Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Pusryčiai: ką valgyti ryte, kai pabundate išsipūtusiu pilvu?

Moteris valgo
Vida Press nuotr. / Moteris valgo pusryčius
Šaltinis: 15min
0
A A

Visi esame patyrę, ką reiškia ryte jaustis tarsi balionui. Nepaisant to, kad iš esmės laikotės sveikesnės mitybos principų, sportuojate, būna vakarų, kai leidžiate sau daugiau. Dujų kaupimosi ir pilvo pūtimo jausmo priežasčių daug – sūrus ar itin riebus maistas, cukrus, alkoholis ir pan. Tad ką rinktis pusryčiams, kad tas rytinis balionas subliūkštų?

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Daugelis mano, kad taip jaučiantis ryte geriausia yra pabadauti – nevalgyti pusryčių. Deja, taip manyti klaidinga. Tokį rytą pusryčius valgyti būtina, nes vėliau gali grėsti persivalgymas, dar labiau sutrikti virškinimas. Tik svarbu žinoti, ką dėti į burną, kad jaustumėtės gerai. Portalas shape.com pateikia keletą produktų, kurie padės palengvinti savijautą.

Šparagai

Šparagai pasižymi silpnu diuretikų poveikiu, taip pat yra stiprus vieno vertingiausių viso organizmo antioksidantų – glutationo – šaltinis. Juose daug augalinių skaidulų, skatinančių gerųjų bakterijų dauginimąsi.

Vida Press nuotr./Šparagai
Vida Press nuotr./Šparagai

Avokadai, bananai, melionai

Pilvo pūtimas ne visada susijęs su dujų kaupimusi. Kaltas gali būti ir didelis natrio kiekis, kurio gausu perdirbtuose maisto produktuose. Jis sutraukia ir sulaiko vandenį organizme. Avokaduose, bananuose ir melionuose yra daug kalio, kuris padeda „kovoti“ su natrio kiekiu, padeda sumažinti pilvo pūtimą.

123RF.com nuotr./Avokadai ir bananai
123RF.com nuotr./Avokadai ir bananai

Agurkai

Agurkuose yra silicio dioksido, kofeino rūgšties ir vitamino C. Jie mažina pūtimą ir vandens kaupimąsi. Agurkai naudingi ir tuo, kad padeda išvalyti organizmą nuo kenksmingų toksinų.

123RF.com nuotr./Agurkai.
123RF.com nuotr./Agurkai.

Kiaušiniai

Kiaušiniai yra puikus baltymų šaltinis, juose taip pat gausu vitaminų ir mineralų. Pusryčiams puikiai tiks virti kiaušiniai.

Kefyras

Fermentuotame pieno gėrime yra gerųjų bakterijų – probiotikų. Jame mažai laktozės, tinka žmonėms, kurie negali toleruoti kitų pieno produktų. Tik rinkitės be priedų, natūralų, kad neprisidėtų papildomų kalorijų ir cukraus.

Vanduo su citrina

Citrusai pasižymi lengvu diuretikų poveikiu, o šiltas vanduo su citrinos sultimis ypač tinkamas virškinimui gerinti. Citrinose yra vitamino C, kalio, įvairių antioksidantų, kurie iš organizmo padeda pašalinti toksinus. Stiklinę šilto vandens su šviežiomis citrinų sultimis galite gerti kasdien, tik tai reikėtų daryti likus šiek tiek laiko iki pusryčių – bent 10–15 minučių.

Vida Press nuotr./Vanduo su citrina
Vida Press nuotr./Vanduo su citrina

Papajos

Papajose yra fermento papaino, kuris gerina virškinimą, padeda atsikratyti pilvo pūtimo jausmo.

Vida Press nuotr./Papaja
Vida Press nuotr./Papaja

Špinatai

Špinatai yra kalio, skaidulų ir vitamino C šaltinis. Jie virškinami lengviau už daugelį kitų lapinių daržovių, tad mažiausiai tikėtina, kad galėtų dar prisidėti prie jau esamo nemalonaus pilvo pūtimo.

Vida Press nuotr./Špinatai
Vida Press nuotr./Špinatai

Saldžiosios bulvės

Saldžiosiose bulvėse yra daug vitaminų, mineralų – tarp jų daugiausia kalio. Jos pasižymi stipriu antioksidantiniu poveikiu, gerina virškinimą, geras skaidulų šaltinis, reguliuoja cukraus kiekį kraujyje.

Pomidorai

Pomidorai yra kalio šaltinis, taip pat juose gausu antioksidantų, maistinių skaidulų, kurios padeda sureguliuoti cukraus kiekį kraujyje.

Vida Press nuotr./Pomidorai
Vida Press nuotr./Pomidorai

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką