bent paklausykite per ausinuką.

Vida Press nuotr./Mergina klausosi muzikos
Vida Press nuotr./Mergina klausosi muzikos

5. Pozityvūs teiginiai

Sena gera praktika atsistoti prieš veidrodį ir šnabždėti ar tiesiog mintyse kartoti pozityvius dalykus gali paskatinti jūsų psichiką tuo patikėti. Tarkime, nerimaujate, kad kažkas nepavyks. Kartokite mintyse, kad nėra dėl ko nerimauti, viskas bus gerai, jūs susitvarkysite.

6. Karšta vonia

Turintiems 15–20 minučių, nusiraminti ir fiziškai atsipalaiduoti padės karšta vonia. Tai ritualas, mėgstamas beveik visų, vanduo atpalaiduoja raumenis, o protas pailsi. Užsidekite žvakę, įsipilkite vonios putų ar įlašinkite keletą lašelių eterinio aliejaus. Pamatysite, kaip pagerės.

Vida Press nuotr./Vonios malonumai
Vida Press nuotr./Vonios malonumai
Temos Stresas , Nerimas
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką