Dabar populiaru
Publikuota: 2019 birželio 19d. 06:00

Mitybos specialistė Indrė Trusovė atskleidė, kas jai padeda geriau atsistatyti po treniruočių

Indrė Trusovė
Partnerio nuotr. / Indrė Trusovė

Specialistai sutartinai tvirtina, kad gera fizinė sveikata prisideda ir prie geresnės psichinės sveikatos. Tam pritaria ir mitybos specialistė Indrė Trusovė, kuri turi vieną svarbų patarimą sportuojantiems.

Sportui laiko galima rasti kasdien

Kaip teigia I. Trusovė, aktyvus laisvalaikis ir fizinė veikla ją lydi nuo pat vaikystės.

„Neįsivaizduoju savo gyvenimo be sporto. Dievinu bėgimą, greitą ėjimą, pilatesą ir fitnesą, o per savaitę stengiuosi bent tris kartus apsilankyti sporto klube. Net atostogų metu renkantis viešbutį mes su šeima pasidomime, ar jame yra sporto salė. Be to, visada stengiuosi visur keliauti pėsčiomis – bent po pusvalandį kasdien“, – paslaptis, kaip pavyksta išlaikyti grakščias kūno formas, atskleidžia pašnekovė.

Tiesa, reguliariai sportuoti kartais sutrukdo įtempta dienotvarkė – kaip teigia pati, reguliarus sportas jai dažnai yra prabanga. Bet nepavykus aktyviau praleisti dienos moteris būtinai stengiasi jai besibaigiant bent pusvalandį pasinaudoti dviračiu treniruokliu.

Partnerio nuotr./„Lipton“ arbata
Partnerio nuotr./„Lipton“ arbata

Padeda ir savijautai

I. Trusovė nuolat sportuoti stengiasi ne tik dėl gražesnės išvaizdos ir geresnės sveikatos, bet ir dėl puikesnės savijautos.

„Treneriai dažnai mėgsta naudoti posakį „sveikame kūne – sveika siela“. Ir išties, sporto pagalba mes galime itin pagerinti savo savijautą bei psichinę būseną“, – tvirtina dietistė.

Kaip kalba specialistė, sportuojant gerėja hormono serotonino apykaita, kas teigiamai veikia žmonių nuotaiką. Taip pat aktyvus sportas itin suaktyvina kraujotaką – taip suaktyvėja ir smegenų veikla.

Partnerio nuotr./„Lipton“ arbata
Partnerio nuotr./„Lipton“ arbata

Reikia nepamiršti poilsio

Tačiau čia būtina nepamiršti gero balanso – aktyvus sportas reikalauja ir kokybiško poilsio tam, kad organizmas pilnai atsistatytų ir sportas neštų tik naudą.

„Po treniruotės būtina leisti raumenims atsistatyti. Taip pat gerti pakankamai skysčių ir stebėti, kad mityboje netrūktų visų reikiamų medžiagų: baltymų, riebalų, angliavandenių“, – pataria mitybos specialistė.

Anot jos, geresniam organizmui atsistatymui ir subalansavimui gali padėti ir arbata. Mat beskonis vanduo aktyviai sportuojant gali tiesiog atsibosti, net įkyrėti.

„Arbata gali padėti komfortiškiau ir lengviau išgerti pakankamai skysčių, kurie reikalingi kiekvieną dieną“, – savo asmenine patirtimi dalinasi I. Trusovė.

Svarbu pasirinkti tinkamą arbatą

Pašnekovė džiaugiasi ir dėl to, kad Lietuvoje galima rasti įvairiausių skonių arbatų, o jų gėrimas tuomet niekada neatsibosta.

Pavyzdžiui, „Lipton“ siūlo platų tiek žalios, tiek juodos arbatos asortimentą. Galima rasti žalios arbatos su citrinų žievelėmis, braškėmis ir avietėmis, gaivinančiomis mėtomis. Juodos arbatos asortimente taip pat yra pasirinkimų su vaisiais (citrinų žievelėmis, vyšniomis, tropiniais vaisiais (greipfrutais ir ananasais) ir miško uogomis (mėlynėmis, avietėmis). Nors ir praturtintos vaisių skoniais, jos skiriasi nuo vaisinių „Lipton“ arbatų tuo, kad savo sudėtyje turi bent tris komponentus (vaisius ar uogas). Asortimente galima rasti vyšnių, aviečių, imbiero ir egzotinių vaisių arbatų. Visos jos yra su visiškai natūraliais ingredientais.

Be to, mitybos specialistės teigimu, arbata ne tik atgaivina, bet ramina bei turi žmogaus organizmui svarbių mikrokomponentų, pavyzdžiui, „Lipton“ žaliojoje funkcinėje arbatoje yra reikalingi vitaminai C ir B6. Taip pat žaliosios arbatos sudėtyje yra antioksidantų, kurie prisideda prie sveikatos gerinimo. Visos šios savybės ir platus asortimentas daro arbatą vienu svarbiausių I. Trusovės bei daugybės sportuojančių žmonių palydovu.

Partnerio turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

15min tema

Praktiški patarimai

Gerumu dalintis gera
Skanumėlis

Liaudies alus

Gera savijauta – tavo pasirinkimas

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką