TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

„Victoria's Secret“ angelų mitybos specialistas atskleidė, kas modeliams padeda išlaikyti stulbinančias formas

„Victoria's Secret“ modeliai
Vida Press nuotr. / „Victoria's Secret“ modeliai
Šaltinis: 15min
0
A A

Lapkričio 20 d. Šanchajuje esančioje „Mercedes-Benz“ arenoje įvyko garsusis, jau 22-asis, „Victoria's Secret“ šou. Seksualiausiame metų renginyje pasirodė būrys žymiausių pasaulio manekenių, kurios gali pasigirti nepriekaištinga išvaizda ir stulbinančiomis kūno formomis. Tačiau ne viskas gamtos duota. Šiems angelams tenka plušėti sporto salėje ir rinktis, ką valgyti ir ko atsisakyti.

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Kaip rašo Instyle.com, žinodami, kad dalyvaus metų renginiu tituluojamame „Victoria's Secret“ mados šou, modeliai tam pradeda ruoštis likus keletui mėnesių iki svarbiosios dienos.

A post shared by Adriana Lima (@adrianalima) on

Nieko nenustebins, kad norėdami tinkamai pasiruošti ir puikiai atrodyti VS angelai sulaukia pagalbos – su jais dirba geriausi Niujorko treneriai, o kadangi maistas yra neatsiejama puikios išvaizdos ir sporto dalis, ši sritis patikėta mitybos specialistui dr. Charlesui Passleriui.

Adriana Lima, Bella Hadid, Amber Valletta yra tik keletas supermodelių – gydytojo Ch.Passlerio klienčių. Jos laikosi specialisto sudarytos detoksikacijos programos, kad padidintų medžiagų apykaitą ir sumažintų kūno riebalų kiekį.

Vida Press nuotr./Adriana Lima
Vida Press nuotr./Adriana Lima

Ch.Passleris atskleidė keletą pagrindinių dalykų, kurie jam padeda modelius paversti žaviomis podiumo divomis.

– Kokius patarimus duodate savo klientėms, kad iki didžiojo šou jos suspėtų atrodyti taip, kaip reikia?

– Pagrindinis klausimas: ar tu tikrai to nori ir esi pasiruošusi pasiekti reikiamų rezultatų? Tą patį klausimą užduodu kiekvienam, kuris įžengia pro mano duris. Ar esi pakankamai atletiška, kad padarytum viską, ką reikės daryti? Ar esi pasiruošusi laikytis specialiai tau sudarytos mitybos programos ir atsiduoti sportui salėje? Konkursas – milžiniškas, ir mes čia kalbame apie sąmoningumą. Be tinkamo mąstymo nieko nebus.

Taigi, nuorodos yra tokios:

  • miegoti 7–9 valandas;
  • gerti 2–4 litrus vandens per parą;
  • atsisakyti cukraus ir perdirbtų maisto produktų, jokių alkoholinių gėrimų, angliavandeniai – tik prieš treniruotę, jokių angliavandenių 3–5 dienos prieš šou;
  • stresui valdyti – meditacija, masažas, karšta vonia, pasivaikščiojimas, bet kas, kas padeda sumažinti streso hormonų;
  • 3 dienas prieš šou reikia nustoti sportuoti, užsiimti svorio pratimais ar ritmine gimnastika, pailsėti.
Vida Press nuotr./Bella Hadid
Vida Press nuotr./Bella Hadid

– Kokius maisto produktus rekomenduojate, kad merginos nepriaugtų daugiau svorio ir išlaikytų raumenukus?

– Kiekvienas žmogus skirtingas. Žvelgiant apskritai, siekiant sumažinti ar išlaikyti esamas kūno apimtis svarbu neprarasti raumenų. Tam reikalingi baltymai. Dietiniai riebalai reikalingi, kad būtų užtikrinta ilgalaikė energija, o angliavandeniai reikalingi, kad užtektų energijos sportuoti.

Maistą geriausia rinktis tą, iš kurio gausite baltymų ir riebalų, angliavandenius reikėtų vartoti prieš treniruotę, kad suteiktų energijos.

Vida Press nuotr./„Victoria's Secret“ šou
Vida Press nuotr./„Victoria's Secret“ šou

Baltymai: mėsa, žuvis, moliuskai, paukštiena, kiaušiniai, baltymų milteliai.

Sveikieji riebalai: riešutai, avokadai, alyvuogių ir kokosų aliejus, ispaninio šalavijo sėklos / linų sėmenys.

Angliavandeniai prieš treniruotę: saldžiosios bulvės, ryžiai, avižos, bolivinė balanda, vaisiai.

Venkite maisto produktų, kurie gali sukelti uždegimą ar pūtimą. Jie visi turi glitimo, tai – kviečiai, rugiai, miežiai, pieno ir perdirbti maisto produktai, cukrus.

Žemiau prisegtoje nuotraukų galerijoje – akimirkos iš lapkričio 20-ąją vykusio „Victoria's Secret“ šou. Pasigrožėkite!

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką