Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Mitybos specialistė: pagreitinti medžiagų apykaitą ir sudeginti riebalus galite paprastais būdais

Moteris valgo salotas
Vida Press nuotr. / Moteris valgo salotas
Šaltinis: 15min
0
A A

Kuo mums daugiau metų, tuo labiau medžiagų apykaita lėtėja ir svorį numesti darosi vis sudėtingiau. Tačiau yra būdų, kurie paprasti ir itin veiksmingi – jais galite pasinaudoti, jeigu norite pagražinti formas ir „užkurti“ medžiagų apykaitą.

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Mitybos specialistė Steph Lowe iš Melburno „Daily Mail“ teigė, kad pradėti reikia nuo sporto prieš pusryčius.

Mankšta prieš pusryčius

Pasak mitybos specialistės, mankšta ir sportas prieš pusryčius ne tik pažadina organizmą, bet ir suaktyvina medžiagų apykaitą. „Tai paprasta ir nesudėtinga, padeda deginti riebalus. Užtenka 30 minučių pasivaikščioti, kad šis patarimas būtų veiksmingas“, – tikina S.Lowe. Be to, tai ir pozityvi dienos pradžia.

Valgykite pusryčius tada, kai jaučiate alkį

Nereikia prisirišti prie valandų – jeigu nesate alkani 7 valandą ryte, tuomet ir nekankinkite savęs gausiais pusryčiais. Kur kas paprasčiau palaukti, kol būsite alkani. „Tyrimai įrodė, kad 13 valandų pasninkas teigiamai veikia daugelį genų, kurie reguliuoja metabolizmą. Pavyzdžiui, pelės, kurių valgymo laikas buvo apribotas, buvo apsaugotos nuo nutukimo“, – teigė S.Lowe.

Pusryčiams – daržovės?

Tai, ką jūs nuspręsite valgyti pusryčiams, turi didelę įtaką jūsų cukraus kiekiui kraujyje ir jo kontrolei, sotumui, riebalų deginimo galimybėms, vėlesniems maisto produktų pasirinkimams.

„Gal daržovės dažnam neatrodo tai, ko norite pusryčiams, tačiau pagardinus jas sveikais baltymais ir riebalais, jūs ilgai jausitės sotūs.

Štai rafinuoti angliavandeniai yra vienas blogiausių pasirinkimų, kadangi sutrikdo cukraus kiekį kraujyje ir popiet jūs trokštate užkandžiauti nesveiku maistu, vadinasi, dar didesnėmis angliavandenių dozėmis“, – pasakoja mitybos specialistė, siūlanti pusryčiams valgyti kuo daugiau sveikų daržovių, tokių kaip žalios lapinės salotos, špinatai, avokadai ir t. t.

5 valandos tarp valgių

Tai skamba kaip amžinybė, tiesa? Tačiau Steph Lowe sako, kad būtent tai padeda deginti riebalus tarp valgių. „Valgydami subalansuotą maistą, kad sureguliuotumėte cukraus kiekį kraujyje ir jaustumėte sotumo jausmą penkias valandas, jūs deginate riebalus ir pagreitinate medžiagų apykaitą“, – sako S.Lowe.

Vakarienei rinkitės mažiausią porciją

Grįžę po darbų trokštate suvalgyti didžiausią kepsnį? Tai nėra geriausias pasirinkimas, kadangi, pasak mitybos specialistės, daugiausiai maisto mums reikia tuo metu, kai esame aktyviausi. Ji pataria sumažinti maisto porcijas vakare, anksčiau vakarieniauti, kadangi tai padeda kūnui pasiruošti deginti riebalus ir suaktyvina medžiagų apykaitą.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką